ביטקוין וחדשות הקריפטו // ביטס אוף גולד // Bits of Gold
前往频道在 Telegram
ערוץ חדשות הקריפטו של ביטס אוף גולד, הפלטפורמה הישראלית המפוקחת למסחר בביטקוין ומטבעות דיגיטליים. יש לראות בכל המפורסם בעמוד זה כפרסומת, כהגדרתה בחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים מוסדרים, תשע"ו-2016. **Will Never DM**
显示更多2 340
订阅者
+124 小时
-67 天
-1330 天
帖子存档
מה קרה בשווקים במהלך הסופ"ש? 🧐
בסוף השבוע נרשמו ירידות רוחביות בשווקים, ביטקוין ירד הסופ"ש בכ-10% ונסחר כעת סביב 78 אלף דולר. גם זהב ירד בכ-10% מהשיא האחרון וכסף בכ-20%, ירידות חדות מאוד ביחס למתכות, אבל אחרי עליות חדות שחוו בשנה האחרונה, זה היה רק עניין של זמן עד שהירידות היו מגיעות.
בשוק הקריפטו נרשמו חיסולי פוזיציות בהיקף של מעל מיליארד דולר ביממה, בעיקר בגלל מינופים ונזילות נמוכה. חשוב להבין - אחרי שביטקוין לא הצליח לחצות בחזרה מעל רף המאה אלף דולר, ירידה חזרה לאזור ה-80 אלף דולר הייתה כמעט בלתי נמנעת. יחד עם זאת, כפי שאפשר לראות בתמונה המצורפת, אנליסטים זיהו מכירות גדולות של הגופים הגדולים בשוק כמו: קראקן, בייאנס, קוינבייס, בייביט ועוד.
תנועות כאלה קורות כמעט בכל מחזור, והן טבעיות לשוק. הנתונים נראים חדים, אבל הם חלק מדינמיקה מוכרת של שווקים פעילים. השאלה היא לא רק מה קרה, אלא איך ממשיכים מפה. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
איזו מהתחזיות של a16z הכי תתפוס לדעתכם ב-2026? 🔮
התחזית של a16z: כיצד יראה שוק הקריפטו ב-2026? 🧐
שלוש תחזיות של קרן הון סיכון a16z, הידועה בחיבתה לקריפטו, לשנת ל־2026 נותנות הצצה לאן הקריפטו כנראה ילך השנה.
התחזית הראשונה: שימוש יומיומי. בקרן מעריכים שיותר אנשים ישתמשו בקריפטו בלי לקרוא לזה ככה בכלל. תשלומים, העברות וזהויות דיגיטליות יעבדו ברקע, פשוט כי זה זול ומהיר יותר.
התחזית השנייה: מטבעות יציבים. הם צפויים להפוך לכלי מרכזי בתשלומים גלובליים, במיוחד במקומות שבהם המערכת הבנקאית פחות יעילה.
והתחזית השלישית: תשתית אמיתית. פרויקטים בלי משתמשים אמיתיים ייעלמו, ומי שמביא פתרון שעובד יישאר.
בקיצור, פחות חלומות, יותר שימוש בפועל. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
ביטקוין וזהב 2 - לאן העתיד הולך? 🪙
בהמשך לפוסט מתחילת השבוע על התחזית של ביטקוין מול זהב, הפעם, קת’י ווד מחברת ניהול ההשקעות ARK, מוסיפה זווית מעניינת: ביטקוין הוא נכס נדיר, אבל כזה שמתנהג טוב יותר בעידן הדיגיטלי.
הזהב נדיר בטבע, אבל ההיצע שלו יכול לגדול עם טכנולוגיות כרייה חדשות ועם גילויים נוספים. בביטקוין הסיפור אחר לגמרי. ההיצע קבוע מראש, שקוף לכולם ולא ניתן לשינוי. 21 מיליון, לא יותר. בנוסף, ביטקוין קל להעברה, קל לאימות ולא תלוי באחסון פיזי או בגורם מתווך. הבדלים משמעותיים.
במילים פשוטות, אם זהב היה נכס המחסור של המאה הקודמת, ביטקוין נבנה להיות נכס המחסור של המאה הזאת - של העולם הדיגיטלי.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
קריפטו אחד בשבוע: האם איתריום תעקוף את ביטקוין השנה? 🔹
בהמשך לרגולציה החדשה בארה"ב, השבוע בדקנו האם 2026 תהיה השנה של איתריום? או שבהתאם לתאוריית האנליסטים - ביטקוין יעקוב אחרי הזהב וישבור עוד שיא. בנוסף, בואו לשמוע על הגאדג'ט החדש שגם מחמם מים וגם כורה ביטקוין.
בעזרת טכנולוגיית AI חדשה, סיכמנו לכם בקצרה את כל החדשות של השבוע האחרון בשוק הקריפטו. עדכון קצר ובעברית, להאזנה בדרך לעבודה, בזמן הקפה או בהליכה. קחו 5 דקות ותגלו מה קרה השבוע בשוק הקריפטו.
להאזנה>> https://bit.ly/4rlyLjH
האם 2026 תהיה השנה של את'ריום? 🔹
לפי ניתוח שפורסם, יש תרחיש שב־2026 את'ריום יניב תשואות גבוהות יותר מביטקוין. הסיבה לא קשורה רק למחיר, אלא גם למה שקורה מתחת לפני השטח. כפי שפרסמנו כאן בפוסט בתחילת החודש, הרשת של את'ריום ממשיכה להתפתח, עם שיאים חדשים בכמות העסקאות וזרימת כספים הכי גבוהה.
בזמן שביטקוין נתפס יותר כנכס שמירת ערך, רשת את'ריום משחקת תפקיד אחר. היא מתפקדת כתשתית פיננסית עם חוזים חכמים, אפליקציות מבוזרות וכמות של נכסי טוקניזציה שלא מפסיקה לגדול. זה לא אומר שאחד טוב מהשני, אלא פשוט מדובר בשני נכסים עם תפקידים שונים. שניהם יכולים לצמוח במקביל, אבל לפעמים אחד עשוי לקחת את הפוקוס מהשני.
לכן, עכשיו כשהשוק יותר מתגמל שימושיות, פעילות ופיתוח, את'ריום יכול ליהנות מהרוח הזו. לא במקום ביטקוין, אלא לצידו. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
ביטקוין וזהב - סיפור שחוזר על עצמו? 🪙
יש טענה שמסתובבת לאחרונה בין אנליסטים, וקשה להתעלם ממנה. ביטקוין עוקב כמעט אחד לאחד אחרי המבנה של מחיר הזהב לפני הריצה הפרבולית שלו של שנות ה־70. שנים של דשדוש, פריצה ראשונית, תיקונים חדים ואז האצה שבאה בהפתעה לרוב השוק.
לפי ההשוואה הזו, אנחנו עדיין בשלב היחסית מוקדם של הסיפור. אם הדפוס ימשיך, 2026 עלולה להיות השנה שבה התנועה של ביטקוין הופכת חדה ומהירה. זו לא הבטחה וגם בקושי תחזית מבוססת, אלא יותר קריאת כיוון שמזכירה איך נכסים נוטים להתנהג באופן דומה כשהתפיסה לגביהם דומה.
ההיצע המוגבל, הנדירות, הביקוש הגובר ועוד, עשויים להוביל לפי האנליסטים לתרחיש דומה. כמו תמיד, הנתונים על השולחן, והציפיות בשמיים. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
מה לדעתכם תהיה ההשפעה של רגולציה בארה"ב על שוק הקריפטו? 🧐
מה המחוקק האמריקאי מאותת לשוק הקריפטו? 🇺🇸
לאחרונה מתקדמות הצעות רגולציה בארה"ב שמטרתן להגדיר מה נחשב נכס דיגיטלי, מי מפקח עליו ואיך השוק צריך לפעול. במרכז עומד ה-Clarity Act, שמנסה לייצר בהירות משפטית אחרי שנים של אי־ודאות.
אחד הסעיפים המשמעותיים החדשים: מטבעות כמו XRP, סולנה, LTC, LINK ועוד מקבלים הגדרה משפטית דומה לזו של ביטקוין ואת'ריום. עבור השוק זה שינוי דרמטי, פחות חשש מתביעות ויותר ודאות רגולטורית.
שינויים אלו, בהובלת טראמפ, מעבירים מסר ברור: ארה״ב לא נלחמת בקריפטו, אלא ממסגרת אותו. זה אומר שהתמונה מתחילה להתבהר - עם השפעה שצפויה לחלחל גם לשווקים מחוץ לארה״ב. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
ממהרים לכבות את הדוד? אפשר להרוויח ביטקוין תוך כדי 💰
חברת Superheat הציגה מכשיר שעושה שני דברים במקביל: מחמם מים לבית וכורה ביטקוין. הרעיון פשוט אבל חכם. כריית ביטקוין מייצרת חום, ובמקום לבזבז אותו - משתמשים בו לחימום מים.
לפי החברה, צריכת החשמל דומה לזו של דוד רגיל. ההבדל הוא שהחשמל “עובד פעמיים” גם לחימום וגם לכרייה. במילים אחרות, חלק מהעלות החודשית של החשמל מתקזזת דרך הכנסות מביטקוין. מחיר ההשקה סביב 8,000 ש״ח, בערך 0.027 BTC.
זה מוצר שמכוון לטווח ארוך ולמי שמסתכל על אנרגיה וקריפטו כמשהו משולב. השאלה המעניינת היא לא רק כמה זה ירוויח, אלא האם ככה ייראו מוצרי חשמל חכמים בעתיד. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
קריפטו אחד בשבוע: השקעות וקריפטו: איך 2026 משנה את מבנה השוק? 📱
כמה פרויקטים נכשלו ב-2025? השבוע דיברנו למה חזר לשוק הקריפטו נרטיב הפרטיות, סקרנו איך וול-סטריט משתלבת עם טכנולוגיית הבלוקצ'יין, וגם, בדקנו האם שוק הקריפטו הולך להשתנות ב-2026?
בעזרת טכנולוגיית AI חדשה, סיכמנו לכם בקצרה את כל החדשות של השבוע האחרון בשוק הקריפטו. עדכון קצר ובעברית, להאזנה בדרך לעבודה, בזמן הקפה או בהליכה. קחו 5 דקות ותגלו מה קרה השבוע בשוק הקריפטו.
להאזנה>> https://bit.ly/4a3DyQI
ב-2026 וול סטריט משתלבת עם הבלוקצ'יין 💰
אם עד לא מזמן כלכלה דיגיטלית נשמעה כמו ניסוי צדדי, עכשיו זה כבר מגיע אל לב המערכת. לפי דו"ח של Moody’s, ב־2026 נכסים דיגיטליים ורשתות בלוקצ’יין יהפכו לשכבת תשתית בסיסית של המערכת הפיננסית המסורתית.
הערכה זו מתחברת גם למה שאמר לאחרונה פול אטקינס, יו״ר ה-SEC. אטקינס, הרגולטור שעומד בראש שוק ההון האמריקאי, טען ש״כל השווקים בארה״ב יהיו על גבי בלוקצ’יין בתוך שנתיים״. המשמעות: יותר בנקים, גופים פיננסיים וחברות תשלומים ישתמשו בטוקניזציה, מטבעות יציבים ותשתיות בלוקצ’יין כדי לייעל העברות, להפחית עלויות ולחבר בין שווקים שפעם עבדו בנפרד.
האתגר עדיין קיים, אבל הכיוון ברור. השאלה היא לא אם זה קורה, אלא מי יסתגל לכך מהר יותר. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
מעל 11 מיליון פרויקטים נכשלו ב-2025 ☠️
מאז 2021 נרשמו ב-CoinGecko עשרות מיליוני מטבעות, אך יותר מ־13 מיליון מהם כבר נכשלו. לבסוף, כ-53% מהפרויקטים שיצאו לשוק בארבע שנים האחרונות פשוט לא שרדו. זה לא קרה ביום אחד, אלא בתהליך ברור: הצפה של רעיונות, כניסה קלה לשוק, ואז סינון אכזרי של המציאות.
הפער בין כמות המטבעות שנרשמים לבין אלו שנכשלים רק הולך וגדל. כל שנה נכנסים עוד ועוד פרויקטים, אבל רק חלק קטן מאוד מצליח להישאר רלוונטי לאורך זמן. זה מחדד נקודה חשובה: בשוק כזה, עצם ההשקה לא אומר כלום. עמידות, שימוש אמיתי ואמון הם מה שמפרידים בין רעש זמני לבין משהו שמחזיק.
אז כשאתם רואים מטבע חדש, אולי השאלה החשובה היא לא כמה הוא מעניין, אלא כמה סיכוי יש לו להישאר.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
איזה תחום יוביל את שוק הקריפטו ב-2026? 🪂
איך 2026 משנה את מבנה השוק? 🧐
2026 מתחילה להיראות כמו שנה שמסמנת שינוי עומק בשוק הקריפטו. לא עוד ריצה עיוורת אחרי הייפ, אלא מעבר איטי וברור לשוק בוגר יותר. אחרי שנים של חוסר ודאות, רגולציה שמתגבשת בארה״ב ובאירופה, מכניסה כללים ברורים למשחק. זה מצמצם אזורים אפורים ודוחף את הפעילות לפלטפורמות מפוקחות ויציבות יותר.
במקביל, הכסף המוסדי לא רק נכנס - הוא משנה התנהגות. יותר דגש על נזילות, על שימושים אמיתיים ועל חיבור למערכת הפיננסית המסורתית. אנחנו רואים עלייה בשימוש במטבעות יציבים, התקדמות בטוקניזציה של נכסים אמיתיים ופחות תנודתיות קיצונית במחיר.
השוק אולי נראה רגוע, אבל מתחת לפני השטח נבנות תשתיות. אם הכיוון הזה יישמר, 2026 לא תהיה עוד שנה רגילה, אלא נקודת מעבר לשלב הבא של שוק הקריפטו. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
האם אתם מאמינים במטבעות פרטיות?
אחרי DeFi ו-AI: למה כולם חוזרים לדבר על פרטיות? 🔒
שוק הקריפטו אוהב נרטיבים: DeFi, NFT, AI. אבל לפי ארתור הייז, מייסד BitMEX, הנרטיב הבא הוא בכלל אחד הוותיקים ביותר: פרטיות.
אחרי שנים שבהן הרגולציה התחזקה, מעקב הפך לסטנדרט בשוק, ורשתת בלוקצ'יין ציבוריות נהיו שקופות מדי, מתחיל חיפוש מחודש אחרי חופש פיננסי אמיתי. הייז טוען שדווקא הלחץ מצד מדינות, רגולטורים ומערכות פיננסיות ריכוזיות מחזיר את הפוקוס לשאלה הבסיסית: למי יש גישה לכסף שלנו ולמידע עליו.
פרטיות לא אומרת אנונימיות מוחלטת או פעילות אפלה. היא אומרת שליטה. היכולת לבצע העברות, להחזיק נכסים ולהשתמש בכסף בלי שכל פעולה מתועדת ומנותחת בזמן אמת. בעולם שבו מדברים על CBDC, הקפאת חשבונות וסנקציות דיגיטליות, נרטיב הפרטיות הופך לרלוונטי מתמיד.
לכן, לאחרונה נרטיב הפרטיות חזר בעוצמה מלאה. אחרי שהמטבע Zcash זינק באלפי אחוזים בנובמבר האחרון, השבוע הגיע תורו של מונרו (XMR) שהכפיל את ערכו ושבר שיא כל הזמנים. אם בעבר פרטיות נתפסה כנישה בשוק מתפתח, עכשיו היא חוזרת למרכז הבמה כנרטיב הגנתי ופרקטי.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
שמעתם על חברת הכרייה של טראמפ? 🇺🇸
בסרטון ניתן לראות את אריק טראמפ מציג את תשתית הכרייה של חברת American Bitcoin אשר נוסדה ע"י הבנים של משפחת טראמפ.
הוא מסביר שזו תשתית בקנה מידה תעשייתי על אדמה אמריקאית, ומדגיש שהוא מאמין שהם בונים את אחת מחברות הקריפטו הגדולות בעולם.
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
קריפטו אחד בשבוע: סיכום שנה: איך 2025 נראתה בשוק הקריפטו? 💰
השבוע סקרנו אלו נושאים כבשו את שוק הקריפטו בשנת 2025? איך רשת את'ריום צמחה בשנה האחרונה? ולאן נעלמה עונת האלטים שכולם ציפו לה? דיברנו גם על ההשפעה של טראמפ על שוק הקריפטו. ובנוסף, מי ינצח בתחרות מסחר - בני האדם או AI?
בעזרת טכנולוגיית AI חדשה, סיכמנו לכם בקצרה את כל החדשות של השבוע האחרון בשוק הקריפטו. עדכון קצר ובעברית, להאזנה בדרך לעבודה, בזמן הקפה או בהליכה. קחו 5 דקות ותגלו מה קרה השבוע בשוק הקריפטו.
להאזנה>> https://bit.ly/4bfRBUD
איך נראתה 2025 בשוק הקריפטו? 💰
2025 הייתה השנה שבה הקריפטו התחיל להשתלב בכלכלה המסורתית כששלושה נושאים בלטו מעל כולם:
הראשון: חברות אוצר דיגיטליות (DATCO). יותר חברות החלו להחזיק ביטקוין ונכסים דיגיטליים כחלק מניהול המזומנים שלהן. זה לא גימיק, אלא החלטה אסטרטגית שמחברת את שוק ההון הישן לעולם הבלוקצ'יין החדש. כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת, רק בשנה האחרונה חברות DATCO צברו כמעט חצי מיליון מטבעות ביטקוין.
השני: נכסים מהעולם האמיתי על בלוקצ'יין (RWA). אג"ח, נדל"ן וחוב ממשלתי עברו טוקניזציה והפכו לשער של וול סטריט לקריפטו. פחות דיבורים על DeFi, יותר שימושים שמוסדות באמת מבינים.
השלישי: מטבעות יציבים (Stablecoins). ב-2025 מטבעות יציבים הם לא רק כלי מסחר למשקיעים, אלא הרבה יותר מזה: הם משמשים לתשלומים יומיומיים, להעברות כספים גלובליות ולחיבור בין מערכות פיננסיות. נפח המסחר של מטבעות יציבים הגיע ב-2025 לכ-310 מיליארד דולר.
2025 הייתה שנה של תשתיות - ולא של הייפ. כעת רק נותר לראות לאן 2026 תוביל את השוק.
לכתבה המלאה>> https://bit.ly/3NgfbXd
@BitsOfGoldNews
קנייה | מכירה | בלוג
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
