2 842
订阅者
无数据24 小时
-227 天
-7830 天
帖子存档
2 842
https://t.me/c/1239918832/61743
عزیزم من معلمم
مدرسه میتونه بدون اطلاع به اداره و حتی دانش آموزای دیگه دوباره ازت امتحان بگیره (تو دفتر مدیریت) و کد ۹۷ نزنن برات؛ به شرطی که گواهی داشته باشی.
همه چی به درک و شعور خودشون برمیگرده؛ ما این کارو انجام دادیم و هیچ مشکلیام پیش نیومد، نگران نباش.✨
2 842
به سختی موجه میشه و فکر کنم حتما از این برگه ها که اسمشو یادم نمیاد از سمت دکتر میخوان و اگه نوبت اولتو صفر بزارن و موجه نکنن غایبیت رو حتما باید بالای 15 16 بیاری امتحانای نهایی رو تا پاست کنن💀💀
2 842
الاهه ببخشید دوباره پرسیدم سرت شلوغه ولی اگه تونستی لطفاً جواب میدی، حالم خوب نیست مریض شدم نمیدونم بتونم برم یانه میخوام ببینم وگرنه چی میشه
اگه ترم اولو یه امتحانو ندین بعدش چیکار بکنیم؟ دوباره امتحان میگیره خوده مدرسه یا اصلا نمره نمیزارن یا چی یا بستگی به خود معلم و مدرسه داره
2 842
فعلا دانشگاه نمیرم ولی اگه کارام اوکی بشه احتمالا رشته کارگردانی یا فیلمنامه نویسی میرم و اهواز زندگی میکنم
2 842
وقتایی که بتونم حتما مینویسم براتون ولی باقی تایما مجبورم کارای دیگه کنم چون تو ایران ادم کار نکنه فقیر میمونه😂😭
2 842
دوستان من هم یجورایی محصل محسوب میشم و هم کار میکنم و تمام تلاشم رو میکنم واسه رمان باز تا همین حد میرسم
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
