ch
Feedback
Tamirok

Tamirok

前往频道在 Telegram

اینجا تعمیر اوکی هستش و کلی آموزش فنی آسون برای لوازم خونگی داریم 👍🏻👍🏻👍🏻 ارتباط با ما 📞۰۹۱۲۲۴۰۹۳۶۰ 🆔 t.me/Tamirokcom 🌐 www.tamirok.com 🌐 Instagram.com/tamirok.ir

显示更多
4 065
订阅者
+224 小时
+167
+5230
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+85
在0个频道中
五月 '26
+31
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+6
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+4
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+61
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+23
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+88
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+115
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+91
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+124
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+220
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+139
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+80
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+360
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+113
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+122
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+88
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+203
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+111
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+179
在0个频道中
Get PRO
十月 '24
+99
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+178
在0个频道中
Get PRO
八月 '24
+224
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+165
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+30
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+79
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+166
在0个频道中
Get PRO
三月 '24
+153
在0个频道中
Get PRO
二月 '24
+198
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+84
在0个频道中
Get PRO
十二月 '23
+33
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+159
在1个频道中
Get PRO
十月 '23
+8
在0个频道中
Get PRO
九月 '23
+34
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+48
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+73
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+47
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+9
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+44
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+10
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+26
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+17
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+34
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+624
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+201
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+432
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
24 六月+6
23 六月+2
22 六月+5
21 六月+4
20 六月+5
19 六月+3
18 六月+2
17 六月+3
16 六月+2
15 六月+4
14 六月+4
13 六月+2
12 六月+4
11 六月+4
10 六月+4
09 六月+4
08 六月+3
07 六月+3
06 六月+2
05 六月+3
04 六月+4
03 六月+4
02 六月+5
01 六月+3
频道帖子
⁨ ⁨ 🔴 پمپ کولر دیگه نمیسوزه 👈 این همون پمپیه که پارسال لای روغن کردیم و گفتم اینجوری بدون دردسر و بدون پاشوندن پمپ ،میشه هم روانکاریش کرد ،هم کل بدنه و سیمپیچش روغنی میشه و از رطوبت در امان میمونه ✅ روغن رسانای برق نیست،حتی روغن سوخته ،براتون تست کردم توی فیلم ،فقط چند ساعتی فرصت بدین که ذرات ریز فلزی روغن سوخته ته نشین بشه ✅ دیروز یه لیتر روغن خریدم ۹۰۰ هزار تومن ،پس دیگه نپرسید آیا میتونم پمپ رو توی روغن نو غوطه ور کنم!!! بله میتونید ولی لزومی نداره 🟢 دوستان کولر آبی هم یکی از قسمت های دوره لوازم ریز هستش ، برای اطلاعات بیشتر از مجموعه آموزش های تعمیراوکی بهمون پیام بدین 👈 @tamirokcom

2
🔴 یخچال فریزر ۱۲ ولتی خودرویی (یخچال کمپ و مسافرت) چطوری کار میکنه؟! 👈 خیلی قدیما یخچال خودرویی بود که سیکل جذبی بود ،عین ی
🔴 یخچال فریزر ۱۲ ولتی خودرویی (یخچال کمپ و مسافرت) چطوری کار میکنه؟! 👈 خیلی قدیما یخچال خودرویی بود که سیکل جذبی بود ،عین یخچال نفتی و با هر برقی کار میکرد ✅ 🟢 اما این جدیدها یا ترموالکتریک هستن که اسباب بازی هستن و به زور یه ذره خنکی دارن ،یا مثل فیلم کمپرسور دارن که قشنگ فریزر هم میشن 👍 حالا یخچال فریزر بالا دو تا اواپراتور داره که احتمالا با هم موازی هستن ،شیربرقی داره و دو تا لوله مویی ،کمپرسورش اینورتره در واقع دی سی براشلس هست و یه درایو (بورد اینورتر) داره ،گازش هم ۱۳۴ هستش ایرادش برطرف شد و فیلمش رو به دوره ی ساید و یخچال اضافه کردیم برای مشاوره و ثبت نام دوره ساید و یخچال به پشتیبانی پیام بدین👈 @tamirokcom 📞 شماره تماس تعمیراوکی 👈 ۰۹۱۲۲۴۰۹۳۶۰
671
3
لامپ تست متغیر و حلاقانه باب تست لوازم، بدون ریسک این که اتصالی بده ،یا این که الکی به شک بیفتیم که نکنه مشکلی هست شما اگر یک
لامپ تست متغیر و حلاقانه باب تست لوازم، بدون ریسک این که اتصالی بده ،یا این که الکی به شک بیفتیم که نکنه مشکلی هست شما اگر یک لامپ صد واتی رو با موتور جاروبرقی یا هر مصرف کننده ی وات بالا سری کنید ،لامپ شما پرنور روشن میشه و نمیدونید که موتور مورد داره یا نه ، شما اگر یه ظرفشویی بوش رو بخواهید با لامپ صد راه بندازید به المنت که برسه یا خاموش میشه یا ارور میده ،ولی سه تا لامپ صد که با هم موازی شدن ،کاملا جواب میده ، از یک لامپ شروع میکنید و لازم شد ،دونه دونه بقیه رو وارد مدار میکنید تا کارتون راه بیفته ممنون از دوست خوبم آقای نوبهار از تفرش که این کارو انجام دادن ، از دونستن تا اقدام و رسیدن به نتیجه خیلی راهه و همت کردن و دل به کار دادن سوخت و انرژی دهنده ی این راهه ممنونم ، سالم ،سرفراز و پرروزی باشید 👍 🙏
1 080
4
یه تورچ باحال و جالب ☝️👍
935
5
没有文字...
885
6
语音消息
800
7
⁨ یه لیوان جادویی😍👍خنک کننده🥶 با گاز فندک🔥 ،ویدئوی فان بفرستید واسه برزیلی ها عشق خنک کننده های کوکای تابستونی هستن بگید
⁨ یه لیوان جادویی😍👍خنک کننده🥶 با گاز فندک🔥 ،ویدئوی فان بفرستید واسه برزیلی ها عشق خنک کننده های کوکای تابستونی هستن بگید از طرف تعمیراوکی هستش ،منتظر قدم های بعدی باشید⁩ https://www.instagram.com/reel/DZeY3rUt6dh/?igsh=eGNqd3B1anhrY2Vt
1 014
8
سوختن انف#جاری و صدای تق و توق هواگاز و تورچ یه ایده ای داشتم که واسه روز مبادا که اکسیژن تموم کردید یه تورچ ببندید سر هواگاز
سوختن انف#جاری و صدای تق و توق هواگاز و تورچ یه ایده ای داشتم که واسه روز مبادا که اکسیژن تموم کردید یه تورچ ببندید سر هواگاز و کارتونو انجام بدین ، بعد با خودم گفتم اگر به این تورچ اکسیژن خالص بدم چی میشه ؟ که خاموش شد شما پیشنهاد دادید که اون سوراخ های هواشو ببندم و بعد اکسیژنو باز کنم ، خلاصه دل تو دلم نبود که امتحانش کنم ، صبح که شد تا رسیدم دفتر انجامش دادم و یه صدای ترقه ی شدید ایجاد کردم که بچه های دفتر خواب از سرشون پرید😃 قشنگی این قضیه اینه که این ایده خیلی منطقی به نظر میرسید و با خودم گفتم حتما جواب میده ،نتیجه ی قشنگی هم داره ولی در عمل جواب نداد دمتون گرم ،همفکری هاتونو دوست دارم ،خیلی وقت ها راه های جدیدی پیدا میکنم ، حتی اگر به نتیجه نرسه دیدگاه و تجربه ی جدیدی پیش میاد ،مثل مورد بالا سالم و سرفراز باشید 🙏 👍 موضوع فیلم بالا: اگر تورچ رو با مخلوط بوتان و اکسیژن روشن کنیم چی میشه؟ #تورچ #اکسیژن #هواگاز این پست و نظراتش توی اینستاگرام 👇 https://www.instagram.com/reel/DZl81Xjoaxl/?igsh=MXZmbG85N2VtNzJsbQ==
1 126
9
⁨ دیگه استرس تموم شدن اکسیژن توی خونه ی مشتری رو نداشته باشید ، یه ایده ای توی سرم بود که چرا ما به جای نازل هواگاز یه تورچ ن
⁨ دیگه استرس تموم شدن اکسیژن توی خونه ی مشتری رو نداشته باشید ، یه ایده ای توی سرم بود که چرا ما به جای نازل هواگاز یه تورچ نبندیم و واسه شرایط اضطراری کارو در بیاریم تموم شدن اکسیژن ،اونم مثلا نیمه شب خیلی مساله ی رومخی هستش ، یه تجربه بگم ،من سال ها کپسول آبی کوچیکو همراهم میبردم و کپسول بزرگتر آلومینیومی رو توی کارگاه یا خونه میذاشتم و همیشه قبل از رفتن بابت شارژگاز ، کپسول اکسیژن کوچیکو با بزرگه پر میکردم ، بعدها فهمیدم کار بیهوده ای هستش و کلی اتلاف اکسیژن هست ،مخصوصا اون آخرهای کار حلاصه راه معقول اینه که همون اول اول که شما کپسول بزرگتونو شارژ میکنید ،باهاش کپسول کوچیکو با احتیاط تمام شارژ کنید و شیرشو سفت کنید و بذارید کنار ،اون کپسول کوچیک بمونه واسه روز مبادا ،و کپسول بزرگ رو که امیدوارم آلومینیومی یا سبک باشه همراهتون ببرید👍🔧 البته پارسال روی تورچ ها خیلی وقت گذاشتم و کلی کلیپ آموزشی ازش درست کردم و دیگه میتونم با اطمینان بگم که تورچ به انضمام یه آنیش برگردون یا حتی یه ملاقه و استفاده از دستمال سفره ی کاغذی و آب میتونه کار شما رو کاملا راه بندازه ،پارسال در مورد پارچه های نسوز هم صحبت شد ،دوست داشتید ،توی گوگل کلیدواژه هاشو سرچ کنید ،کنارش هم یه "تعمیراوکی " بنویسید که کلیپ هامونو براتون بیاره دوستان ممنون از همراهی شما ،سالم و سرفراز باشید این شماره رو سیو کنید " ۰۹۱۲۲۴۰۹۳۶۰ به اسم تعمیراوکی " برای⁩
1 089
10
https://youtu.be/pqF-FWjKQFI?si=uXyQ4DVRoHS-UXn1
1 537
11
تعمیر موتور کولر آبی با کمترین هزینه ،تعمیر واقعی با روش پاکستانی !!! لینک یوتیوب 👇 https://youtu.be/Uo-SVSZ2x6s?si=BNu9gI25
تعمیر موتور کولر آبی با کمترین هزینه ،تعمیر واقعی با روش پاکستانی !!! لینک یوتیوب 👇 https://youtu.be/Uo-SVSZ2x6s?si=BNu9gI25q-JO4h8L لینک آپارات👇 https://www.aparat.com/v/cxb0o64
1 688
12
برای اولین بار در جهان ! توسط تعمیراوکی (هیت پمپ بوش رام شد ،صد در صد رام شد ) الان شرایط خاصه ،همه چیز گرونه ،مثلا یه نفر چن
برای اولین بار در جهان ! توسط تعمیراوکی (هیت پمپ بوش رام شد ،صد در صد رام شد ) الان شرایط خاصه ،همه چیز گرونه ،مثلا یه نفر چند سال پیش یه دستگاهو خریده یک میلیون ،الان همین هیت پمپ رو باید حدود سی میلیون بخره ،خوب معلومه که برگ هاش میریزه!!! جونم براتون بگه که آلمانی ها سالهاست از تولید باکیفیت و اولویت دوام کالا گذر کردن، چهل پنجاه سال پیش لوازمی ساختن که هنوز کار میکنه ، دیگه از هوش و تجربه شون استفاده میکنن که چیزی بسازن که تعمیر نشه و قابل جایگزینی هم نباشه که خدمات پس از فروششون کار کنه یه مینی دوره ی خوش قیمت آماده کردم که با یک بار تعمیر هیتر ،پنج برابر مبلغ دوره رو در میارید👍👍👍 آب بند کردن ، تعویض المنت و تعمیرش از هررر جاشو ،بهتون یاد میدم شما یک بار فقط هیترو جا بزنید و نشت بده ، چند میلیون ضرر میکنید ،چون اولین نشتی ،باعث سوختن کل المنت میشه روش ها مختص تعمیراوکی هست 👍👍👍 کلی تحقیق و سعی و خطا کردم روی "بله" ,تلگرام یا اصلا تماس ،مشاوره و اطلاعات بیشتر رو بگیرید ، بفرمایید مینی دوره ی هیت پمپ بوش 💯۰۹۱۲۲۴۰۹۳۶۰ 🆔 @tamirok 💯
963
13
برای اولین بار در جهان ! توسط تعمیراوکی (هیت پمپ بوش رام شد ،صد در صد رام شد ) الان شرایط خاصه ،همه چیز گرونه ،مثلا یه نفر چن
برای اولین بار در جهان ! توسط تعمیراوکی (هیت پمپ بوش رام شد ،صد در صد رام شد ) الان شرایط خاصه ،همه چیز گرونه ،مثلا یه نفر چند سال پیش یه دستگاهو خریده یک میلیون ،الان همین هیت پمپ رو باید حدود سی میلیون بخره ،خوب معلومه که برگ هاش میریزه!!! جونم براتون بگه که آلمانی ها سالهاست از تولید باکیفیت و اولویت دوام کالا گذر کردن، چهل پنجاه سال پیش لوازمی ساختن که هنوز کار میکنه ، دیگه از هوش و تجربه شون استفاده میکنن که چیزی بسازن که تعمیر نشه و قابل جایگزینی هم نباشه که خدمات پس از فروششون کار کنه یه مینی دوره ی خوش قیمت آماده کردم که با یک بار تعمیر هیتر ،پنج برابر مبلغ دوره رو در میارید👍👍👍 آب بند کردن ، تعویض المنت و تعمیرش از هررر جاشو ،بهتون یاد میدم شما یک بار فقط هیترو جا بزنید و نشت بده ، چند میلیون ضرر میکنید ،چون اولین نشتی ،باعث سوختن کل المنت میشه روش ها مختص تعمیراوکی هست 👍👍👍 کلی تحقیق و سعی و خطا کردم روی "بله" ,تلگرام یا اصلا تماس ،مشاوره و اطلاعات بیشتر رو بگیرید ، بفرمایید مینی دوره ی هیت پمپ بوش 💯۰۹۱۲۲۴۰۹۳۶۰ 🆔 @tamirok 💯
2 250
14
۴_فایل_ابزارهای مورد نیاز برای تکنسین
1 203
15
۵_فایل_درک مفاهیم برقی _کار با مولتی متر_سری و موازی کردن خازن و مقاومت ها
1 124
16
سلام دوستان گروه های گفتگو توی پیام رسان داخلی ایجاد شده توی "بله" همون خط ۰۹۱۲۲۴۰۹۳۶۰ همونجا پیام بدین و عضو بشین اگر هم قطعه میفروشید یا تعمیر بورد میکنید ، میتونید تبلیغ کارتونو کنید اگر دفتر خدماتی دارید ،میخواهید نفر جذب کنید ،یا دوستانی که مهارت کافی ندارن و میخوان دستگاه رو منتقل کنن به شما مراجعه کنن کلا امیدوارم که این گروه ها توی این اوضاع باعث خیر باشه از نظر من کمبود اطلاعات و آموزش نداریم و این گروه ها میتونه به خود کسب و کارها توی این شرایط کمک کنه خیر باشه سالم ،دلگرم و پرروزی باشید 👍🙏
1 187
17
دوستانی که خارج از ایران هستید ،سلام و وقت بخیر عذرخواهی میکنم که دسترسی شما به آموزش ها قطع شده 🙏🙏🙏🙏🙏 فکر میکنم اگر vpn ی داشته باشید که سرورش ایران باشه ،مساله ی شما حل میشه (دنیا وارونه شده🤯) ، چون دانشجوهای داخل ایران توی بدترین اینترنت هم باز به اسپات پلیر دسترسی دارن واقعا متاسفم که این وضعیت اینترنت هم ما که ایران هستیمو اذیت میکنه و هم شما رو  اگر هم راهکاری دارید لطفا بفرمایید که بقیه دوستانِ خارج از ایران هم استفاده کنن (تمام هموطن های ایرانی در سراسر جهان و فارسی زبانان عزیز افغانستان و تاجیکستان و دوستان کردستان عراق که توی دوره هامون بودن ،الان دیگه دسترسی ندارن) یا به پشتیبان اسپات پلیر پیام بدین ،شاید راهکاری داشته باشن @spotplayer باز هم ممنون از صبوری همه ی دوستان و همراهان داخل و خارج 🙏🙏🙏🙏 ارادتمندم امیدوارم روزهای بهتری رو پیش رو داشته باشیم🤲🙏
0