ch
Feedback
ביטקוין וחדשות הקריפטו // ביטס אוף גולד // Bits of Gold

ביטקוין וחדשות הקריפטו // ביטס אוף גולד // Bits of Gold

前往频道在 Telegram

ערוץ חדשות הקריפטו של ביטס אוף גולד, הפלטפורמה הישראלית המפוקחת למסחר בביטקוין ומטבעות דיגיטליים. יש לראות בכל המפורסם בעמוד זה כפרסומת, כהגדרתה בחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים מוסדרים, תשע"ו-2016. **Will Never DM**

显示更多
2 339
订阅者
+124 小时
-47
-1330
帖子存档
האם האלטקוינים חוזרים למשחק? המספרים מתחילים לזוז 📊 דו"ח חדש של Grayscale מראה כי לא מעט אלטקוינים מצליחים לשמור על יציבות י
האם האלטקוינים חוזרים למשחק? המספרים מתחילים לזוז 📊 דו"ח חדש של Grayscale מראה כי לא מעט אלטקוינים מצליחים לשמור על יציבות יחסית. מתוך עשרות אלטקוינים שנבדקו, כ-70% עדיין נסחרים מתחת לשיאים הקודמים שלהם - אבל במקביל, חלק מהם נסחרים ברמות שנחשבות אטרקטיביות בהשוואה לעבר, וחלק מהם כבר מציגים התאוששות דו-ספרתית מהרמות הנמוכות. בפועל, זה נראה כמו שוק שעבר ניקוי. פרויקטים חלשים ירדו חזק, בעוד החזקים מצליחים לשמור על פעילות רחבה ועל עניין מצד משקיעים. גם נתוני השימוש ברשתות מסוימות מתחילים לעלות מחדש, מה שמרמז שלא מדובר רק בתזוזת מחיר. אז האם אנחנו רואים התחלה של תנועה חדשה באלטקוינים, או רק רגיעה זמנית אחרי ירידות? זו בדיוק השאלה שמרחפת עכשיו מעל השוק. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

מדינת ישראל חוגגת 78 🇮🇱 גם בתקופה מאתגרת כזו, הרוח הישראלית ממשיכה להוביל בזכות האנשים, בהתמדה ובתקווה.
מדינת ישראל חוגגת 78 🇮🇱 גם בתקופה מאתגרת כזו, הרוח הישראלית ממשיכה להוביל בזכות האנשים, בהתמדה ובתקווה.

8 מיליארד דולר ב-DeFi - מאיפה כל הכסף הזה מגיע? 📄 כפי שדווחנו פה בפוסט סוף שנה שעברה, תחום ה-DeFi ממשיך לגדול, והמספרים מספר
8 מיליארד דולר ב-DeFi - מאיפה כל הכסף הזה מגיע? 📄 כפי שדווחנו פה בפוסט סוף שנה שעברה, תחום ה-DeFi ממשיך לגדול, והמספרים מספרים סיפור גדול יותר ממה שנראה על פני השטח. ב-2025 נוצרו כ-8 מיליארד דולר בתשואה on-chain מפרויקטים של DeFi. אז מאיפה הכסף הזה מגיע? המקור הגדול ביותר הוא עמלות מסחר של בורסות מבוזרות (Dex's) - בערך 4.2 מיליארד דולר. אחריו מגיע תחום ההלוואות עם כ-1.7 מיליארד דולר. לאחרונה כמובן נוסף לזה תחום הטוקניזציה של נכסים מהעולם האמיתי (כ-900 מיליון דולר). בנוסף, מימון חוזים עתידיים ותגמולי סטייקינג מהווים עוד תוצר של כמיליארד דולר. אז תחום ה-DeFi ממשיך לצמוח, אבל למרות שיש הרבה תשואה במערכת, היא לפעמים חוזרת על עצמה בתוך המערכת, ולא תמיד קל להפוך אותה למוצר מסודר וברור למשקיעים. לאן עתיד התחום יתפתח? אנחנו כמובן נמשיך לעדכן. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

מאחורי המספרים: מי מחזיק בסטייבלקוינס המקומיים? בזמן שהדולר נשחק מול השקל ומגיע לשפל של 30 שנה כשהוא נסחר מתחת ל-3 ש"ח לדולר
מאחורי המספרים: מי מחזיק בסטייבלקוינס המקומיים? בזמן שהדולר נשחק מול השקל ומגיע לשפל של 30 שנה כשהוא נסחר מתחת ל-3 ש"ח לדולר אחד, היקף המטבעות היציבים הצמודים למטבעות מקומיים (כמו יורו, פזו וריאל - לא כולל דולר) מגיע לשווי של 1.2 מיליארד דולר. אבל השאלה המעניינת היא: מי בעצם מחזיק בהם? לפי הנתונים של Dune, כמעט חצי מההיצע (כ-46%) נמצא בארנקים שלא ניתן לזהות, בפועל מדובר בעיקר במשתמשים פרטיים. עוד כ-25% יושבים בבורסות ריכוזיות (CEX), שם הם משמשים למסחר. כ-13% מוחזקים על ידי הגופים המנפיקים, לניהול נזילות ושיתופי פעולה עם שחקנים פיננסיים. עוד כ-7.5% זורם לעולם ה-DeFi, והשאר, מתחלק בקבוצות יותר קטנות כמו שניתן לראות בתמונה המצורפת. מטבעות יציבים מקומיים נותנים פתרון אמיתי - אנשים רוצים לבצע פעולות במטבע שהם חיים איתו, ולכן הביקוש אליהם גדל ב-300% בשלוש השנים האחרונות. שוק הסטייבלקויז כבר לא מרוכז רק אצל השחקנים הגדולים, אלא מתפזר למשתמשים אמיתיים בשטח. בואו לקרוא איך מטבעות יציבים משתלבים בשוק העולמי והישראלי? @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

קריפטו אחד בשבוע: איך הפסקת האש השפיעה על השווקים? 📱 השבוע בחנו איך הפסקת האש השפיע על השווקים בעולם, שוק ההון, שוק הקריפטו
קריפטו אחד בשבוע: איך הפסקת האש השפיעה על השווקים? 📱 השבוע בחנו איך הפסקת האש השפיע על השווקים בעולם, שוק ההון, שוק הקריפטו וסחורות למיניהן. בנוסף, בדקנו איך הנזילות הכלכלית והמצב המאקרו-כלכלי עשוי להשפיע על השווקים בעתיד הקרוב. מוזמנים להאזין ולנסות להבין יחד איתנו איך להתמודד עם חוסר הוודאות הגיאופוליטית והכלכלית בעולם. קריפטו אחד בשבוע הוא עדכון קצר שיסדר לכם בפשטות את מה שקרה השבוע בשוק הקריפטו. להאזנה לפרק>> http://bit.ly/4cmdFLX

מאחורי הקלעים: השינוי שיכול להזיז את השוק 📊 הנזילות העולמית (M2) מתכווצת - והקריפטו מרגיש את זה. הנתונים מצביעים על כך שהנזי
מאחורי הקלעים: השינוי שיכול להזיז את השוק 📊 הנזילות העולמית (M2) מתכווצת - והקריפטו מרגיש את זה. הנתונים מצביעים על כך שהנזילות הגלובלית חזרה להצטמצם, אחרי תקופה ארוכה של התרחבות. בפועל, זה אומר שפחות כסף זורם בשווקים. זה לא משהו שרואים ביום אחד, אלא תהליך שמתחיל "מאחורי הקלעים" - בנקים מרכזיים מצמצמים מאזנים, והריבית נשארת גבוהה. היסטורית, שינויים בנזילות הם אינדיקטור מקדים. כלומר, השוק לא תמיד מגיב מיד - אבל כשהכיוון מתהפך, זה כבר משפיע על כולם. אז האם מדובר בתחילתו של לחץ ממושך, או רק עצירה זמנית לפני גל נוסף של כסף לשווקים? זו בדיוק הנקודה שהמשקיעים מנסים להבין עכשיו. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן. בואו לקרוא על הקשר בין מדד ה-M2 לביטקוין. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

עדכון שוק: איך הפסקת האש השפיעה על שוק הקריפטו? 🤔 אחרי מספר שבועות מתוחים במיוחד, ההכרזה על הפסקת אש בין ישראל וארה"ב לאיראן
עדכון שוק: איך הפסקת האש השפיעה על שוק הקריפטו? 🤔 אחרי מספר שבועות מתוחים במיוחד, ההכרזה על הפסקת אש בין ישראל וארה"ב לאיראן שינתה את הכיוון בשווקים כמעט ברגע. הנפט, שכבר תימחר תרחיש קיצוני, צנח בכ-18%. ובתוך כל זה, ביטקוין דווקא התחזק ועלה שוב מעל ה-$70,000. לצידו, גם את'ריום עלה בכ-10% בשבוע האחרון ונסחר כעת בשווי של $2,219. זה קורה בזמן ששני כוחות מנוגדים פועלים יחד: מצד אחד ירידה בלחץ הגיאופוליטי בעקבות הפסקת האש, ומצד שני נתון אינפלציה גבוה בארה"ב שמזכיר לכולם שהמערכת עדיין לא יציבה. אולי יש פחות פחד ממלחמה, אבל עדיין הרבה חוסר ודאות כלכלית. דווקא עכשיו נראה שהמשקיעים בוטחים בביטקוין יותר מנכסים אחרים. אז האם ביטקוין מתנהג כנכס סיכון, או דווקא כמפלט מהמערכת? אנחנו ניתן לכם להחליט וכמובן נמשיך לעדכן בהתפתחויות. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

קריפטו אחד בשבוע: מה הצעד הבא של ביטקוין? השבוע בדקנו מה המצב של שוק הקריפטו ומה האנליסטים מצפים שיהיה הצעד הבא של ביטקוין. ב
קריפטו אחד בשבוע: מה הצעד הבא של ביטקוין? השבוע בדקנו מה המצב של שוק הקריפטו ומה האנליסטים מצפים שיהיה הצעד הבא של ביטקוין. בנוסף, לכבוד חג הפסח שאלנו 4 קושיות לגבי הכסף שלנו כמו מי שולט בו ואיך נראית חירות פיננסית? קריפטו אחד בשבוע הוא עדכון קצר שיסדר לכם בפשטות את מה שקרה השבוע בשוק הקריפטו. להאזנה לפרק>> https://bit.ly/47Jbm4d

ביטקוין אחרי רבעון קשה - לאן הולכים מכאן? פתיחה לא פשוטה ל-2026. ביטקוין סיים את הרבעון הראשון הגרוע ביותר שלו מאז 2018, עם י
ביטקוין אחרי רבעון קשה - לאן הולכים מכאן? פתיחה לא פשוטה ל-2026. ביטקוין סיים את הרבעון הראשון הגרוע ביותר שלו מאז 2018, עם ירידה של כ-22%. אבל התמונה לא חד-כיוונית. למרות הירידות, ביטקוין עדיין נסחר סביב רמות של כ-$70,000-$65,000, רחוק מאוד מהשפל של המחזור הקודם. בנוסף, כניסת כסף מוסדי ממשיכה לתמוך בביקוש. אז מה הלאה? חלק מהאנליסטים מעריכים שהתיקון הזה הוא חלק טבעי ממחזור שוק רחב יותר, ובקרוב נראה עליות. אחרים מזהירים שהמשך לחץ מאקרו כלכלי כמו ריבית גבוהה וחוסר הוודאות הגיאופוליט עלולים להכביד עוד על השוק. אז נכון לעכשיו, ביטקוין מצליח להחזיק חזק מאז תחילת המלחמה, אפילו יותר טוב מנכסים מסורתיים. מדיניות הפד ופתרון המתיחות במזרח התיכון יהוו גורמים מרכזיים לרבעון השני של השנה. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

4 קושיות על חירות פיננסית 🤔 בערב פסח אנחנו נוהגים לשאול 4 קושיות, השנה, שווה להפנות אותן גם לכסף שלנו. מי באמת שולט בו, כמה
4 קושיות על חירות פיננסית 🤔 בערב פסח אנחנו נוהגים לשאול 4 קושיות, השנה, שווה להפנות אותן גם לכסף שלנו. מי באמת שולט בו, כמה עולה להעביר סכום של כסף בין מדינות וגם, מהי חירות פיננסית אמיתית? המערכת הפיננסית משתנה מול העיניים שלנו. בנקים, חברות תשלומים וגופים רגולטוריים כבר בוחנים ומאמצים טכנולוגיות מבוססות בלוקצ׳יין, בזמן שמטבעות דיגיטליים מציעים מודל אחר מהיר יותר, גלובלי ולעיתים גם עצמאי יותר. האם אנחנו באמת מבינים איך הכסף שלנו עובד היום? הכתבה הזו תעשה לכם החג סדר בארבע הקושיות שכדאי לשאול דווקא עכשיו >> https://bit.ly/48b2nc8 @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

חג החירות השנה מרגיש לכולנו אחרת ומזכיר לנו לעצור לרגע ולהעריך את הדברים הפשוטים: שגרה, יציבות ורגעים של שקט. עם בוא האביב, י
חג החירות השנה מרגיש לכולנו אחרת ומזכיר לנו לעצור לרגע ולהעריך את הדברים הפשוטים: שגרה, יציבות ורגעים של שקט. עם בוא האביב, יש גם תזכורת שתקופות משתנות, ושאחרי רגעים מורכבים מגיעים גם ימים של פריחה והתחדשות. 🌸 אנחנו מאחלים לכם חג רגוע ומלא רגעים טובים עם האנשים הקרובים והאהובים שלצידכם. חג שמח ושקט מכל צוות ביטס אוף גולד 💛

חודש מתחילת 'שאגת הארי' - מה דעתכם על הכיוון של שוק הקריפטו כרגע?
Anonymous voting

קריפטו אחד בשבוע: איך ה-AI משפיע על שוק הקריפטו? השבוע הצגנו איך אמריקה הלטינית כבר אימצה את שוק הקריפטו כחלק מהכלכלה המקומית
קריפטו אחד בשבוע: איך ה-AI משפיע על שוק הקריפטו? השבוע הצגנו איך אמריקה הלטינית כבר אימצה את שוק הקריפטו כחלק מהכלכלה המקומית שלה. בנוסף, בחנו איך תחום ה-AI משלט על שוק הקריפטו? וגם, אישור היסטורי בארה"ב - אלו בורסות יוכלו לסחור בנכסים שעברו טוקניזציה? קריפטו אחד בשבוע, עדכון קצר שיסדר לכם בפשטות את מה שקרה השבוע בשוק הקריפטו. להאזנה לפרק>> https://bit.ly/4sa2b4f

כורי ביטקוין פונים ל-AI 🪙 משהו משתנה מאחורי הקלעים של הרשת של ביטקוין. חברות כרייה מתחילות לחפש מקורות הכנסה נוספים, במיוחד
כורי ביטקוין פונים ל-AI 🪙 משהו משתנה מאחורי הקלעים של הרשת של ביטקוין. חברות כרייה מתחילות לחפש מקורות הכנסה נוספים, במיוחד אחרי ירידה ברווחיות של הכרייה. במקום להסתמך רק על כרייה, חלק מהן מנצלות את התשתיות הקיימות - חשמל, קירור וכוח חישוב - כדי לספק שירותים לעולם ה-AI. בפועל, זה אומר שכורים הופכים בהדרגה לחברות דאטה. יש כבר מי שמוכרים ביטקוין כדי לממן את המעבר הזה או בונים חוות שרתים ייעודיות. מצד שני, כריית ביטקוין לא נעלמת, והיא עדיין תלויה בעיקר במחיר ובביקוש. אז האם מדובר בשינוי כיוון זמני בגלל תנאי השוק, או בתחילתו של שינוי מתמשך? אנחנו כמובן נמשיך לעדכן. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

מה הם שני תחומים שמובילים את הקריפטו קדימה? 🧐 דו"ח חדש של Grayscale מראה שבזמן שהעולם מתמודד עם מתיחות גיאופוליטית וחוסר ודא
מה הם שני תחומים שמובילים את הקריפטו קדימה? 🧐 דו"ח חדש של Grayscale מראה שבזמן שהעולם מתמודד עם מתיחות גיאופוליטית וחוסר ודאות כלכלית, יש שני תחומים גדולים שממשיכים לצמוח: AI וטוקניזציה על גבי הבלוקצ'יין. לפי הדו"ח, תחום ה-AI הוביל את הביצועים ברבעון האחרון עם עליות דו-ספרתיות, בזמן שתחום הטוקניזציה ממשיך למשוך הון מוסדי - במיוחד סביב נכסים כמו אג"ח ממשלתיות וקרנות כספיות שעוברים טוקניזציה. בנוסף, פרויקטים בתחום הזה רושמים עלייה עקבית בהיקפי השימוש וההשקעות, מה שמצביע על כסף "חכם" שנכנס. מרגיש שמשהו נבנה מתחת לפני השטח ושזה כבר השלב הבא של שוק הקריפטו. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

וול סטריט על הבלוקצ׳יין 📄 בשבוע שעבר קרה משהו משמעותי: הרגולטור האמריקאי אישר לראשונה לנאסד״ק לאפשר מסחר במניות בצורה דיגיטל
וול סטריט על הבלוקצ׳יין 📄 בשבוע שעבר קרה משהו משמעותי: הרגולטור האמריקאי אישר לראשונה לנאסד״ק לאפשר מסחר במניות בצורה דיגיטלית על גבי טכנולוגיית הבלוקצ׳יין. במקביל, Nasdaq ו-ICE (החברה מאחורי NYSE - הבורסה לני"ע בניו יורק) כבר פועלות יחד עם שחקנים מעולמות הקריפטו כדי להתחיל להזיז את שוק המניות - שמוערך בכ-126 טריליון דולר - לכיוון הטוקניזציה. במקום שמניה תירשם ותעבור דרך מערכות ישנות של בנקים ובורסות, היא יכולה להתקיים כנכס דיגיטלי - מה שמאפשר העברות מהירות יותר, פחות מתווכים, ופעילות כמעט רציפה. זה כבר לא סיפור של "קריפטו מול המערכת", אלא חיבור ביניהם. כשהכסף הגדול מתחיל לזוז לכיוון הזה, זה סימן שמשהו עמוק משתנה. האם אנחנו מתקרבים לעולם שבו כל נכס פיננסי יושב על גבי הבלוקצ׳יין? אנחנו כמובן נמשיך לעדכן. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

איך הקריפטו משנה את הכלכלה של אמריקה הלטינית? 🪙 דו"ח חדש של Chainalysis מראה שאמריקה הלטינית הוא האזור הפעיל בעולם באימוץ מט
איך הקריפטו משנה את הכלכלה של אמריקה הלטינית? 🪙 דו"ח חדש של Chainalysis מראה שאמריקה הלטינית הוא האזור הפעיל בעולם באימוץ מטבעות דיגיטליים, בעיקר במדינות כמו ברזיל, ארגנטינה ומקסיקו. אבל הסיפור האמיתי הוא לא השקעות - אלא שימוש יומיומי. במדינות עם אינפלציה גבוהה ומטבע מקומי לא יציב, יותר ויותר אנשים משתמשים בקריפטו כדי לשמור על ערך הכסף או לבצע העברות בינלאומיות בלי תלות בבנקים. גם עסקים קטנים מתחילים לאמץ תשלומים בקריפטו בפועל. אז לא, קריפטו זה לא רק טרנד של משקיעים - אלא פתרון אמיתי לחיים עצמם. השאלה היחידה היא כמה זמן ייקח עד שזה יקרה בעוד אזורים בעולם. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

קריפטו אחד בשבוע: שירות התשלומים של אילון מאסק 📱 השבוע בדקנו איך יראה שירות התשלומים של מאסק בפלטפורמת X. בנוסף סקרנו את שית
קריפטו אחד בשבוע: שירות התשלומים של אילון מאסק 📱 השבוע בדקנו איך יראה שירות התשלומים של מאסק בפלטפורמת X. בנוסף סקרנו את שיתוף הפעולה הרגולטורי החדש בארה"ב ואיך זה משפיע על שוק הקריפטו. וגם מה הדו"ח החדש של גרייסקייל צופה לעתיד שוק הקריפטו? קריפטו אחד בשבוע, עדכון קצר שיסדר לכם בפשטות את מה שקרה השבוע בשוק הקריפטו. להאזנה לפרק>> https://bit.ly/3NUMzU4

שוק הקריפטו מראה סימני יציבות 📊 בהמשך לפוסט מיום חמישי האחרון, צללנו לנתונים וזיהינו כי דו"ח חדש של Grayscale מחודש פברואר מ
שוק הקריפטו מראה סימני יציבות 📊 בהמשך לפוסט מיום חמישי האחרון, צללנו לנתונים וזיהינו כי דו"ח חדש של Grayscale מחודש פברואר מצביע על שינוי מעניין במצב השוק. אחרי תקופה ארוכה של תנודתיות, חלק מהמדדים מתחילים להתייצב והלחץ שהיה בשוק בחודשים האחרונים מעט נרגע. לפי הדו"ח, ביטקוין ממשיך לשמור על מעמדו כנכס המרכזי בשוק הקריפטו, כאשר זרימת הכסף למוצרים פיננסיים מבוססי ביטקוין נמשכת. במקביל, גם פרויקטים גדולים נוספים מצליחים לשמור על פעילות יציבה יחסית. זה לא אומר שהשוק יחזור מיד לעליות חדות, אבל כן שיש תחושה של התייצבות אחרי תקופה של ירידות. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם

מהלך משמעותי לשוק הקריפטו: ה־SEC וה־CFTC משתפים פעולה 🦅 שיתוף פעולה שלא רואים כל יום. ה־SEC (הרשות לני"ע) וה־CFTC (הרשות למס
מהלך משמעותי לשוק הקריפטו: ה־SEC וה־CFTC משתפים פעולה 🦅 שיתוף פעולה שלא רואים כל יום. ה־SEC (הרשות לני"ע) וה־CFTC (הרשות למסחר בחוזים עתידיים) בארה״ב הודיעו על תיאום רשמי בכל הנוגע לפיקוח על קריפטו. במקום רגולציה מפוזרת ולא ברורה, שתי הרשויות מתכוונות לעבוד יחד ולהגדיר גבולות ברורים יותר לשוק. המטרה היא לייצר מסגרת אחידה לנכסים דיגיטליים. מה זה אומר בפועל? ביטקוין ואית'ריום כבר מקבלים הכרה ברורה יותר כ"סחורות" תחת ה־CFTC, ולא כניירות ערך. בנוסף, ה־SEC מבהיר שלא כל טוקן דיגיטלי נחשב אוטומטית לנייר ערך - אלא תלוי באופן ההנפקה והשימוש בו. זה לא שינוי קטן - מדובר בצעד שמשפיע על כל השוק, ממשקיעים פרטיים ועד חברות ענק. כשהרגולטורים מתחילים לדבר באותה שפה, זה בדרך כלל סימן לשלב מתקדם יותר בהתבגרות של התחום. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן. @BitsOfGoldNews אתר | X | אינסטגרם