ch
Feedback
אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל

前往频道在 Telegram

אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv.co.il

显示更多

📈 Telegram 频道 אינטראקטיב ישראל 的分析概览

频道 אינטראקטיב ישראל (@interactiveil) 希伯来语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 27 664 名订阅者,在 经济与金融 类别中位列第 4 400,并在 以色列 地区排名第 226

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 27 664 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -3,过去 24 小时变化为 12,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 14.21%。内容发布后 24 小时内通常能获得 9.34% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 3 931 次浏览,首日通常累积 2 583 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 6
  • 主题关注点: 内容集中在 www.inter-il.com, חשבון, תחזית, איראן, דו״ח 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv....

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 经济与金融 类别中的关键影响点。

27 664
订阅者
+1224 小时
+237
-330
帖子存档
מניית וורנר ברדרס דיסקברי יורדת ב-5% לאחר שבעלת מניות גדולה מכרה מניית וורנר ברדרס דיסקברי (WBD) ענקית המדיה, נופלת ב-5% לאחר
מניית וורנר ברדרס דיסקברי יורדת ב-5% לאחר שבעלת מניות גדולה מכרה מניית וורנר ברדרס דיסקברי (WBD) ענקית המדיה, נופלת ב-5% לאחר ש"אדוונס ניוהאוס", אחת מהמשקיעות המרכזיות בחברה, מכרה מניות בשווי של יותר ממיליארד דולר. המכירה כללה 100 מיליון מניות בעסקת בלוק במחיר של 10.97 דולר למניה – כך לפי דיווח לרשויות. לאחר העסקה, "אדוונס/ניוהאוס" אינה נחשבת עוד לבעלת עניין מהותית, לאחר שירדה מהחזקה של 5% ממניות החברה. לדברי החברה, המהלך נועד לספק גמישות פיננסית לתכנון עיזבונות, תכניות השקעה וצרכים ארגוניים כלליים. מדובר בשינוי משמעותי במבנה הבעלות של ענקית המדיה, שמעורר חשש בקרב המשקיעים לגבי יציבות התמיכה מצד בעלי מניות מוסדיים. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית סנאפ (SNAP) מזנקת ב-8% בפתיחת המסחר לאחר שיפור מואץ בהכנסות מפרסום ותחזיות חיוביות לשוק הדיגיטלי, לצד גידול במנויים. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

רוקט לאב מתקדמת בפרויקט צבאי בארה״ב – המניה עולה ב-5.5% 📈 חברת רוקט לאב (RKLB), המתמחה בשיגורים ולוויינים, הודיעה כי השלימה
רוקט לאב מתקדמת בפרויקט צבאי בארה״ב – המניה עולה ב-5.5% 📈 חברת רוקט לאב (RKLB), המתמחה בשיגורים ולוויינים, הודיעה כי השלימה בהצלחה את שלב הסקירה ההנדסית הקריטית (CDR) בפרויקט הצבאי האמריקאי Tranche 2 Transport Layer – Beta. החברה תשמש כקבלן ראשי ותספק 18 לוויינים כחלק מתשתית תקשורת חדשה במסלול לווייני נמוך (LEO), שמיועדת לשפר את הקישוריות והעמידות של הכוחות המזוינים של ארה"ב ובעלות בריתה. מערכת הלוויינים מבוססת על פלטפורמת ה-Lightning של רוקט לאב, שפותחה במיוחד לעומסי נתונים וצרכים ביטחוניים. החברה מייצרת את רכיבי המפתח בעצמה – כולל לוחות סולאריים, מערכות ניווט ותקשורת – כדי לשלוט באיכות, בלוחות הזמנים ובעלויות. הפרויקט הוא חלק מתכנית גדולה של הסוכנות לפיתוח החלל האמריקאית (SDA), והוא מהווה נדבך חשוב בבניית ארכיטקטורת חלל צבאית מפוצלת ועמידה בפני מתקפות. המניה עולה ב-5.5% במסחר 📈 _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

שיתוף פעולה או כניעה? האם אפל הולכת לשלב AI חיצוני בתוך סירי? לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/crisis-in-apple-w
  שיתוף פעולה או כניעה? האם אפל הולכת לשלב AI חיצוני בתוך סירי? לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/crisis-in-apple-why-siri-needs-outside-help-and-how-it-will-affect-the-market/ _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.34%-) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.34%-) דאו (0.10%-) נאסד"ק (0.40%-) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (1.43%-) שנגחאי הסיני (0.39%+) האנג סאנג הסיני (0.87%-) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (1.04%-) קאק40 הצרפתי (0.66%-) פוטסי100 הבריטי (0.34%-) יורוסטוקס50 האירופאי (0.66%-) 4. סחורות⛏️ נפט 65.64 (0.88%+) זהב 3,368.67 (1.88%+) ביטקוין 106,445 (1.04%-) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.370 (0.15%+) שקל-יורו 3.973 (0.03%-) 6. מניות במוקד💡 • מניית טסלה (TSLA), ענקית הרכבים החשמליים הנסחרת לפי שווי של 1.02 טריליון דולר יורדת ב-6.1% לאחר שהנשיא דונלד טראמפ הציע שמשרד היעילות הממשלתית של ארה"ב יבחן סובסידיות לחברות של מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, כאמצעי קיצוץ פוטנציאליים. • מניית הסברו (HAS), יצרנית הצעצועים הנסחרת לפי שווי של 10.3 מיליארד דולר עולה ב-1.75% בעקבות שדרוג לקנייה מנייטרלי בגולדמן זאקס. הבנק אמר כי סטים חדשים של Magic: The Gathering יכולים לעזור להגביר את המכירות של הסברו. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה בשוק? מניית טסלה (TSLA) יורדת ב-5% לאחר ירידה חדה במכירות ביוני בשוודיה ובדנמרק, שמעוררת חשש מהיחלשות הביקוש באירופה על רקע תחרות גוברת. מניית פלאג פאוור (PLUG) מזנקת ב-4.7% וממשיכה את הראלי מאתמול, בעקבות הארכת הטבת המס הפדרלית לייצור מימן ירוק עד 2028 – מהלך שמחזק את תחום האנרגיה הנקייה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

וולס פארגו מעלה את מחיר היעד לסנאפ על רקע התאוששות בפרסום 📱 בנק ההשקעות וולס פארגו העלה את מחיר היעד למניית סנאפ (SNAP) מ-8
וולס פארגו מעלה את מחיר היעד לסנאפ על רקע התאוששות בפרסום 📱 בנק ההשקעות וולס פארגו העלה את מחיר היעד למניית סנאפ (SNAP) מ-8 ל-11 דולר, תוך שמירה על המלצת "משקל שוק". העלאה זו מגיעה בעקבות הערכה לצמיחה מואצת בהכנסות מפרסום, לצד יציבות יחסית בביצועים הכספיים של החברה. תחזית ההכנסות לרבעון השני עודכנה כלפי מעלה ל-13% לעומת השנה שעברה – מעל ציפיות השוק שעמדו על 8%. הבנק צופה הכנסות של 165 מיליון דולר ממנויים והכנסות של 76 מיליון דולר, כמעט כפול מהתחזיות בשוק. גם תחזית הרבעון השלישי עודכנה ל-1.54–1.58 מיליארד דולר. וולס פארגו מעריך כי פרסומות מסוג Sponsored Snaps – שמנצלות את שטח הצ'אט, עליו מתרכז 60% מזמן השימוש בפלטפורמה – עשויות להניב 400 מיליון דולר עד 2027. לצד זאת, סנאפ הודיעה שתשיק לציבור את הדגם הבא של משקפי ה-AR שלה, Specs, בשנת 2026, כולל שילובים עם OpenAI ו-Google Cloud. המניה מגיבה בעלייה של 3% במסחר המקדים 📈 _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

טראמפ נגד מאסק: המתקפה על הסובסידיות מפילה את מניית טסלה 📉 נשיא ארה״ב דונלד טראמפ פתח חזית מול אילון מאסק, כשהאשים אותו כי ה
טראמפ נגד מאסק: המתקפה על הסובסידיות מפילה את מניית טסלה 📉 נשיא ארה״ב דונלד טראמפ פתח חזית מול אילון מאסק, כשהאשים אותו כי הפך לנהנה הגדול בהיסטוריה של סובסידיות ממשלתיות. טראמפ טען כי ללא התמיכה הממשלתית, מאסק היה סוגר את עסקיו וחוזר לדרום אפריקה. ההצהרות מגיעות ברקע מאבק פוליטי סביב תוכנית המס החדשה של טראמפ, שכוללת ביטול הטבת המס של 7,500 דולר לרוכשי רכבים חשמליים – צעד שמאסק הגדיר כ״הרסני״ לענף כולו. מניית טסלה (TSLA) מגיבה בירידה של 4.3% במסחר המוקדם. טראמפ הדגיש כי תמיד התנגד לחובת המעבר לרכב חשמלי: "רכבים חשמליים זה בסדר, אבל אף אחד לא צריך להיות מחויב לרכוש אחד". טסלה צפויה לפרסם את נתוני המכירות הרבעוניים בהמשך השבוע, על רקע ירידה נמשכת בביקושים. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

ספירה לאחור: טראמפ מאיים במכסים על יפן – האיחוד האירופי מתגמש 📈 המתח סביב סבב המכסים החדש של נשיא ארה״ב דונלד טראמפ מחריף: ט
ספירה לאחור: טראמפ מאיים במכסים על יפן – האיחוד האירופי מתגמש 📈 המתח סביב סבב המכסים החדש של נשיא ארה״ב דונלד טראמפ מחריף: טראמפ הצהיר כי ישלח מכתב ליפן עם שיעור מכס חדש, לאחר שלטענתו סירבה לייבא אורז אמריקאי. עוד הוסיף כי לא יידרש לדחות את מועד התחולה שנקבע ל־9 ביולי. במקביל, האיחוד האירופי מאותת על נכונות להסכים למכסי ייבוא אוניברסליים בשיעור של 10%, אך דורש פטור לתחומים כמו פארמה, אלכוהול, שבבים ומטוסים. בנוסף, מתנהלים מגעים על הקלות גם ברכב, פלדה ואלומיניום. בצפון אמריקה – קנדה הסירה ברגע האחרון את מס השירותים הדיגיטליים שיועד לפגוע בחברות אמריקאיות כמו אפל (AAPL), אמזון (AMZN) ואלפאבית (GOOGL), ובכך התירה את חידוש המו״מ מול הבית הלבן. השווקים מגיבים בתנודתיות עם המתקרב למועד "יום השחרור" של טראמפ, כאשר רוב שיעורי המכס צפויים להישאר סביב 10%, לדברי הכלכלן הראשי של הממשל. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

חוק המיסוי החדש בסנאט דוחף את מניות המימן – פלאג פאוור מזנקת 📈 מניית פלאג פאוור (PLUG) מזנקת ב-10.3% לאחר שהגרסה המעודכנת של
חוק המיסוי החדש בסנאט דוחף את מניות המימן – פלאג פאוור מזנקת 📈 מניית פלאג פאוור (PLUG) מזנקת ב-10.3% לאחר שהגרסה המעודכנת של חוק המס הרפובליקני כוללת הארכה של הטבות מס לתעשיית המימן עד 2028 – שנתיים מעבר לנוסח המקורי 📈 החוק מעניק תמריצים לייצור מימן ירוק – כזה המבוסס על אנרגיה סולארית או רוח – תוך שמירה על אפשרות ללכידת פחמן בתהליכים מזהמים יותר. פלאג פאוור, הנחשבת לחברת המימן הטהור הגדולה בארה"ב, מחזיקה במתקני ייצור בג'ורג'יה ובלואיזיאנה, עם לקוחות כמו וולמארט, אך עד כה סבלה מביקושים חלשים והפסדים שוטפים. החוק החדש מעניק דחיפה גם לשחקניות נוספות בענף: בלום אנרג'י (BE), המפתחת תאי דלק שיכולים לפעול על מימן או גז טבעי, וכן ענקיות כמו אייר פרודקטס (APD) ואייר ליקיד (AI) שנכנסו לתחום. אפילו אקסון מוביל (XOM) תומכת בלובי לטובת המימן, כחלק מהיערכותה לאנרגיות העתיד. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית אפלווין (APP) מזנקת ב-7.5% לאחר צירופה למדד Russell Top 200 Growth, מהלך שמחזק את חשיפתה בקרב משקיעים מוסדיים. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אורקל חותמת על חוזה ענק בענן – והמניה מזנקת 📈 חברת אורקל (ORCL) מזנקת ב-6% לאחר שהודיעה על עסקה חדשה בתחום הענן, בהיקף שנתי
אורקל חותמת על חוזה ענק בענן – והמניה מזנקת 📈 חברת אורקל (ORCL) מזנקת ב-6% לאחר שהודיעה על עסקה חדשה בתחום הענן, בהיקף שנתי של מעל 30 מיליארד דולר, שצפויה להתחיל לתרום להכנסות החל משנת הכספים 2028 📈 המנכ"לית צפרא כץ עדכנה את העובדים כי שנת הכספים 2026 נפתחה בעוצמה, עם שורת חוזים גדולים חדשים בענן. אורקל הפכה בשנים האחרונות לספקית מועדפת עבור חברות הבינה המלאכותית המובילות, ובין היתר היא שותפה אסטרטגית של יצרנית שבבי ה-AI אנבידיה. לפי בכיר באורקל, ארבע מתוך חמש חברות המפתחות מודלים לשפה טבעית משתמשות במרכזי הנתונים שלה. גם האנליסט בראד ריבק מ-Stifel שידרג את המניה ל"קנייה" והעלה את מחיר היעד ל-250 דולר, תוך הדגשת הצמיחה בענן והתייעלות תפעולית. מניית אורקל כבר עלתה 33% מתחילת השנה, כאשר הדוחות האחרונים והתחזיות לעתיד ממשיכים לחזק את המומנטום החיובי. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.33%+) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.33%+) דאו (0.49%+) נאסד"ק (0.51%+) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (0.84%+) שנגחאי הסיני (0.59%+) האנג סאנג הסיני (0.87%-) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.11%-) קאק40 הצרפתי (0.04%+) פוטסי100 הבריטי (0.15%-) יורוסטוקס50 האירופאי (0.13%-) 4. סחורות⛏️ נפט 65.40 (0.23%-) זהב 3,297.22 (0.30%+) ביטקוין 107,584 (0.42%-) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.370 (0.25%-) שקל-יורו 3.943 (0.52%-) 6. מניות במוקד💡 • מניית מדרנה (MRNA), יצרנית החיסונים הנסחרת לפי שווי של 10.5 מיליארד דולר עולה ב-3.5% לאחר שחיסון השפעת הניסיוני של החברה הראה תגובה חיובית בניסוי בשלב מאוחר, מה שפתח את הדרך לחיסון העצמאי ולחיסון משולב נגד קוביד. • מניית היולט פקארד אנטרפרייז (HPE), יצרנית השרתים הנסחרת לפי שווי של 24.1 מיליארד דולר עולה ב-12.5% לאחר שמשרד המשפטים האמריקאי, על פי מסמכים שהוגשו לבית המשפט, יישב את תביעתו נגד רכישת ג'וניפר נטוורקס על ידי יצרנית השרתים תמורת 14 מיליארד דולר. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

בנק HSBC מעלה תחזית לברודקום: קפיצה חדה ביעד המחיר 📈 הבנק הבריטי HSBC עדכן כלפי מעלה את מחיר היעד למניית ברודקום (AVGO) מ-24
בנק HSBC מעלה תחזית לברודקום: קפיצה חדה ביעד המחיר 📈 הבנק הבריטי HSBC עדכן כלפי מעלה את מחיר היעד למניית ברודקום (AVGO) מ-240 ל-400 דולר – כמעט הכפלה – והעלה את דירוגה ל"קנייה". האנליסט פרנק לי ציין כי תחום שבבי ה-AI צפוי להניב לחברה הכנסות העולות משמעותית על תחזיות השוק. המניה עולה ב-1.6% במסחר המקדים 📈 ברודקום, מהחברות המובילות בעולם בפיתוח שבבים ותוכנות תשתית, זכתה בעבר להסתייגות מצד HSBC בשל החשש מירידה בחלקה של אפל בשוק האלחוטי. אך כעת טוען לי שההכנסות ממעבדי ASIC יתעלו על התחזיות, בין היתר הודות ליתרון תמחורי ולשיפור נראות בפרויקטים עתידיים. השדרוג מגיע על רקע מגמה רחבה יותר בשוק השבבים, בו נרשמת עלייה בדרישה לפתרונות בינה מלאכותית מותאמים אישית. עם גידול ניכר במיקור פנימי של טכנולוגיות בארה"ב והחזרת הייצור מהזירה הגלובלית, ברודקום עשויה ליהנות מיתרון אסטרטגי. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה בשוק? מניית פלנטיר (PLTR) מזנקת ב-5% במסחר המקדים, לאחר ירידה טכנית ביום שישי בעקבות איזון במדד הראסל, ונהנית מחשיפה מחודשת עם כניסתה למדד Russell Top 200. מניית מטא (META) עולה ב-1.3% בזכות גיוסי עילית בתחום ה-AI והקמת מעבדת על, במהלך שמחזק את מעמדה כמובילת חדשנות בבינה המלאכותית. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

איי.בי.אם פורצת גבולות: מחשב קוונטי ראשון מחוץ לארה"ב 📈 ענקית הטכנולוגיה איי.בי.אם (IBM) הציבה לראשונה מחשב קוונטי מסוג Syst
איי.בי.אם פורצת גבולות: מחשב קוונטי ראשון מחוץ לארה"ב 📈 ענקית הטכנולוגיה איי.בי.אם (IBM) הציבה לראשונה מחשב קוונטי מסוג System Two מחוץ לארצות הברית – במרכז המחקר RIKEN ביפן. המחשב מבוסס על שבב הקוונטום "Heron", שהחברה מגדירה כהמתקדם ביותר שלה עד כה. מדובר בצעד משמעותי במסע של איי.בי.אם לבניית מחשב קוונטי עמיד בשגיאות עד 2029. מערכת זו תשולב עם מחשב-על קלאסי (Fugaku), במסגרת מודל היברידי שיאפשר להפיק יתרון קוונטי במחקרים כמו כימיה בסיסית ואלגוריתמים מורכבים. לפי האנליסט מארק הורבאת מ-Gartner, השילוב בין עיבוד קוונטי לעיבוד קלאסי יהפוך למודל הנפוץ ביישומים מעשיים – שם מחשב העל יטפל ברוב המשימה, והמחשב הקוונטי יפתור רכיבים ייעודיים. חברת IBM מייצרת שבב חדש כל 17 ימים וממשיכה לשפר את שיעורי התיקון והדיוק. "יש לנו תוכנית – ועכשיו גם ביצוע", אמר סגן נשיא IBM Quantum, ג'יי גמבטה. המניה מגיבה בעליה של 0.6%📈 _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _