ch
Feedback
با‌ حُسین باش.

با‌ حُسین باش.

前往频道在 Telegram

«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec

显示更多
8 586
订阅者
+1124 小时
+1557
+41730
帖子存档
خَلقی همه با هم سخن وصلِ تو گویند، من بی‌کسم، افسانه‌ی هجران به که گویم؟...

‌ این مداح های الان زیاد عاشق نیستن،همش ازیکی دیگه که تشنه و گرسنه کشته شد روضه میخونن دلم فقط صدای حسین بختیاری رو میخواد،نور بباره به قبرش💔

دوستانی که در طول سال از بخت خوب و ازدواج می‌پرسید، فردا موقعشه از کل سال. توجه کنید.✨

📌روزه فردا، عجیب مهمه، به خصوص برای ازدواج و نسل پاک.

شادی رو می‌خوام چی‌کار؟ غمت رو عشقه:)🖤 ‌#محرم @ba_hossein_bash

#نبض_نودم 🟥#اورژانسی مادربزرگ عزیزمون، نورجهان‌خانم ۷۷ ساله، به پلاکت گروه خونی -B نیاز دارند. دوستان داوطلب که شرایط اهدا د
+1
#نبض_نودم 🟥#اورژانسی مادربزرگ عزیزمون، نورجهان‌خانم ۷۷ ساله، به پلاکت گروه خونی -B نیاز دارند. دوستان داوطلب که شرایط اهدا دارند، و فردا میتونن اهدا کنن، لطفا پیام بدن. ممنونیم از محبت‌تون🌱 🔺@Ahya_Contact 🔻 شبکه دانشجویی اهدای پلاکت اَحیا ▫️ احیا در پیامرسان بله | تلگرام

امشب خواندن دو رکعت نماز شُکر بابت دیدن دوباره‌ی محرم یادمون نره.

شب #اول_محرم ١۴۴٨.

حسین (علیه‌السلام)، خودت عزیز، غمت عزیزتر...

بعد از حسین، خانه‌ی شادی شَوَد خراب...

اشکِ ملائکه‌ست که از ابر می‌چکد، در عرش، روضه‌خوانی آدم شنیدنی‌ست...

کم کم صدای صور محرم شنیدنی‌ست... #شب_جمعه مرحوم #حسین_بختیاری @ba_hossein_bash

📌نماز امروز، روز آخر سال قمری.

Repost from آبی 🕊
سلام؛ امیدوارم خوب باشید. این پیام رو برای تیر‌ماه می‌فرستم: هر پولی وارد این دو کارت بشه، برای مادر آبرومند دو پسر بچه و سرپرست خانوار که درگیر شیمی‌درمانی شدن، هزینه می‌شه؛ برای تهیه‌ی مواد غذایی و اجاره خانه. اولویت این ماه با اجاره خانه‌ست که از ماه پیش هشت میلیون تومان شده و اگر پول بیشتری جمع بشه، برای خرید مرغ، گوشت چرخ‌کرده، حبوبات و این‌ها هزینه‌ می‌شه. کارت‌ها: 6219 8610 4962 1922 + 6219 8610 4429 2968 به نام زهرا کشاورز. اگر پول بیشتری جمع بشه، تا حدی که ممکن باشه، به دست خونواده‌های نیازمند دیگه هم مواد غذایی رسونده می‌شه. لطفا راضی باشین. در روزهای گذشته مبلغ ۸/۵۷۰ تومان جمع شده بود. این مبلغ برای خرید گوشت، مرغ و برنج صرف شد.

Repost from شَهقَة
آقای حق شناس درباره‌ی آداب محرم گفتند؛ «باید در این دهه برنامه زندگی عوض شود. حسین عزیز‌الله‌است. داداش جون! مبادا در دهه اوّل محرم به فکر تفریح و رفتن به جاهای خوش و آب و هوا باشی! حسین، عزیز الله است. [اگر بروید] به شما خوش نخواهد گذشت، خوش گذشتن موقت هم اگر باشد، وبال گردنتان می‌شود. در دهه‌ی اول محرم باید تجملات را رها کنی. به این فکر نباش که مثلاً صبحانه امروز من کره و مربا باشد. باید فکر شما این باشد که در مجالس عزاداری ابا عبد الله الحسین علیه السلام شرکت کنید. بعضی می خواهند در ایام محرم هم درس بخوانند و هم عزاداری کنند؛ اما این غلط است، این بی برنامگی است. امام حسین، عزیز الله است و باید در دهه اول محرم فقط به عزای ایشان پرداخت.‌هر گاه در مجالس روضه حاضر می‌شوی‌، بیشتر از دو جلسه روضه پشت سر هم ننشین، کدورت می‌آورد! برویم جایی که خلوت باشد؛ جایی که در آن افاده ای نباشد و همه برای خدا، آن جا باشند. هر چه بخواهی در این مجالس شکسته به شما می‌دهند؛ چون در این مجلس فقط به خاطر امام حسین آمدی؛ ولی در مجالس دیگر ممکن است چیز دیگری را هم با آن قاطی کنی! مقید به شرکت در مجالس معروف، سخنرانان و روضه خوان های خاص نباشید. هر جا شد، شرکت کنید. هر چه گُم تر، بهتر!»

Repost from مُندَمِج
او را خواهند کُشت ...

با این همه، من توصیه ام اینه بگردید تو کوچه و خیاباناتون هیات‌های خونگی و کوچولو پیدا کنید و همونا رو برید، بخدا هیچی روضه‌های جمع و جور امام حسینی نمیشه.

#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله‌ اگه دلتون برای هیئت خونگی با بافت قدیمی و چای تو استکان نلبکی و روضه با صدای پیرغلام‌ها تنگ شده حتما صبحها برید خونه سیدا.

#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله‌ اگر اهل شعرید از جنس شعرهای آقای فیضی، با مجالس دلریش ارتباط زیادی برقرار می‌کنید.
#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله‌ اگر اهل شعرید از جنس شعرهای آقای فیضی، با مجالس دلریش ارتباط زیادی برقرار می‌کنید.