ch
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

前往频道在 Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

显示更多
622
订阅者
-124 小时
+67
+1730
帖子存档
گفت اگه کلمه بودم ؟! گفتم : امن ، نور، آغوش، وطن، امید، حس زندگی، پناه، پناه، پناه ‌. ‌➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

تو بهونه ی منی به دست هیچکس نمیدمت. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
تو بهونه ی منی به دست هیچکس نمیدمت. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏من متنفر بودن از آدما رو بلد نیستم؛ فقط یهویی برام بی‌اهمیت میشن، دیگه برام مهم نیستن، دیگه پیگیر کاراشون نیستم، دیگه نگران‌شون نمی‌شم، همین! من متنفر شدن رو بلد نیستم ولی بیخیال شدن رو خوب بلدم… ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

ممکنه یروزی علت مرگم حرفایی باشه که تو گلوم خفه شد و هیچوقت نتونستم به زبون بیارمشون. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

میدونین بزرگترین اشتباهتون چیه؟ لحظه‌های خوش رو سرسری رد میکنین ولی لحظه‌های غمگین رو با تمام وجود زندگی میکنین. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

ولی یه وقتایی یجوری خدا صبرتو امتحان میکنه که به مو میرسه ولی پارع نمیشه🙂 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

اگه تناسخ واقعی باشه من تو تمام ورژن های قبلیم هم تو رو دوست داشتم ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏دلم یکیو میخواد انقدر خوب باشه که ندونم چرا با منه . ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

بعد از شنیدن" خیلی خوشگل شدی" آدما واقعن خیلی خوشگل میشن، تو انتخاب جمله هامون دقت کنیم... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

در واقع مُرده بودم جونم شدی تو. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏‌یه جا نوشته بود: آدم گاهی اونقدر تنها می‌شه‌ و با خودش حرف می‌زنه که تبدیل می‌شه به دو نفر... من الان هفت هشت هست @Matn_NOCHAT

اگر فقط به فکر سود و زیان خودتان نباشید، دنیایی از فرصت های بی نظیر بدست می آورید. @Matn_NOCHAT

من تاریکی‌‌های‌ روحشو دیدم و فهمیدم مشکی رنگ مورد علاقمه. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

خدایا صبری که دادی به دردی که دادی نمیخوره 😔🩸 •°°••°💔• ‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‌‎‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

تویِ این ذهن شلوغ تو تنها دلخوشی منی . ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

تو آن حالِ خوبی که میخواهمش :)🧡 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
تو آن حالِ خوبی که میخواهمش :)🧡 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

تو کنارم باش روبه روم آدم زیاده ، خیلی زیاد . ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

اما تو یه جایگاهی توو قلبِ من داری که هیچکس به غیر تو بهش دسترسی نداره و نه قراره دست پیدا کنه . ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

ما همه محکوم به تنهایی هستیم، و به هیچ وجه نمی‌توانیم از این سرنوشت بگریزیم. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

وقتی بدنت توی جای امنی نباشه، آروم آروم شروع میکنی به زندگی توی ذهنت. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT