ch
Feedback
استوری🇹🇷❁۪۪>

استوری🇹🇷❁۪۪>

前往频道在 Telegram

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ.🧿📿 ارسالی: https://t.me/BiChatBot?start=sc-755795-Qtqm6jk

显示更多
6 428
订阅者
-424 小时
-237
-9830
帖子存档
جدی جدی ۴ روز دیگه عیده

Repost from [ احمق … ]
اگه فیلترشکنتون ضعیفه اینجارو پیشنهاد میکنم تو سرعت و پایداری حرف اولو میزنن🔥 https://t.me/+TNA8I1YcH9kyNDgx

آستانه صبرم دیگه نمیصبره.

به بابام گفتم بزن اخبار ببينيم؛ گفت اخبار بسه ديگه توروخدا خسته شدیم. اين عجيب ترين ديالوگى بود كه ميشد اتفاق بيوفته.

اگه فیلترشکنتون ضعیفه اینجارو پیشنهاد میکنم تو سرعت و پایداری حرف اولو میزنن🔥 https://t.me/+Pt-gt4_dBYllMGU0

‏این می‌تونست ما باشیم، ولی تو با اولین صدایی که می‌شنوی در میری دهات‌تون.
‏این می‌تونست ما باشیم، ولی تو با اولین صدایی که می‌شنوی در میری دهات‌تون.

‏بچه ها هرکی میخواد من کانفیگ میفروشم گیگی ۲ میلیون ، لطفا حمایت کنید تازه کلاه برداری رو شروع کردم.

‏وقتی میبینم خانواده با کانفیگ‌های حجمی که براشون خریدم، پست‌ و استوری میذارن اینستاگرام، تازه میفهمم بابام چه حسی داره وقتی توی خونه چراغ‌ها و کولر رو هی خاموش میکنه 💬Samaneh

‏دیگه نه پسر بازاری مهمه نه اکادمیک، پسر فقط پسر کانفیگی. |میاستنی|

اگه فیلترشکنتون ضعیفه اینجارو پیشنهاد میکنم تو سرعت و پایداری حرف اولو میزنن🔥 https://t.me/+Pt-gt4_dBYllMGU0

‏همینکه بعد از این همه تروما هنوز دارم چایی میخورم اما بدون شیره از خودم راضیم و میدونم قوی هستم. |naznin|

‏وی‌پی‌ان فروشا دارن پول جمع می‌کنن که بعد رفع فیلترینگ برن خارج؟ |د آلا|

یه کانفیگو چهار تایی استفاده میکنیم مث فشار اب شده یکی میره اینستا سرعت ما کم میشه باید عربده بزنیم بیا بیرون.