ch
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

前往频道在 Telegram
2 367
订阅者
-124 小时
-57
-2530
帖子存档
از لحاظ روحی نیاز دارم جوری بغلم کنی تمام اون روزایی که نداشتمت یادم بره @nesfeaW 🖤

هر آدمی بالاخره یه روزی به چیزی یا کسی که ترک کرده برمیگرده؛ نه اینکه بخواد دوباره به دستِش بیاره، نه اینکه بخواد دوباره داشته باشه‌ش یا اینکه دوباره باهاش باشه، نه؛... اشک‌هایی هست که باید ریخته بشه، ممکنه چند روز بعد، ممکنه چند سال بعد؛ ولی بالاخره هر آدمی یه روزی میاد سراغِ اشک‌های به تعویق افتاده‌ش... @nesfeaW 🖤

غم هرگز عقب نمی نشیند، مگر آن که به عقب برانی اش؛ نمی گریزد، مگر آن که بگریزانی اش؛ آرام نمی گیرد، مگر آن که بی رحمانه سرکوبش کنی. @nesfeaW 🖤

من منطق سرم نمیشه، اگه همه میتونن باهاش حرف بزنن، اگه همه میتونن پیشش بشینن، اگه همه میتونن داشته باشنش، من نمیخوامش. @nesfeaW 🖤

‏از لحاظ روحی؛ نیاز دارم اینقد بوسیده بشم که صدای اعتراضم بلند بشه و در جواب اعتراضم دوباره بوسیده بشم @nesfeaW 🖤

تعهد خیلی مهمه ‏تعهد ب حرفات ‏تعهد ب انتخابت ‏تعهد ب کارت ‏تعهد ب قولت ‏تعهد ب آدمایی که تو زندگیتن؛ ‏تعهده که عیار آدمارو مشخص میکنه…! واگرنه موقع حرف زدن و قول دادن؛همه هستن! حتی یه غریبه تو خیابون... @nesfeaW 🖤

‏ شبی که بار اول حرف زدیم 🥺 @nesfeaW 🖤

‏اونی که بلدت باشه متوجه میشه کی حالت خوبه یا بد .... @nesfeaW 🖤

ولی امشب میتونستی خودتو تو آسمون ببینی! تو ماه کامل منی🥺 @nesfeaW 🖤

اگه یکی رو داری که حالت باهاش خوبه، نباید حرفای بقیه برات مهم باشه. @nesfeaW 🖤

یکی از قشنگ ترین جمله هایی که میشه به کسی که دوسش داریم بگیم: غمت نباشه من هستم. @nesfeaW 🖤

دلم بازی کردن با موهاتو میخواد. @nesfeaW 🖤

لیاقت نداری وگرنه همین الان تکست میدادم و یه تومار برات از دلتنگیام تایپ میکردم. @nesfeaW 🖤

پشته ابرا هنوز نور نفس میکشه. @nesfeaW 🖤

‏من نخواهم ایستاد رو بروی تو جز برای بوسیدنت🥺🥺 @nesfeaW 🖤

‏اوکی بغل کردنت خیلی خوبه ؛ ولی بوسیدن پلکات یه چیز دیگست ! @nesfeaW 🖤

‏"شُدَم اون آدَمِ تَنهای پُرِ آرِزو...🥀 @nesfeaW 🖤

‏کاش با دوستام‌ توی یک ساختمون و در واحد های جدا زندگی میکردیم @nesfeaW 🖤

تمام غصه هاتو جمع کن و بیا بغلم، اونقدر قلبتو میبوسم، تا تیکه هاش به هم وصل شه... @nesfeaW 🖤