ch
Feedback
אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל

前往频道在 Telegram

אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv.co.il

显示更多

📈 Telegram 频道 אינטראקטיב ישראל 的分析概览

频道 אינטראקטיב ישראל (@interactiveil) 希伯来语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 27 667 名订阅者,在 经济与金融 类别中位列第 4 395,并在 以色列 地区排名第 226

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 27 667 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 10,过去 24 小时变化为 5,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 14.23%。内容发布后 24 小时内通常能获得 9.53% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 3 938 次浏览,首日通常累积 2 636 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 6
  • 主题关注点: 内容集中在 www.inter-il.com, חשבון, תחזית, איראן, דו״ח 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv....

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 经济与金融 类别中的关键影响点。

27 667
订阅者
+524 小时
+317
+1030
帖子存档
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.02%+) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.02%+) דאו (0.02%+) נאסד"ק (0.02%-) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (0.51%-) שנגחאי הסיני (0.23%+) האנג סאנג הסיני (1.07%+) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.53%+) קאק40 הצרפתי (0.32%+) פוטסי100 הבריטי (0.27%+) יורוסטוקס50 האירופאי (0.29%+) 4. סחורות⛏️ נפט 63.12 (0.48%+) זהב 3,3415 (0.57%+) ביטקוין 105,429 (0.32%+) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.482 (0.16%+) שקל-יורו 3.979 (0.12%+) 6. מניות במוקד💡 • מניית מונגו די בי (MDB), ספקית אחסון ואחזור מסמכים הנסחרת לפי שווי של 16.3 מיליארד דולר מזנקת ב-17.3% לאחר שהרוויחה 1 דולר למניה ברבעון הראשון, מעל לתחזית שעמדה על 66 סנט למניה. ההכנסות הגיעו ל-549 מיליון דולר מעל התחזית שעמדו על 528 מיליון דולר. • מניית צ'ואי (CHWY), אתר המוצרים לחיות מחמד הנסחרת לפי שווי של 19.6 מיליארד דולר יורדת ב-3% בעקבות הורדת דירוג הדירוג של ג'פריס מ"קנייה" ל"החזקה". בנק ההשקעות ציין את שווי המניה כסיבה המרכזית להורדה בדירוג. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה בשוק? מניית מונגו די בי (MDB) מזנקת בכ-15% לאחר דוחות חזקים, עם צמיחה מהירה בהכנסות, שיפור ברווחיות והרחבת בסיס הלקוחות. מניית ברודקום (AVGO) מוסיפה 1.2% עם המשך הראלי, לקראת פרסום דוחות והתחלת משלוחים של שבב התקשורת המתקדם Tomahawk 6. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית טסלה יורדת בעקבות מתקפה חריפה של מאסק על חוק תקציבי חדש של טראמפ 📉 אילון מאסק קרא אתמול ברשת X (שלעבר טוויטר): "KILL t
מניית טסלה יורדת בעקבות מתקפה חריפה של מאסק על חוק תקציבי חדש של טראמפ 📉 אילון מאסק קרא אתמול ברשת X (שלעבר טוויטר): "KILL the BILL", בהתייחסו להצעת חוק תקציבית ענקית שדחף הנשיא טראמפ. מאסק הזהיר מפני קריסה כלכלית: "אם הגירעון העצום יימשך, יישאר כסף רק לתשלומי ריבית – ולא לכלום מעבר". הביקורת של מאסק מגיעה על רקע הערכת ה-CBO כי החקיקה תוסיף 2.4 טריליון דולר לגירעון בעשור הקרוב. הקרבה הפוליטית בין מאסק לטראמפ, שבעבר נחשבה נכס, יוצרת כעת מתחים סביב הרגולציה ועתיד הרובוטאקסי של טסלה. המניה טסלה (TSLA) ירדה אתמול ב-3.55%, בין היתר בשל מכירות מאכזבות באירופה – שם חלה ירידה במכירות במרבית השווקים, למעט אוסטריה ונורווגיה. בבריטניה, למשל, נרשמה ירידה חדה של 45% במסירות רכבים. לעומת זאת, באוסטרליה נרשמה עלייה חדה של 122.5% במכירות Model Y לעומת השנה שעברה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

משבר באופק? יצרני הרכב מזהירים מפני מחסור קריטי ברכיבים בעקבות סין ⚠️ איגוד ספקי הרכב האמריקאי (MEMA) קורא לממשל טראמפ לפעול
משבר באופק? יצרני הרכב מזהירים מפני מחסור קריטי ברכיבים בעקבות סין ⚠️ איגוד ספקי הרכב האמריקאי (MEMA) קורא לממשל טראמפ לפעול בדחיפות בעקבות מגבלות היצוא של סין על מתכות נדירות ומגנטים – חומרים חיוניים לייצור חלקי רכב מרכזיים. לדברי האיגוד, החברות כבר חוות "סיכונים ממשיים וריאליים", והמצב עשוי להחריף במהירות. סין שולטת ביותר מ-90% מהתהליך העולמי של עיבוד מתכות נדירות, והחלה מאפריל לדרוש אישורי ייצוא מחמירים. באיגוד הזהירו שאם לא יימצא פתרון מהיר, ייפגע ייצור רכיבים כמו תיבות הילוכים, מנועים, מצלמות, מערכות היגוי ועוד. הממשל טרם הגיב, אך הנשיא טראמפ האשים את סין בהפרת הסכמות קודמות והבטיח צעדי תגובה. בתוך כך, פורד הודיעה על עצירת ייצור דגם Explorer בשיקגו לשבוע – בשל מחסור במתכת נדירה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

ספוטיפיי קופצת לאחר ש-JPMorgan מעלה את מחיר היעד ל-730 דולר 📈 מניית ספוטיפיי (SPOT) עולה ב-4% אחרי ש-JPMorgan העלה את מחיר ה
ספוטיפיי קופצת לאחר ש-JPMorgan מעלה את מחיר היעד ל-730 דולר 📈 מניית ספוטיפיי (SPOT) עולה ב-4% אחרי ש-JPMorgan העלה את מחיר היעד למניה ל-730 דולר – התחזית הגבוהה ביותר בוול סטריט כיום. הבנק מציין לחיוב את תוצאות הרבעון הראשון: הכנסות של 4.2 מיליארד אירו, גידול של 15% במכירות, 268 מיליון מנויים (עלייה של 12%) ורווח תפעולי של 509 מיליון אירו. הרווח הושפע לרעה מהוצאות סוציאליות חריגות, אך תזרים חופשי של 534 מיליון אירו והון נזיל של 8 מיליארד מצביעים על עוצמה פיננסית. בנוסף, העלאת התחזית נובעת מהפחתת סיכוני מיתון עולמיים ומהקלות מכס לחברות עם חשיפה לסין – מגמה שמחזקת את שוק מניות הטכנולוגיה. ספוטיפיי ממשיכה לבלוט בזכות השקעות בתחום הפודקאסטים, ספרי השמע ושיתופי פעולה גלובליים – ומאותתת על האצה נוספת בצמיחה ברבעונים הקרובים. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית ברודקום (AVGO) מזנקת ב-3% בפתיחת המסחר לשיא כל הזמנים, לאחר שהחברה החלה משלוחים של שבב התקשורת החדש Tomahawk 6 עם שיפור כפול ברוחב הפס. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הדו"ח שטרף את הקלפים: טראמפ מאשים את פאוול, והשווקים מתוחים לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/jobs-only-weakest-j
  הדו"ח שטרף את הקלפים: טראמפ מאשים את פאוול, והשווקים מתוחים לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/jobs-only-weakest-jobs-report-in-two-years-shakes-washington/ _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אנבידיה שוב על הכוונת – האם תשמור על התואר "החברה הגדולה בעולם"? מניית אנבידיה (NVDA) נחלשת קלות ב־0.1% – יום לאחר שזינקה 2.9
אנבידיה שוב על הכוונת – האם תשמור על התואר "החברה הגדולה בעולם"? מניית אנבידיה (NVDA) נחלשת קלות ב־0.1% – יום לאחר שזינקה 2.9% ועקפה את מיקרוסופט (MSFT) בשווי שוק, עם שווי עתק של 3.45 טריליון דולר. מיקרוסופט, שנסחרת לפי 3.44 טריליון, עולה היום 0.4% ועשויה לחזור לראש הטבלה. האם אנבידיה תישאר בפסגה? התשובה עשויה להגיע כבר היום – כאשר איאן באק, סגן נשיא בכיר בחברה, יישא דברים בכנס הטכנולוגיה הגלובלי של בנק אוף אמריקה. המשקיעים מצפים לרמזים על הדור הבא של הצמיחה ב-AI, שרתים ופתרונות אופטיים. האנליסט ג'ורדן קליין מ-Mizuho מעריך כי "הפריצה בסקטור השבבים והחומרה צפויה להימשך" – עם סיכוי שאנבידיה תהפוך שוב למובילה ברשימת "שבעת הנפלאות". ברקע: סקטור השבבים נסחר היום במגמה מעורבת – AMD יורדת 0.4%, ברודקום (AVGO) עולה 1.2%. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.05%+) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.05%+) דאו (0.03%+) נאסד"ק (0.01%+) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (0.80%+) שנגחאי הסיני (0.42%+) האנג סאנג הסיני (0.60%+) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.41%+) קאק40 הצרפתי (0.55%+) פוטסי100 הבריטי (0.26%+) יורוסטוקס50 האירופאי (0.39%+) 4. סחורות⛏️ נפט 62.94 (0.49%-) זהב 3,3378 (0.09%-) ביטקוין 104,961 (0.32%-) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.501 (0.40%-) שקל-יורו 3.985 (0.25%-) 6. מניות במוקד💡 • מניית HP אנטרפריז (HPE), ספקית שירותי אחסון הנתונים הנסחרת לפי שווי של 23.2 מיליארד דולר מזנקת ב-6.7% שהמכירות והרווח עלו על התחזיות, והיא העלתה את תחזית הרווח שלה, בציפייה לספוג פגיעה קטנה יותר מהצפוי מהמכסים, ואמרה שרוב מוצריה עומדים בהסכם הסחר בין ארה"ב למקסיקו לקנדה. • מניית דולר טרי (DLTR), קמעונאית הסטוקים הנסחרת לפי שווי של 20.3 מיליארד דולר יורדת ב-2.5% לאחר שאמרה כי הרווח למניה עשוי לרדת עד 50% ברבעון הנוכחי, בין היתר עקב לחצי עלויות כתוצאה ממכסים. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

קורוויב קופצת לשיא – חתמה על עסקת דאטה סנטרים ב־7 מיליארד דולר📈 מניית קורוויב (CRWV), סטארטאפ מחשוב ענן לתחום ה-AI בתמיכת אנ
קורוויב קופצת לשיא – חתמה על עסקת דאטה סנטרים ב־7 מיליארד דולר📈 מניית קורוויב (CRWV), סטארטאפ מחשוב ענן לתחום ה-AI בתמיכת אנבידיה (NVDA), מזנקת בעוד 5.2% לאחר שעלתה אתמול 25% – בעקבות עסקת תשתיות חסרת תקדים עם אפלייד דיג'יטל (APLD) בשווי מוערך של 7 מיליארד דולר. החברות חתמו על שני חוזי שכירות ל־15 שנה בקמפוס הדאטה סנטרים של אפלייד דיג'יטל בצפון דקוטה. השלבים הראשונים כוללים 250 מגה-ואט של עומס מחשוב – עם אופציה להכפיל את הקיבולת בעתיד. מרכז ראשון צפוי לפעול כבר ברבעון הרביעי של 2025. קורוויב, שמפעילה כיום 33 מרכזי AI בארה״ב ואירופה, משכירה שרתים מבוססי אנבידיה ל-OpenAI, מיקרוסופט (MSFT) וענקיות אחרות. הכנסות הרבעון האחרון זינקו 420% ל-981 מיליון דולר. החברה צפויה להשקיע השנה כ־21.5 מיליארד דולר. נכון להיום, מניית קורוויב מזנקת 276% מתחילת 2025 – ונחשבת לאחת ממניות ה־AI החמות ביותר בוול סטריט. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה בשוק? מניית קראודסטרייק (CRWD) יורדת ב-6.5% לאחר תחזית מאכזבת להכנסות, שמעוררת חשש מהאטה בצמיחה למרות דוחות חזקים ורכישת מניות חוזרת. מניית טאיוואן סמי (TSMC) עולה ב-1.5% לאחר תחזית לרווחי שיא ב-2025, בזכות ביקוש גובר לשבבי AI מצד לקוחות כמו אפל ואנבידיה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אלפאבית עלולה לאבד שליטה: סמסונג שוקלת להחליף את Gemini של גוגל ב-Perplexity אלפאבית, חברת האם של גוגל (GOOGL), עלולה להיתקל
אלפאבית עלולה לאבד שליטה: סמסונג שוקלת להחליף את Gemini של גוגל ב-Perplexity אלפאבית, חברת האם של גוגל (GOOGL), עלולה להיתקל באיום אסטרטגי מהותי. לפי דיווחים, סמסונג נמצאת במגעים מתקדמים להפוך את Perplexity AI לעוזרת ברירת המחדל במכשירי גלקסי – מהלך שעשוי להחליש משמעותית את נוכחותה של גוגל בשוק המובייל. במסגרת השינויים הנשקלים, Perplexity תשולב בדפדפן של סמסונג, באפליקציית ברירת מחדל ואולי גם תחליף את Gemini בעוזרת הקולית Bixby – החל מסדרת Galaxy S26 ב־2026. מהלך זה יפחית את התלות בגוגל, בדיוק כשאלפאבית מתמודדת עם לחצים רגולטוריים גוברים. חברת Perplexity צפויה לגייס מיליארד דולר לפי שווי של 18 מיליארד דולר, כשסמסונג ואולי אף אפל ייכנסו כמשקיעות – סימן לעידן חדש שבו יצרניות המכשירים דורשות שליטה רבה יותר בממשקי ה-AI. אלפאבית עשויה לאבד עמדת מפתח, אם שתי ענקיות החומרה יחליפו את מנוע החיפוש שלה – מהלך עם השלכות מהותיות על רווחי הליבה שלה. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית קראודסטרייק בירידה בעקבות תחזית הכנסות מאכזבת לרבעון הבא 📉 מניית קראודסטרייק (CRWD), ספקית פתרונות סייבר בענן, יורדת ב
מניית קראודסטרייק בירידה בעקבות תחזית הכנסות מאכזבת לרבעון הבא 📉 מניית קראודסטרייק (CRWD), ספקית פתרונות סייבר בענן, יורדת ב-6.5% במסחר המאוחר – לאחר שפרסמה תחזית הכנסות נמוכה מהצפוי לרבעון השני, למרות תוצאות חזקות לרבעון הראשון. הרווח המתואם עמד על 0.73 דולר למניה – מעל תחזיות של 0.65 דולר✅ ההכנסות הסתכמו ב-1.10 מיליארד דולר – בהתאם לציפיות✅ התחזית לרבעון הבא הייתה להכנסות של 1.14–1.15 מיליארד דולר – מתחת לתחזית האנליסטים ל-1.16 מיליארד❌ הרווח החזוי לרבעון הבא היה 0.82–0.84 דולר למניה – מעל ציפיות ל-0.81 דולר✅ תחזית ההכנסות השנתית נותרה עד 4.81 מיליארד דולר, תחזית הרווח השנתית הועלתה עד 3.56 דולר למניה✅ החברה גם הכריזה על תוכנית רכישה עצמית של מניות בהיקף של מיליארד דולר✅ קראודסטרייק עלתה 43% מאז תחילת השנה, אך הציפיות לצמיחה מהירה יותר לא התממשו – מה שגרר לירידה במסחר המאוחר. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

ברודקום משיקה את שבב הרשת החדש – הכפלת הביצועים עבור תשתיות AI📈 מניית ברודקום (AVGO) עולה ב-2% לאחר שהכריזה על תחילת השילוח
ברודקום משיקה את שבב הרשת החדש – הכפלת הביצועים עבור תשתיות AI📈 מניית ברודקום (AVGO) עולה ב-2% לאחר שהכריזה על תחילת השילוח של Tomahawk 6 – שבב רשת חדש שמכפיל את הביצועים ביחס לדגם הקודם ומספק יעילות גבוהה יותר לבניית דאטה סנטרים של בינה מלאכותית. לפי בכיר בברודקום, רם ולאגה, הביצועים המוגברים מאפשרים להשתמש בפחות מתגים כדי להעביר כמויות נתונים עצומות – יתרון קריטי בתכנון חוות שרתים עם מאות אלפי מאיצי AI. לדבריו, תוך כמה שנים ייבנו מרכזי נתונים שיאכלסו מיליון יחידות GPU. השבב פועל בפרוטוקול Ethernet, תקן ותיק שמציע חלופה נגישה לטכנולוגיית InfiniBand בה משתמשת אנבידיה (NVDA). זו הפעם הראשונה בסדרת Tomahawk שבה נעשה שימוש בטכנולוגיית "צ'יפלטים" – שילוב של מספר שבבים במארז יחיד, בדומה לשבבים של AMD. השבב מיוצר בטכנולוגיית 3 ננומטר של חברת TSMC. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית ניאו יורדת לאחר הפסד כבד ברבעון – התחרות הקשה בסין ממשיכה להעיק📉 מניית ניאו (NIO), יצרנית הרכב החשמלי מסין, יורדת בכ-1
מניית ניאו יורדת לאחר הפסד כבד ברבעון – התחרות הקשה בסין ממשיכה להעיק📉 מניית ניאו (NIO), יצרנית הרכב החשמלי מסין, יורדת בכ-1% לאחר שפרסמה הפסד רבעוני כבד מהצפוי, על רקע הוצאות תפעוליות גבוהות וסביבה תחרותית חריפה בשוק הרכב הסיני. החברה דיווחה על הפסד רבעוני של 957 מיליון דולר – מעל תחזיות להפסד של 780 מיליון דולר❌ ההכנסות עלו ב-21% ל-12.03 מיליארד יואן – אך מתחת לצפי של 12.20 מיליארד יואן❌ שולי הרווח הגולמי טיפסו ל-7.6% לעומת 4.9% לפני שנה – אך ירדו מהרבעון הקודם שבו עמדו על 11.7%❌ למרות ההחמצות, החברה צופה זינוק של עד 75 אלף רכבים ברבעון הבא – וצמיחה של עד 15% בהכנסות✅ בנוסף, החברה מתכננת השקות של 9 דגמים חדשים השנה, כולל תתי-מותגים ONVO ו-Firefly, המכוונים לקהל הרחב✅ המתחרות העיקריות בסין, ובראשן BYD, מציעות הנחות חדות – ו-NIO מתקשה להדביק את הקצב. מניית החברה ירדה כ-21% מתחילת השנה, לעומת זינוק של 65% באקספנג (XPEV) ו-24% ב-לי אוטו (LI). _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית קונסטליישן אנרג'י (CEG) מזנקת ב-7% לאחר חתימת הסכם ל-20 שנה עם מטא לאספקת חשמל גרעיני למתקני הבינה המלאכותית שלה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הסקירה השבועית על מאקרו והשווקים לכניסה לסקירה ⬇️ www.inter-il.com/weekly-review
הסקירה השבועית על מאקרו והשווקים לכניסה לסקירה ⬇️ www.inter-il.com/weekly-review