ch
Feedback
تا اطلاع ثانوی بدون اسم

تا اطلاع ثانوی بدون اسم

前往频道在 Telegram

Hey there, telegram is using me. اینجا بعضی از چیزها جدی و بعضی شوخی‌ست‌؛ اما عموم چیزها یک سری شوخی جدی‌ست؛ مثل زندگیت؛ تو ایران. خط نوشتم که خر کند خنده http://t.me/BluChtBot?start=61a2aa07bedea2808c

显示更多
3 597
订阅者
+224 小时
-107
+1930
帖子存档
ردپاهایی که در باد گم نمی‌شود؛ قدم‌های ماندنی. باد کولی‌ست.

Repost from N/a
🖇به مناسبت روز جهانی یوگا و شروع تابستون، می‌خوایم دور هم جمع بشیم. این‌بار، درباره‌ی «یوگا». یوگا بیش و پیش از هر چیزی، تجربه‌ای شخصیه؛ اما با انجام دادنش در کنار هم می‌خوایم رنگ‌وبوی تازه‌ای به این تجربه ببخشیم. در این جمع، قرار نیست همگی بتونیم حرکت‌ها رو به یک شکل انجام بدیم؛ قراره ساعتی کنار هم تمرین کنیم، نفس بکشیم و هرکس بسته به سطح و تجربهٔ خودش از تمرین لذت ببره. بخش جالب ماجرا، برای ما، فقط حرکات نیست؛ این‌که چند نفر در کنار هم زمانی رو به خودشون اختصاص بدن و تجربه‌ای رو با هم شریک بشن، به همون اندازه اهمیت داره. بعد از تمرین هم، کنار هم می‌شینیم، صحبت می‌کنیم، آب‌دوغ‌خیار می‌خوریم و شروع تابستون رو با همین فعالیت‌های کوچیک جشن می‌گیریم. 🌿در این تجربه، فاطمه رضاییان همراه ماست. فاطمه یوگا رو در دورهٔ کرونا شروع کرد، بدون اینکه بدونه این تمرین قراره چه تأثیر عمیقی بر بخش‌های مختلف زندگی‌ش بذاره. حالا حدود شش ساله که مستمر و مداوم، هم به‌صورت خودآموز و هم در کنار مربی‌های مختلف، یوگا رو تمرین می‌کنه. با فاطمه خواهیم بود برای ساعتی تمرین، تنفس و حضور در کنار هم. @darbaaare

Repost from N/a
🧘‍♀️دربارهٔ یوگا و آب‌دوغ‌خیار تجربه‌گردان: فاطمه رضاییان 📅جمعه، ۵ تیر ۱۴۰۵ ⏰۵ تا ۷ عصر 📍محدودهٔ جمالزاده ظرفیت: ۱۰ نفر به
🧘‍♀️دربارهٔ یوگا و آب‌دوغ‌خیار تجربه‌گردان: فاطمه رضاییان 📅جمعه، ۵ تیر ۱۴۰۵ ⏰۵ تا ۷ عصر 📍محدودهٔ جمالزاده ظرفیت: ۱۰ نفر بهای این تجربه: ۸۰۰ هزار تومان. برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به @Darbaaare_space پیام بدین. @darbaaare

Time-To-Say-Goodbye-Lauren-Aquilina_3835597.mp32.91 MB

این کسیه که الانم گل زد یه بار سر یه بازی‌ای گل زده بود بعد خیابانی گفته بود فرانک کسسسسیه، نشون میده که برا خودش کسسسسسیه

امشب ۴۵ دقیقه در طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه در میان جماعتی از میدان‌داران در انتظار بی‌آرتی ایستادم؛ و با این وجود این تازه سومین فعالیت عبث روز بود.

Repost from N/a
photo content
+1

https://www.instagram.com/reel/DZx39B0xFWB/?igsh=MTVqbnJnZWIwcXFkNQ== سلیووووم بچه‌ها پیج‌مون رو دنبال کونید. از هفته آینده کارگاه‌هامون شروع میشه. هوا که خنک‌تر شه اون پرسه‌گردی‌هایی که در شهر می‌کردیم رو هم شروع می‌کنیم<:

Repost from N/a
گوشت واقعا عالیه

عاشق این کانسپت رستوران‌های نقلی‌ام که بیسیکلی داخل آشپزخونه نشستی طرف تو صورتت و فقط برای تو داره غذا درست می‌کنه. هر بار محتوایی ازشون می‌بینم خوشحال میشم.

视频消息00:03

بین زندگی جوانی و میانسالی گیر کردم. سعی کردم الان بخوابم که شب بتونم بیدار بمونم و با جوونا فوتبال ببینم. خوابم نبرد.

امام شهید به شمام اس‌ام‌اس داد؟=))))

داستانی شده

باز این بنده خدا باید آنفالو کنه

رضا پهلوی خیلی آروم داره میره ترامپ رو دوباره فالو کنه.

ایران‌بس

آتش‌بس خ کلمه‌ جالبیه قشنگ معلومه یکی از ما اسمشو گذاشته. بس

می‌دونید جدیه وقتی به جای اینکه اینجا جوک بگم رفتم حموم.