ch
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

前往频道在 Telegram
873
订阅者
-124 小时
+87
+9930
帖子存档
Arctic-Monkeys-Knee-Socks-128.mp34.02 MB

"-عزیزم شب زود بخواب که فردا صبح زودتر پاشیم +چشم🥰" همچنین بنده، ساعت یک و نیم نصف شب در حال رقص بی‌صدا روی تخت دو طبقه با این آهنگ:

photo content

‏از کیوت جلوه دادن آدم‌های کودن و رفتارهای احمقانه دست بکشید. جدی می‌گم. اصلا جالب نیست. بامزه هم نیست. ناراحت کننده‌ست. _است
‏از کیوت جلوه دادن آدم‌های کودن و رفتارهای احمقانه دست بکشید. جدی می‌گم. اصلا جالب نیست. بامزه هم نیست. ناراحت کننده‌ست. _استووی_ @uttweet

این بهمن‌ها میان و میرن و تنها بهمنی که باقی می‌مونه هاشمیه

واقعا افرادی که با دوستای دبیرستانشون می‌رن دانشگاه و دوست می‌مونن متوجه نیستن که دارن آرزوی بقیه رو زندگی میکنن.

همه‌چیز نهایتا در مورد اون کسیه که شب‌ها قبل از خواب بهش فکر می‌کنی (دوستای دبیرستان)

کاپیتان آمریکا شوخی زشتی بود که مارول با دنیای خودش کرد.

شب و روزگار بر شما خوش.

در ستایش شیر ۲
در ستایش شیر ۲

Repost from N/a
در ستایش شیر 🥛
+2
در ستایش شیر 🥛

تو رو خدا خوابگاه رو به طویله تشبیه نکنید طویله حرمت داره ترکا اونجا زندگی می‌کنن

Repost from SUT Twitter
وقتی خوابگاهی باشی مثل من،تازه میفهمی که چه قدر پدرو مادر ها تو تربیت فرزند کم گذاشتن ، بعضی ها هنوز طرز غذا خوردن و نظافت شخصی بلدن نیستن ! تایم خواب و بیداری و آداب معاشرت که دیگه بماند ! ×یک عدد زردآلو خوشحال× @sut_tw

ادای تنگ‌ها رو در نیار که برده کیر و خایه بودن داره از نحوه‌ای که کلمات رو تلفظ می‌کنی هم می‌باره.

واکنش صادقانه‌ی بنده به افرادی که تنها قسمت جالب زندگی رقت‌انگیزشون فضولی تو زندگی خصوصی دیگرانه:

از گوگوش خوشم نمیاد ولی خب

من ۷ ساله وقتی مامانم تو کیفم لقمه‌ی کپک‌زده‌ی پنج روز پیشم رو پیدا میکرد و میگفت «این چیه؟»:

Repost from ژاژخا
طبق قانون مال باختگان کوروش کمپانی حق شکایت دارن و در این رابطه نگران نباشن. روح‌ خبیث @zhazhkha
طبق قانون مال باختگان کوروش کمپانی حق شکایت دارن و در این رابطه نگران نباشن. روح‌ خبیث @zhazhkha

Repost from سفاهت 3.0
این داستان کوروش کمپانی ثابت کرد کسایی که فکر میکنن با آیفون داشتن آدم های لول تری حساب میشن چقدر عقب موندن

ولی به‌به آقا. هالک واقعا سوپرهیرو خوبیه. بعدا یک بار مفصل توضیح میدم چرا. الان تنها چیزی که در زندگیم اهمیت داره رسیدن بسته پستیه.