ch
Feedback
پروکسی ملی | Nova Proxy

پروکسی ملی | Nova Proxy

前往频道在 Telegram

Get the strongest Telegram proxies here ! ☇ Collection of MTProto Proxies for Telegram.☀️ Desktop v1.2.18+ macOS v3.8.3+ Android v4.8.8+ X Android v0.20.10.931+ iOS v4.8.2+

显示更多

📈 Telegram 频道 پروکسی ملی | Nova Proxy 的分析概览

频道 پروکسی ملی | Nova Proxy (@nproxy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 2 823 463 名订阅者,在 技术与应用 类别中位列第 21,并在 伊朗 地区排名第 23

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 2 823 463 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -298 121,过去 24 小时变化为 -6 700,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 3.93%。内容发布后 24 小时内通常能获得 2.49% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 110 927 次浏览,首日通常累积 70 358 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0
  • 主题关注点: 内容集中在 پاکستان, مذاکره, ترامپ, پزشکی, محاصره 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
Get the strongest Telegram proxies here ! ☇ Collection of MTProto Proxies for Telegram.☀️ Desktop v1.2.18+ macOS v3.8.3+ Android v4.8.8+ X Android v0.20.10.931+ iOS v4.8.2+

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 技术与应用 类别中的关键影响点。

2 823 463
订阅者
-6 70024 小时
-42 6667
-298 12130
帖子存档
رسانه صهیونیست: اهداف جنگ در ایران محقق نشد 🔹‌ شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم اعلام کرد که تل‌آوی
رسانه صهیونیست: اهداف جنگ در ایران محقق نشد 🔹‌ شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم اعلام کرد که تل‌آویو به اهداف خود از جنگ در ایران دست نیافته‌ است

ادعای ترامپ: هیچ‌کس، از جمله متحدان ناامیدکننده ما در ناتو، نمی‌تواند چیزی را درک کند مگر اینکه تحت فشار قرار گیرد.

نقشه آمریکا برای ترکیه بعد از خروج از ناتو 🔹«جوزف کنت» مدیر سابق مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا امروز تحلیلی درباره دلیل
نقشه آمریکا برای ترکیه بعد از خروج از ناتو 🔹«جوزف کنت» مدیر سابق مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا امروز تحلیلی درباره دلیل پشت پرده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای خروج از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ارائه داد. 🔹کنت در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «متأسفانه خروج از ناتو برای جلوگیری از درگیری‌های خارجی نخواهد بود، بلکه ما ناتو را ترک خواهیم کرد تا بتوانیم در صورت درگیری ترکیه و اسرائیل در سوریه، در کنار اسرائیل باشیم». 🔹وی درباره روندی که وقایع طی چند سال اخیر در سوریه طی کرده، توضیح داد: «این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که ما به سرنگونی دولت سکولار سوریه کمک کردیم و یک سرکرده سابق القاعده/داعش را به عنوان رئیس‌جمهور این کشور منصوب کردیم».

روزنامه لوموند فرانسه: «رئیس‌جمهور آمریکا آشکارا دیوانه است» 🔹لفاظی‌های تنش‌زای ترامپ، سلامت روان او را زیر سوال برد. 🔹اعضا
روزنامه لوموند فرانسه: «رئیس‌جمهور آمریکا آشکارا دیوانه است» 🔹لفاظی‌های تنش‌زای ترامپ، سلامت روان او را زیر سوال برد. 🔹اعضای کنگره، مبهوت از ادبیات رکیک و مبتنی بر نسل‌کشی رئیس‌جمهور، بحث درباره متمم ۲۵ قانون اساسی را برای انتقال قدرت به معاون رئیس‌جمهور آغاز کردند.

وزیر خارجه اسرائیل: حزب‌الله در یک ماه ۶۰۰۰ موشک و پهپاد شلیک کرد 🔹گدعون ساعر، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که حزب‌الله لبنان طی یک ماه گذشته هزاران موشک و پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

عراقچی به وزیر خارجه عربستان:  آمریکا متعهد به دیپلماسی نیست وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح آخرین تحولات منطقه پس از اعلام آتش‌بس، ضمن تأکید بر رویکرد مسئولانه ایران، تصریح کرد: 🔹️متاسفانه طرف آمریکایی دو بار در میانه روند مذاکرات هسته‌ای اقدام به تجاوز نظامی علیه ایران کرد و این بار هم هنوز دیپلماسی و مذاکرات شکل نگرفته، بر خلاف تعهدات خود عمل می‌کند. 🔹وزیر امور خارجه عربستان بر حمایت کشورش از توافق آتش‌بس و تلاش‌های جاری برای بازگشت ثبات و امنیت به منطقه تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود آتش‌بس جاری زمینه ساز خاتمه کامل جنگ و بازگشت امنیت و ثبات به منطقه شود.

رئیس روس‌اتم: روس‌اتم آماده همکاری دوجانبه و سه‌جانبه برای حل مسئله اورانیوم غنی‌شده ایران است الکسی لیخاچف رئیس شرکت دولتی روس اتم: 🔹در وضعیت پیرامون نیروگاه بوشهر به دلیل آتش‌بس آرامش نسبی برقرار شده است. 🔹روس‌اتم تاکنون بیش از 500 کارمند روس را بدون هیچ خطری از نیروگاه هسته‌ای بوشهر خارج کرده است. 🔹به محض اینکه اوضاع در ایران به سمت وضعیت صلح آمیز تغییر کند، کارکنان روسی به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازخواهند گشت. 🔹 مقامات مربوطه ایران از شرکت روس‌اتم خواسته اند که هر چه سریع‌تر به ساخت واحدهای جدید در نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازگردد، که این خود مایه خوش‌بینی است. 🔹پیشنهادهای روسیه برای یک راه حل فنی برای مسئله اورانیوم غنی شده ایران همچنان "روی میز" است. 🔹 روس‌اتم آماده همکاری دوجانبه و سه‌جانبه برای حل مسئله اورانیوم غنی‌شده ایران است./تسنیم

🎥 خطیب‌زاده: ایران دیشب در آستانهٔ پاسخ به نقض آتش بس بود ولی پاکستان مداخله کرد 🔹معاون وزیر خارجه: هیئت ایرانی راهی مذاکرات صلح در اسلام‌آباد خواهد شد. آمريكا براساس تعهد خود باید حملات اسرائیل به لبنان را متوقف کند. 🔹هرگونه صلح در منطقه باید شامل لبنان باشد و ساعات آینده بسیار حیاتی است. 🔹ایران دیشب در آستانه پاسخ به نقض آتش‌بس بود. پاکستان مداخله کرد و پیام هایی را مبنی بر کنترل اسرائیل از سوی آمریکا منتقل کرد.

وزیر امور خارجه ایران: آمریکا متعهد به دیپلماسی نیست 🔹  سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان چهارشنبه شب با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان به صورت تلفنی گفتگو کرد. 🔹وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح آخرین تحولات منطقه پس از اعلام آتش‌بس، ضمن تأکید بر رویکرد مسئولانه ایران، تصریح کرد: متاسفانه طرف آمریکایی دو بار در میانه روند مذاکرات هسته‌ای اقدام به تجاوز نظامی علیه ایران کرد و این بار هم هنوز دیپلماسی و مذاکرات شکل نگرفته، بر خلاف تعهدات خود عمل می‌کند. 🔹وزیر امور خارجه عربستان بر حمایت کشورش از توافق آتش‌بس و تلاش‌های جاری برای بازگشت ثبات و امنیت به منطقه تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود آتش‌بس جاری زمینه ساز خاتمه کامل جنگ و بازگشت امنیت و ثبات به منطقه شود.

شهرک آویویم بار دیگر هدف ضربات موشکی حزب الله قرار گرفت 🔹 حزب الله از موشکباران مجدد شهرک صهیونیست نشین آویویم در شمال فلسطین اشغالی در پاسخ به جنایات وحشیانه رژیم تروریستی اسرائیل علیه مردم بی دفاع لبنان خبر داد.

سنا برای محدودکردن اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران رأی‌گیری می‌کند 🔹قانون‌گذاران آمریکایی قصد دارند در فرصت به‌وجودآمده آتش‌بس ۲ هفته‌ای، هفته آینده بار دیگر تلاش کنند تا قطعنامه‌ای برای توقف جنگ با ایران را تصویب و ترامپ را به اخذ مجوز کنگره برای هرگونه حمله بیشتر مجبور کنند. 🔹چاک شومر، رهبر دموکرات‌های سنای آمریکا، در کنفرانس خبری در دفتر خود در نیویورک اظهار داشت کنگره باید اقتدار خود را احیا کند، به‌خصوص در این لحظه خطرناک.

#تکمیلی 📞گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی   🔹سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان چهارشنبه شب با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان به صورت تلفنی گفتگو کرد. 🔹وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح آخرین تحولات منطقه پس از اعلام آتش‌بس، ضمن تأکید بر رویکرد مسئولانه ایران، تصریح کرد: متاسفانه طرف آمریکایی دو بار در میانه روند مذاکرات هسته‌ای اقدام به تجاوز نظامی علیه ایران کرد و این بار هم هنوز دیپلماسی و مذاکرات شکل نگرفته، بر خلاف تعهدات خود عمل می‌کند. 🔹وزیر امور خارجه عربستان بر حمایت کشورش از توافق آتش‌بس و تلاش‌های جاری برای بازگشت ثبات و امنیت به منطقه تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود آتش‌بس جاری زمینه ساز خاتمه کامل جنگ و بازگشت امنیت و ثبات به منطقه شود.

نخست وزیر لبنان: از نخست وزیر پاکستان خواستم که لبنان را نیز شامل آتش بس کند تا از تکرار حملات اسرائیل جلوگیری شود.

ادعای فرمانده سنتکام: ما عملیات تهاجمی خود علیه ایران را در راستای آتش‌بس موقتاً متوقف کرده‌ایم.

انفجار کنترل شده مهمات دشمن در قشم 🔹 فرماندار قشم: به دلیل خنثی سازی و انفجار مهمات‌ باقیمانده از حملات آمریکایی صهیونی در سطح شهرستان احتمال شنیدن صدای انفجار برای ساعاتی از امروز وجود دارد لذا جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و از مردم می‌خواهیم ‌ضمن حفظ خونسردی، آرامش خود را حفظ کرده و به شایعات توجه نکنند.

مدارس تا پایان فروردین غیرحضوری شد/ فعالیت ادارات با ۵۰ درصد کارکنان استانداری تهران: 🔹 فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۵۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری خواهد بود. 🔹واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با حداقل ۵۰ درصد نیروها فعال خواهند بود و تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران، همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات، فعال بوده و به مردم خدمات ارائه خواهند کرد. 🔹فعالیت آموزشی مدارس در استان تهران بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش تا پایان فروردین‌ماه به‌صورت غیرحضوری و در بستر مجازی خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: دفاع ملی و چند لایه را برای کشور تدارک دیده‌ایم جغرافیای ایران برای هر متجاوز زمینی، زندان و باتلاق است ساختار غیرمتمرکز، رویکرد نامتقارن و روحیه جانفدایی نیروهای دفاعی ایران، جنگ رابرای دشمن سخت و غیرقابل کنترل ساخته است. شکست مفتضحانه عملیاتی - اطلاعاتی یگان های ویژه ی آمریکایی در شهرضا اصفهان نمونه بارز این باتلاق است.

پزشکیان: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت 🔹 تجاوز دوبارهٔ رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق او
پزشکیان: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت 🔹 تجاوز دوبارهٔ رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیهٔ آتش‌بس است. 🔹 این نشانهٔ خطرناکی از فریب و پایبندنبودن به توافقات احتمالی است. 🔹 تداوم این اقدامات، مذاکره را بی‌معنا خواهد کرد. دست‌های ما بر ماشه باقی است. 🔹 ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.