ch
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

前往频道在 Telegram
1 694
订阅者
-424 小时
-67
+530
帖子存档
. خوشبختی وقتی انتظارش رو نداری برات اتفاق میوفته ولی جادوش رو وقتی بهت نشون می‌ده که دیگه نمی‌خوایش... @Eagle_text

. خوشبختی وقتی انتظارش رو نداری برات اتفاق میوفته ولی جادوش رو وقتی بهت نشون می‌ده که دیگه نمی‌خوایش... @Eagle_text

سال جدید میلادی رو به ممبر‌های عزیز مسیحی تبریک می‌گم ☃️🎄

لو كنت نغمّض عينيّا  اگر می‌توانستم چشمانم را ببندم  و تاخذني الأحلام من يديّا  و رویاها دستانم را می‌گرفتند،  و نعلى و نحلّق في سماء جديدة  برمی‌خاستم و در آسمان‌ جدیدی پرواز میکردم   و ننسى الوجايع ،  و آن‌گاه درد خود را فراموش می‌کردم  لو كنت نسافر في خيالي  اگر می‌توانستم در خیال خود سفر کنم  نزرع و نبني قصور ليالي  کاخ‌ها و شب‌هایی پرعشق خلق می‌کردم،  يكبر فيها الحب و آمالي و نمحي الآلام ..  تا در آنجا عشق و امیدهایم رشد کنند و آن‌وقت دردهایمان را فراموش می‌کردیم ..  دنيا ترى فيها ملامح ناس  دنیایی که مردمان امروز را در آن می‌بینیم،  قوسها البؤس و الضلم و القهر  سیمایی انباشته از ظلم و بی عدالتی و رنج دارد.  من واقع عاسر يعبث بكلّ ما نبنيه ،  همراه با واقعیتی تلخ که همۀ خواسته‌هایمان را درو می‌کند  دنيا علت فيها أسوار طغيان  دنیایی با دیوارهای بلند استبداد  سحق فينا أحلاما أحلامْ  همۀ خیالات و رویاهایمان را خرد می‌کند  و عمّ الظّلام و الأنانيّة في كل القلوب  و سیاهی (تاریکی) و خودخواهی را در همه قلب‌ها می‌نشاند   @Eagle_text

🥺✨❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 @Eagle_text

. ‏اشخاص از آنچه در خیابان‌ها میبینید، غمگین‌ترند. • neda • @Eagle_text

. عشق، دلیه که برات نگرونه همون نگاهه که شاید یادت نمونه عشق، اون هدیه است که دوست نداشتم عشق همون بود که براش هیچ وقتی نذاشتم عشق مثل تو قصه ها نیست حتی شبیه افسانه ها نیست ما هم یه عمری گول قصه ها رو خوردیم واسه هرکی برامون تب نمی کرد مردیم @Eagle_text

هر شب به ذهنم یه ملودی آشنا میاد آیا دلیلش تویی؟! @Eagle_text

اینو یه ساعت بعد بازی ایران و آمریکا ساختم کل اینستا و تلگرام پر شد😂👌🏻 این مدت داشتم به این فکر میکردم قوه طنزم بگا رفته ،
اینو یه ساعت بعد بازی ایران و آمریکا ساختم کل اینستا و تلگرام پر شد😂👌🏻 این مدت داشتم به این فکر میکردم قوه طنزم بگا رفته ، دیدم نه! هنوز یه چیزایی دارم

استوری‌ها و پستای بعضیا رو که نگاه می‌کنم، انگار تو یه ایران دیگه زندگی می‌کنن. ایرانی که انگار داره داره با دانمارک و نروژ سر اینکه کدوم کشور بیش‌ترین سرانه‌ی رفاه رو داره مسابقه می‌ده.🚶‍♀🚶‍♀

فکر کنم امروز رو دوبرابر حساب کنن😂 شما با سرعت پایین مشترکین رو نگا، رایگان نخواستیم😒
فکر کنم امروز رو دوبرابر حساب کنن😂 شما با سرعت پایین مشترکین رو نگا، رایگان نخواستیم😒

در باب آزادی این پنج دقیقه و بیست و پنج ثانیه تقدیم نگاهتون و ذهنتون.

تعریفی که از آزادی داری چیه؟! https://telegram.me/BChatBot?start=sc-455381-McSiyXU

هیچوقت نمی‌فهمی یه اتفاق چقدر دردناک می‌تونه باشه، تا وقتی‌که برای کسی که دوستش داری اتفاق بیوفته. سوگ، بیماری، حال بد و .... @Eagle_text

توی این آشوب‌ها یه چیزی جالبه؛ اونم اینه که هر گروهی هر مفهومی رو اونجوری که بتونه ازش استفاده کنه توجیه می‌کنه و طرف مقابلش رو طوری معرفی می‌کنه که اون طرف مقابل، حق نداره از این مفهوم به نفع خودش استفاده کنه. مثلا خشونت؛ خشونت علیه نظام دیکتاتوری و کشتن نیروهای دیکتاتور لازمه و قابل دفاع و توجیه‌. اما مامور دیکتاتور حق نداره یه گلوله شلیک کنه و این کارش ظلمه و بی‌عدالتیه و تقویت دیکتاتور و ...! حالا از اون طرف. مامور ج ا می‌گه وقتی جامعه رو به آشوب می‌کشید باید با خشونت و برخورد قاطعانه جلوی این آشوب و آشوبگرها رو گرفت. اما معترض حق نداره از خشونت استفاده کنه، چون به آشوب کشیدن جامعه مخالف اعتراض مدنیه و ظلم به بقیه مردمه و تضعیف نظامه و ...! این یعنی هر کسی هر مفهومی رو که ذاتا مفهومی قهری و ناپسنده رو برای خودش مجاز و توجیه می‌کنه و برای طرف مقابل غیرقانونی و غیراخلاقی می‌دونه. نویسنده: ناشناس @Eagle_text

. آدمی برای زنده موندن، برای ادامه دادن 'نیاز' به انگیزه‌ای داره که واسش امید بسازه و نیاز به امیدی داره که بهش قدرت ببخشه. @Eagle_text