ch
Feedback
علی منتظری @bamontazeri

علی منتظری @bamontazeri

前往频道在 Telegram

هم مسیر روزهای همدیگه هستیم ارتباط با ادمین 👇 @Northadmin

显示更多
849
订阅者
无数据24 小时
-57
-1330
帖子存档
- گزارش اسنپ از زمان جنگ : افت ۶۰ درصدی اسنپ‌مارکت افت فروش 50 درصدی در اسنپ‌پی کاهش ۷۰ درصدی فروش اسنپ‌تریپ. افزایش ۶ برابری
- گزارش اسنپ از زمان جنگ : افت ۶۰ درصدی اسنپ‌مارکت افت فروش 50 درصدی در اسنپ‌پی کاهش ۷۰ درصدی فروش اسنپ‌تریپ. افزایش ۶ برابری نرخ کنسلی هتل‌ها. رشد 250 درصدی تقاضای سفر بین‌شهری و خرید بلیط. رشد ۳۵ درصدی رزرو ویلا . سلامت: افزایش ۲۴ درصدی خدمات پزشکی در منزل. @bamontazeri

طلا یا فلاسک؟ با افزایش قیمت روغن، موارد اولیه و ارزاق، رستوران و مشاغل فست فودی باید جامعه هدف خود را قشر مرفه هدفگذاری کنند
طلا یا فلاسک؟ با افزایش قیمت روغن، موارد اولیه و ارزاق، رستوران و مشاغل فست فودی باید جامعه هدف خود را قشر مرفه هدفگذاری کنند و یا آماده تغییر باشند، خصوصا اگر اجاره میپردازند. از این پس پیک نیک ها و دورهمی های کوچک رونق بیشتری خواهند گرفت. پ.ن: این پست از منظر تحلیلی قیاس نداشته و تاثیر تغییرات قیمتی و تورم و تغییر سبک زندگی و طبقه بندی های اجتماعی را به تصویر میکشد

📌تغییرات صادرات مفت در خلیج همیشگی فارس در ۲۳ روز اول تنش منطقه‌ای دسته بندی بر اساس افزایش و کاهش صادرات
📌تغییرات صادرات مفت در خلیج همیشگی فارس در ۲۳ روز اول تنش منطقه‌ای دسته بندی بر اساس افزایش و کاهش صادرات

انس ۴۱۰۰ شده ، فقط امروز مجددا ۸ درصد افت داشته عربستان و کشورهای عربی دارن طلا میفروشن(مجبورشون کردن) واسه اسپانسرینگ جنگ!

Repost from N/a
🎥 *چین هم ایران را محکوم کرد!* 🔸چین حملات ایران به کشورهای خلیج فارس را محکوم کرد، خواستار توقف فوری عملیات نظامی و بازگشت به مذاکرات شد.

Repost from N/a
دیدین چین و روسیه حرومزاده وتو نکردن قطعنامه رو و با رای بالا علیه‌مون تصویب شد!؟ ای لعنت به هر چی روسوفیل و ساینوفیل که اینا مملکت رو به فنا دادن و یک مشت ساده دل هم فریب خالی‌بندی‌های اینا رو خورده بودن و هر چی میگفتیم که آقاجان، اینا حسب منافع‌شون برخورد میکنن نه توهمات شما از برادری، ولی شب تا صبح میگفتن که فلان دادن و فلان میگیریم ازشون غافل از اینکه بابا چین بالای ۱۲۰۰ میلیارد دلار در سال با امریکا مراوده تجاری داره و با ما ۴۰ ۵۰ میلیارد دلار! خب هر خری میفهمه داستان از چه قراره دیگه! نه؟ حالا میدونید چه خطری واسمون داره؟ ما که الان ذیل فصل هفت منشور ملل متحد هستیم لذا میریم توی چهارچوب بخش نظامی فصل هفتم منشور یعنی ذیل ماده ۴۲ که مجوز اقدام نظامی علیه ما صادر میشه و به هر کسی هم که اطرافمون بوده(۱۵ ۱۶ کشور) یه لگد زدیم و ائتلاف هم که بوجود اومده و دو ناو فرانسه و انگلیس هم دارن میان سمت خلیج فارس! اتفاقی که میتونه واسمون بیفته شبیه به یوگسلاوی انتهای قرن گذشته‌ست! حالا به متن هشدار شورای امنیت توجه کنید: شورای امنیت سازمان ملل از ایران خواست تا فوراً حملات خود علیه کشورهای خلیج فارس و اردن را متوقف کند. همین اخطار شورای امنیت مجوز تشدید اقدامات دولت‌های درگیر، علیه ماست و رای ممتنع چین و روسیه یعنی اینکه اینها از جمهوری اسلامی گذر کردن و مسئولین کشور نباید گول روسیه و اون پیشنهاد قطعنامه به نفع ایران رو بخورن که ندید میگم اصلا رای نمیاره! حالا تا به اینجای کار، ‏پهپادهای اسرائیلی با بمب‌های مینیاتوری ضد نفر دارن سناریوی حذف فرماندهان میان‌رده رو شروع میکنن.(کلیپ منتشر شده رو میذارم براتون) ایست‌بازرسی‌های ‏هفت تیر ‏شهرک غرب ‏سهروردی ‏مهراباد ‏عباس اباد ‏کریمخان کرج ‏رو هدف قرار دادن فعلا. هدفشونم که مشخصه! یادآوری میکنم که هنوز زیرساخت مالی و انرژی رو نزدن و اگه بزنن، همزمان با این داستان زدن ایست بازرسی‌ها میشه گفت وارد فاز ۳ میز جنگ امریکا شدیم! جوی خون در هرج و مرج... + راستی یادتون نره اینها هر دو علیه مالکیت ایران بر جزایر بیانیه رسمی دادن همراه با کشورهای عربی! آره عجقم! آره و اینا...

پس از ترامپ و اینترنشنال و شبکه های معاند، صدا و سیما هم تایید کرد.

مجددا همون آش و همون کاسه...

📌عباس عراقچی یه کتاب در خصوص مذاکره نوشته ،من سفارش دادم بخرمش. ببین چطوریه که تو همه ی مذاکرات راضی و شاد هست و‌میگه مذاکرا
📌عباس عراقچی یه کتاب در خصوص مذاکره نوشته ،من سفارش دادم بخرمش. ببین چطوریه که تو همه ی مذاکرات راضی و شاد هست و‌میگه مذاکرات مثبت و رو به جلو بوده و‌ طرفین روی کلیات توافق کردن ولی فرداش دلار و نفت و‌طلا و هویج و‌خیار گرونتر میشن.

کل عمر ما در پس مذاکرات و وقت کشی گذشت.... پ.ن عکس: تقریبا 20 سال پیش هم تیم احمدی نژاد با بوش مذاکره میکرد. انگار اردوی دسته
کل عمر ما در پس مذاکرات و وقت کشی گذشت.... پ.ن عکس: تقریبا 20 سال پیش هم تیم احمدی نژاد با بوش مذاکره میکرد. انگار اردوی دسته جمعی مشهد دارن میرن!

و باز هم ❗️ معاملات اختیار نماد #خودرو یه مسئول یه کسی که درکی از شرایط داره نمیاد به همین راحتی تعلیق نمادی که سررسید داره رو تمدید کنه❗️ 📌دارنده های اختیار نماد خودرو هیچ گونه اختیاری برای تصمیم گیری در خصوص آفست یا نگهداریش ندارن. شخصا موقعیتی ندارم ولی... 🔹دارنده اختیارش از 6 ام تا الان مذاکره و جنگ رو تجربه داره میکنه تو هیچ کدومش هیچ کاری نتونست بکنه. 🔹ریسک کارگزاری ها رو اصلا در نظر گرفتید؟ اونی که فروش پوت داره اونی که فروش کال داره.حتی خرید پوت ها...اینا تکلیفشون چیه؟ 📍بعد انتظار دارن بازار ما به بازارهای جهانی نزدیک بشه و ابزارهای نوین مالی رونق بگیره، تازه 24 ساعته هم باشه؟

و باز هم ❗️ معاملات اختیار نماد #خودرو یه مسئول یه کسی که درکی از شرایط داره نمیاد به همین راحتی تعلیق نمادی که سررسید داره رو تمدید کنه❗️ 📌دارنده های اختیار نماد خودرو هیچ گونه اختیاری برای تصمیم گیری در خصوص آفست یا نگهداریش ندارن. 🔹دارنده اختیارش از 6 ام تا الان مذاکره و جنگ رو تجربه داره میکنه تو هیچ کدومش هیچ کاری نتونست بکنه. 🔹ریسک کارگزاری ها رو اصلا در نظر گرفتید؟ اونی که فروش پوت داره اونی که فروش کال داره.حتی خرید پوت ها...اینا تکلیفشون چیه؟ 📍بعد انتظار دارن بازار ما به بازارهای جهانی نزدیک بشه و ابزارهای نوین مالی رونق بگیره، تازه 24 ساعته هم باشه؟

یعنی زور اینا فقط به اینترنت ملت میرسه؟ آقا دشمنت جای دیگس، ول کن سر شلنگ رو

اگر شایعه نباشه بد میشه عمان تازه برنج خیس کرده بود❗️

❇️چین ایران را فروخت؟ در دیدار چند ماه قبل پوتین و ترامپ در آلاسکا ،اکراین و ونزوئلا معامله شدند. آیا در تماس تلفنی امروز ترامپ با رئیس جهور چین هم این اتفاق رخ داد که بلافاصله همه چیز خراب شد؟ در جنگ 12 روزه روسیه و چین هیچ گونه کمکی به ایران نکردند.
دونالد ترامپ از گفت‌وگوی تلفنی «عالی» با شی جین‌پینگ، رییس‌جمهوری چین، درباره مجموعه‌ای از موضوعات از جمله وضعیت کنونی ایران خبر داد.

قرار است چه شود؟ ​سرانجامِ رخدادهای اخیر، از تنش‌های خونین دو روزه میدانی تا آرایش نظامی ایران- آمریکا و جریان مذاکرات، نشانگر حقایقی عریان است که می‌توان در محورهای زیر خلاصه کرد: ​۱- برخلاف هیاهوهای درازمدت رسانه ای، جمهوری اسلامی نه قصد برخورد «عاشورایی» دارد و نه اصلاً ساختار کنونی‌اش تابِ چنان نگرشی را می‌آورد. تجربه نشان داده که هسته سخت قدرت برای حفظ نظام در برابر تهدیدهای موجودیتی و نزدیک، به «نرمشی» فراتر از امیال قهرمانانه دست خواهد زد؛ گمان می‌رود این بار برای بقا، هر بهایی پرداخت شود. ​۲- کاخ سفید در دوران ترامپ، میل یا برنامه‌ای برای ورود به جنگ‌های کلاسیک و پرهزینه ندارد. راهبرد واشینگتن نه ویرانی فیزیکی، بلکه «تسلیم از راه خفقان» است. عزم آن‌ها برای وادار کردن تهران به اطاعت، قاطع و فارغ از بازه‌های زمانی است. ​۳- تهران بیش از هر زمان دیگری فاقد عقبه حمایتی منسجم است. قدرت اخلاقی(به معنای میزان همبستگی ملی و پیوند میان بدنه جامعه با تصمیمات کلان رهبران)به پایین‌ترین سطح خود رسیده که این خود بزرگترین حفره در استراتژی دفاعی است. ​۴-در شطرنج منطقه‌ای و جهانی، تهران فاقد متحدانی است که در لحظه کلیدی، هزینه‌ی بازی را با او تقسیم کنند. متحدان فعلی غالباً مصرف‌کنندگان منابع‌اند، نه شرکای تعیین‌کننده در روزهای سخت. ​۵-اهرم‌های فشار منطقه‌ای که زمانی لبه تیز شمشیر تهران محسوب می‌شدند، در مواجهه با آرایش جدید قدرت، کارکرد بازدارندگی خود را از دست داده و به باری بر دوش دیپلماسی تبدیل شده‌اند. ​۶- برخلاف دهه‌های گذشته، اکنون اقتصاد نه یک متغیر، بلکه تعیین‌کننده‌ترین رکن امنیت ملی است. فروپاشی معیشت، توان مانور سیاسی را به حداقل رسانده و گزینه‌ی «مقاومت به هر قیمت» را از روی میز نخبگان حاکم حذف کرده است. لب کلام آن که​، برخورد دو اراده‌ی «بقاخواه» و «سلطه‌جو»، لزوماً به انفجار ختم نمی‌شود؛ بلکه محتمل است به معامله‌ای تلخ و ناگزیر بینجامد که در آن، آرمان‌ها، قربانی استمرارِ واقعیت‌ها خواهند شد. #یدالله_کریمی_پور #karimipour_k ​

🔷واکنش وزیر نفت به احتمال فروش نفت ونزوئلا به تنها مشتری نفت ایران، یعنی چین! محسن پاک‌نژاد: 🔹شاخص‌های متفاوتی در تعیین قیمت موثر است و قطعا همکاران ما که در این حوزه حرفه‌ای هستند شاخص‌ها را مدنظر می‌گذارند و بهترین قیمت را برای فروش نهایی می‌کنند. 🔹درباره این که آمریکا ممکن است باتوجه به این که نفت ونزوئلا را در دست دارد با مشتری‌های دائمی ایران (مثل چین) وارد معامله شود] ما هم اقدامی میکنیم. --احتمالا منظور اینه که قراره مفت تر به چین بفروشیم ❗️

🔹رئیس وزارت انرژی ایالات متحده اعلام کرد که آمریکا شروع به تولید نفت بیشتری نسبت به مجمع تولید روسیه و عربستان سعودی کرده است. تولید و فروش نفت آمریکا قراره افزایش پیدا کند و همچنین نفت ونزوئلا با قیمت پایینتری به فروش برسد. 📌سوال اینجاست؛ آیا موضوعات فوق قراره جایگزین کاهش یا توقف فروش نفت ایران باشه؟

📌اونی که ۲۵ میلیون دلار بسته که تا شنبه جنگ میشه خود ترامپه الباقی مجموعا رو هم ۲۵۰ هزار دلار بستن❗️
📌اونی که ۲۵ میلیون دلار بسته که تا شنبه جنگ میشه خود ترامپه الباقی مجموعا رو هم ۲۵۰ هزار دلار بستن❗️

حیف شد یه اختلال بود😁