ch
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

前往频道在 Telegram
880
订阅者
+124 小时
+157
+10730
帖子存档
با من آماده شید بریم دانشگاه گریه کنیم

03 Goodbye Brother.mp32.94 MB

فکر کن تو سال ۲۰۲۳ هنوز بری مدرسه

فرزندم رونالدو، نیمار و بنزما را در لباس عربی دیدی، زین پس همه‌چیز تکراریست

به نظرم درست نیست انقدر آدمهای زیادی رو حسود خطاب کرد، چون حسادت و اون میزان از حرص خوردن واقعا انرژی زیادی رو میطلبه. واقعا فکر میکنید همه‌ی آدمها این مقدار از انرژی رو دارن؟ و این‌همه رو برای حسادت خرج میکنن؟ من اگه اینقدر انرژی داشتم که صرف چیزهای بهتری میکردم، مثل وقت‌گذروندن با خانم‌های خوشگل و درس خوندن. ولی متاسفانه اصلا این حجم از انرژی رو به لحاظ فیزیکی ندارم و به جای حسودی کردن، نهایتا غبطه بخورم.

تابستون مادرجنده هیچکس دلش برات تنگ نمیشه خدانگهدار.

بدون قصد توهین به نظرات و عقاید کسی، فکر میکنم نیاز هست که موضوعی رو باز کنیم. قبلا هم گفتم و باز هم میگم، این ناامید شدن‌های یهویی، نتیجه‌ی امیدواری‌های زودهنگام و بیجایی هست که با رخ دادن یه اتفاق کوچیک به خودتون میدید. صرفا چون یه روند مثبت اتفاق افتاده، یهویی فکر میکنید تا تهش رو رفتید و همه‌چیز به خوبی و خوشی قراره تموم بشه. نه عزیزان، همه چیز به زمان نیاز داره؛ برای مثال الان اکثر آدم‌ها میگن «من پارسال به تغییرات توی ایران خیلی امیدوار بودم اما الان دیگه ناامیدم و به نظرم هیچی درست نمیشه». سوال بنده اینه که تعریف شما از تغییرات چیه؟ کدوم تغییر مثبتی توی بازه‌ی زمانی کوتاه رخ داده؟ اصلا ممکن هست که یک تغییر عظیم در یک کشور، یک شبه و یک ساله رخ بده؟ نه اتفاقات پارسال «بسیار امیدوارکننده»، و نه اتفاقات امسال «بسیار ناامیدکننده» بودن که شما امیدوار و ناامید بشید. اجازه بدید زمان کار خودش رو بکنه. آخوند و اسلام یک روزه تو جون این مملکت رخنه نکردن که انتظار یک‌شبه رفتنشون رو داشته باشیم. تفکرات اکثریت جامعه با چیزی که ما بین دوستا و رفقامون میبینیم متفاوته، و به نظر بنده‌، اتفاقات اخیر تاثیرات خوبی توی آگاه کردن مردم گذاشته و هنوز هم تاثیرات بسیار بیشتری نیازه. یک تغییر بزرگ در هر مرحله از رشد کردنش، نیازمند یه چیز متفاوتی هست. توی یک مرحله نیازمند اعتراض مستقیم تو خیابونه و توی یک مرحله صرفا مبارزه‌ی مدنی. اینکه شخصی تصمیم بگیره بره یا بخواد بمونه، برای تغییر تلاش کنه یا نکنه، این‌ها همه‌ش تصمیمات شخصی‌ای هست که آدمها میگیرن و به بقیه ارتباطی نداره. اما چیزی که لازمه به یاد داشته باشیم، اینکه که قرار بر این نیست که حتما و لزوما «ما» و نسل ما رقم‌زننده‌ی یک اتفاق مهم باشیم، شاید ما فقط نقش این رو داریم که شرایط اون اتفاق رو مهیا کنیم.

Repost from Blurina
نظرم به کل عوض شده، مهاجرت کنید مبارزه نکنید و جونِ عزیزِ خودتون‌رو با امید های واهی به خطر نندازید.

ایستگاه دروازه دولت، یک مهر: _ماحی_ ✅️@uttweet
ایستگاه دروازه دولت، یک مهر: _ماحی_ ✅️@uttweet

خواب.

فکر میکنم اکثر اوقات دلسوزی‌هایی که برای آدم‌ها میکنم فراتر از نیاز و همچنین لیاقتشون باشه و هر دفعه خودم رو بابت این سرزنش میکنم اما باز آدم نمیشم. فکر کنم ساخته شدم برای تیپیکال مادر ایرانی شدن.

مسلمون‌ها چه کسونه‌واویلایی هستن. فکر کن روزی پنج بار وایستی خم و راست شی که از خدا بابت زندگی کیریت تشکر کنی، در حالی که اگه از خود جبرئیل بپرسی بهت میگه روزی پنج بار شلوار رو بکشی پایین و بهش برینی هم کمه.

متاسفانه

شبای تبریز❤️‍🔥
شبای تبریز❤️‍🔥

میگن هرچه در جستن آنی، آنی. مثلا ترابی شبیه خایه‌ست

بعد از باخت یزدانی تنها چیزی که میتونست خوشحالم کنه کیر شدن ترابی بود. ممنونم.

photo content

حالا درسته وضعیتی که امروز ایجاد شد شرم‌آور بود ولی آبرومون رفت دیگه چه کسشریه؟ =))))) تو رئیس جمهور کشورت آخونده و پنج کلاس سواد داره و کل کشورت زیر یوغ آخونده. دیگه چه حقارتی ازین بالاتر میتونه باشه؟ چرت نگو عرف

عربستانی‌ها دارن ما رو مسخره می‌کنن؟ آخی عزیزم🥰 آخه نیست برای آزادی کون دادید و ما ندادیم؛ واسه همین آزاد بودن شما فخر فروشی داره. کونده‌ها اگر این شاهزاده‌تون از لپ لپ در نیومده بود که زن‌هاتون هنوز باید قاطرسواری می‌کردن و شکایتی هم نداشتن. من واقعا نمی‌گم ما رو نباید کسی مسخره کنه و اگر مسخره کنه باید فشار بخوریم و جواب همه دنیا رو بدیم که چرا وضعمون اینطوریه. قطعا کسی درک نمی‌کنه یا حتی به تخمش هم نیست که بخواد درک کنه. اما عربستانی؟ عربستانی هرگز. چون در گوه بدنیا اومده، در گوه زندگی کرده، عرضه تغییر اون گوه رو هم نداشته(تا اینجاش مشابه هم هستیم) و در نهایت بدون هیچ تلاشی از آسمان با کون افتاده تو عسل. دقیقا دست بالا گرفتن خودشون من رو یاد بچه پولدارهای بی‌دغدغه‌ای می‌ندازه که افراد طبقه ضعیف جامعه که هر روز و هر ساعت به روش‌های مختلف کونشون پاره می‌شه رو تحقیر می‌کنن. شما هیچ گوهی نیستید عزیزان و هیچ برتری‌ای هم ندارید. شما فقط شانس آوردید. وگرنه الان از ایرانی‌ای که دنبال اتوبوس یک خوارکسده معروف می‌دوئه و ذوق مرگ می‌شه هم کمتر بودید.

نگهبان هتل اسپیناس شرودینگر
نگهبان هتل اسپیناس شرودینگر