با تو خوشبختم. مثل پيچكى كه به ديوار رسيده باشد. مثل پرندهاى كه از شوق پرواز بال درآورده باشد. مثل جوانهاى كه از دل برف به هواى بهار بيرون زده باشد. با تو آنقدر خوشبختم، كه دارد باران مىبارد ...
@nesfeaW 🖤
همه اشعار تلخ عاشقانه به کنار، فقط اونجایی که وحشی بافقی میگه: "همخواب رقیبانی و من تاب ندارم" چی به سرت اومده مرد؟! با این شعرت دلمون از جا کندی.
@nesfeaW 🖤