ch
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

前往频道在 Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

显示更多
620
订阅者
无数据24 小时
无数据7
+1730
帖子存档
افسردگی اینجوریه که میری سر کار ولی اونجا نیستی میری پیش دوستات ولی اونجا نیستی مهمونی  و سفر میری بازم اونجا نیستی حتی میخندی و زندگی میکنی اما فقط جسمت اونجاست! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

کثیف ترین کار ممکن برملا کردن رازهای دوران نزدیک بودن و رفاقت در حالت دشمنی هست. کسی که این کارو میکنه یک موجود غیرقابل اعتماد هست. اگه می‌بینید اینکارو با یکی میکنه قربانی بعدیش شما میتونید باشید . باید ازش فاصله بگیرید. @Matn_NOCHAT

نه با صعود مغرور شوید  و نه با سقوط مبهوت! حواستان باشد که صعود، از پایین ترین نقطه شروع میشود و فرود درست در نقطه اوج... @Matn_NOCHAT

همیشه بزرگترین ضربه‌هارو عزیزترین آدما بهت میزنن، پس جوری رفتار کن که عزیزی برات باقی نمونه! @Matn_NOCHAT

ʟᴇᴛ's ᴘʀᴀᴄᴛɪᴄᴇ ᴛᴏ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅ ᴇᴀᴄʜᴏᴛʜᴇʀ ɴᴏᴛ ᴊᴜᴅɢɪɴɢ... بیایید تمرین کنیم همدیگه رو درک کنیم نه قضاوت. @Matn_NOCHAT

When God gives you a new beginning, don't repeat the old mistakes. وقتی خدا بهت یه شروع دوباره میده اشتباهات قدیمی رو تکرار نکن.

هر چی آدم با لول و درست و حسابی دیدم سرگرم کار و هدف و تفریح خودش بود؛ برعکس هر چی آدم داغون و عقده ای سرش تو زندگی و کار بقیه‌اس!! #J.H.N @Matn_NOCHAT

همه فکر می‌کنن اوج صمیمیت و نزدیکی خوابیدن با هم دیگست، اما صمیمیت واقعی خیلی فراتر از جسم و فیزیک ماست؛ صمیمیت واقعی وقتیه که تو بتونی عمیق ترین افکارتو، درداتو، گذشتتو، تروماهاتو بهش بگی و بدونی گوش می‌ده و درکت می‌کنه. @Matn_NOCHAT

بعضى‌ وقتا دفعه‌ی بعدی وجود نداره شانس‌ دومى وجود نداره! بعضى‌ وقتا يا الان يا هيچ‌ وقت @Matn_NOCHAT

فئودور داستایفسکی: برای دیدن روح یک فرد، به خنده اش نگاه کنید.🍁🍂🧡 @Matn_NOCHAT

خوشگلتر از دوست دخترت زیاده و جذاب تر از دوست پسرت، کلی وجود داره! خوش هیکل‌تر از تو هم تا دلت بخواد هست. خونه ای که بهتر از خونه‌ی تو باشه فراوونه، ماشینی که بهتر از ماشین تو باشه هم زیاده، و حتی مدرک تحصیلی و شرایط زندگی بهتر از تو خیلی وجود داره. اما تو زمانی خوشبختی و حالت خوبه که مال خودتو دوست داشته باشی @Matn_NOCHAT

این متن رو باید با طلا نوشت: تا حدی کوتاه میام که تبدیل به کوتاه ترین دیوار نشم! تا حدی مهربونم،که تبدیل به انجام وظیفه نشه! تا حدی گرم و صمیمی هستم،که انتظار بی جا به وجود نیاره! متاسفانه آدمای قدرنشناس و منفعت طلب اونقدر زیاد شدن که باید حد و خط قرمزایی داشته باشی!تا از روت رد نشن و آسیب نبینی! @Matn_NOCHAT

به نظرم قشنگ‌ترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن، برای همه اینا کافیه @Matn_NOCHAT

اگه یه رابطه خوبی رو دارین تجربه میکنین باهاش مثل عکس کارت ملی رفتار کنین... نه به کسی نشونش بدین نه راجبش با کسی حرف بزنین! به قول عباس معروفی: آدمها حسودن زمانه بخیل است و دنیا عاشق‌کُش... @Matn_NOCHAT

اگه از من بپرسین میگم تمام پختگی ها و بالغ شدنها از یک جدایی شروع میشه جداشدن از عشق، جداشدن از امنیت، از قدرت، از وابستگی و جداشدن از هر چیزی که فکر میکنیم بدون اون پوچ میشیم جدایی ها اتفاق می افتن تا بهمون یاد بدن که بدون هیچ چیز پوچ نمیشیم، تا یاد بگیریم که ما فراتر از اتفاقات بد زندگیمون هستیم و همیشه چیزایی هستن که بهمون معنا میدن تا تجربه کنیم و قوی تر بشیم تا خودمونو پیدا کنیم و بدونیم همیشه راههایی هستن که انتظار قدم هامونو میکشن و دنیامون انقدر بزرگ هست که تو چهار تا اتفاق بد خلاصه نشه. @Matn_NOCHAT

روز جدیدی است که یک صفحه خالی آماده برای نوشتن آن وجود دارد، نوشتن متن در آن صفحه بر عهده توست. @Matn_NOCHAT

این روزا هیچکس حواسش نبود به من چی گذشت هیچکس ندونست چقدر شکسته شدم هیچکس از نبودنام نگفت همشون ی جورایی سکوت کرده بودن و نگام میکردن این من بودم که لا به لای این روزا و شبا خودمو به زور میکشیدم تا تموم بشن این همه بدبیاری بالاخره ی روز تموم شدن، اما یادم موند که هیچکس حواسش نبود :)

اگه یه رابطه خوبی رو دارین تجربه میکنین باهاش مثل عکس کارت ملی رفتار کنین... نه به کسی نشونش بدین نه راجبش با کسی حرف بزنین! به قول عباس معروفی: آدمها حسودن زمانه بخیل است و دنیا عاشق‌کُش... @Matn_NOCHAT

بیاید اینطوری به قضیه نگاه کنیم که خدا یه سری آدمارو حذف میکنه از زندگیمون چون چیزایی رو دیده و مکالماتی رو شنیده که ما هیچوقت ندیدیم و نشنیدیم @Matn_NOCHAT

تو آدم امن منی،میتونم روت حساب کنم و وقتی سرمو میزارم روی پاهات به هیچی فکر نکنم. میتونم از همه کارایی که کردم پیشت حرف بزنم و قضاوت نشم،میتونم دردامو بهت بگم و دست مهربونت رد شور اشک رو گونمو پاک کنه؛من پیش تو میتونم خودم باشم،همونی که تاریکه،شکسته‌اس و تورو خیلی دوس‌داره؛" ‌‌@Matn_NOCHAT