ch
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

前往频道在 Telegram
1 693
订阅者
-424 小时
-67
+530
帖子存档

به ترتیب: مهاجرت زندگی با خاطرات سوگ بلاک شدن 😀 @Eagle_text
به ترتیب: مهاجرت زندگی با خاطرات سوگ بلاک شدن 😀 @Eagle_text

. همین که فکر می‌کنید با یه عکس می‌تونید نشون بدید اکستون چیو از دست داده. یعنی حق با اکستون بوده. @Eagle_text

. سهمش از زمین فرار و درد سهمش از هوا، غبار و دود @Eagle_text

می‌گن که خیلی از کلاغ‌های سفید بعد از به دنیا اومدنشون توسط مادرشون خورده می‌شن. اگرهم شانس اینو پیدا کنن که بالغ بشن توسط بق
می‌گن که خیلی از کلاغ‌های سفید بعد از به دنیا اومدنشون توسط مادرشون خورده می‌شن. اگرهم شانس اینو پیدا کنن که بالغ بشن توسط بقیه کلاغ‌ها اذیت می‌شن. زاد و ولد‌هم نمی‌تونن داشته باشن چون هیچ کلاغی دوستشون نداره. @Eagle_text

این تکست هیچکس که میگه (تو رو دست نمیزنم، تورو نفس میکشم) خیلی سنگینه! برای رابطه‌های یکی دوماهه و بزن درروئی‌تون استفاده نکنین!

✨❤️‍🔥 @Eagle_text
✨❤️‍🔥 @Eagle_text

. تازه یه سری هستن که از ایناهم بدترن، کاری می‌کنن به مرحله‌ی بد رفتار کردن هم برسی و بعدش می‌ذارن پای ناز کردنت و می‌گن: "اگر با من نبودش هیچ میلی، چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟" سایکو‌های روانی. @Eagle_text

از بدترین حسای دنیا وقتیه که با یه نفر مهربون رفتار کردی و اون مهربونیت رو پای خاص بودن خودش و احساس عاطفه و عشق گذاشته اونوقته که تو گوهم بخوری فایده نداره. بعدشم اگر بخوای پا پس بکشی و دیگه مهربون نباشی می‌ذارن پای اینکه تو یه هیولایی که به میره آدما رو عاشق خودش می‌کنه و بعد ولشون می‌کنه. @Eagle_text

. ‏این فاز سانتیمانتال بیاید همه با هم مهربون باشیم و همدیگه رو دوست داشته باشیم رو نمیفهمم. دنیا پر از آدم‌هاییه که نباید باشون دوست باشی. نباید باشون مهربون باشی. ✍》Nim Chimpsky《 @Eagle_text

. ‏واقعیت اینه که فرقی نمی‌کنه چقدر بین دو نفر خاطره و رفاقت و علاقه وجود داره؛ از یه جایی به بعد، تفاوتِ اهداف و سبک زندگی و مسیر، آدم‌ها رو از هم جدا می‌کنه. ✍ *آقا حسام* @Eagle_text

‏واقعیت اینه که فرقی نمی‌کنه چقدر بین دو نفر خاطره و رفاقت و علاقه وجود داره؛ از یه جایی به بعد، تفاوتِ اهداف و سبک زندگی و مسیر، آدم‌ها رو از هم جدا می‌کنه. ✍ *آقا حسام*

. دلم میخواد برینم تو اون دلیلی که تو به خاطرش به من میگی “خوش به حالت” @Eagle_text

بچه‌ها :)))) اون لینک ناشناس ایگل نیست، مال منه لینک ناشناس ایگل جداست زیر پیامامون زده کی به کیه 😬

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ یکم در مورد اینکه چی‌ شد که مهاجرت کردی و رفتی و کارت چیه و اوضاع اونجا برامون نمیگی ؟ البته اگه دوس داشتی :)

Boss bitch ❌ سردسته جنده‌ها✅

دوستم موقع انتخاب کردن دوست‌پسر: @Eagle_text

😂😂😂😂😂😂😂😂😂 اونلی گاد کن جاج