Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊
前往频道在 Telegram
This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨
显示更多5 453
订阅者
无数据24 小时
+147 天
+15330 天
帖子存档
Fungsi agregat manakah mengembalikan nilai terendah medan tertentu?
Kata Kunci apakah untuk menambah data ke dalam jadual?
Aplikasi manakah untuk mencipta pangkalan data (database)?
Halo guys, Dipper di sini :D
Dipper saje nak buat random quiz, so jangan lupa jawab dan share skor korang ya :3 (Ada lima soalan je)
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
41 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 🔥
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
42 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 🔥
helloo guyss 🫶🏻 buat sementara ni , korang focus dulu ubbm and ubbi , hbis je dua ii ni kite terus start dengan pecutan akhir sains komputer !!!!
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
43 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 🔥
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
44 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 🔥
Repost from Bahasa Melayu Spmnetic!™ 📑
Hi guys!! Untuk yang batch 08,all the best semua!! Buat yang terbaik untuk masa depan korg❤️🔥🥳Saya percaya korg semua boleh dapat A sampai A+,yang penting semua lulus okay! :D Saya doakan korang semua tak nervous,banyak idea esok🤎🌻Goodluck semua!! Leader Arron letak harapan dkt korg ni tau,tahun depan dia pulak HAHA😌Tidur awal,jangan tidur lambat,jangan sampai burnout ya mcm yg saya selalu cakap byee!!🤍🤍
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
45 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 🔥
but anyways, goodluck untuk ubbm nanti! doa banyak banyak untuk muslim, tenang nanti dgn pentaksir yeeee! harap harap jela kat diri korang takkan borak kosong nanti 🫡
salam korang, maaf sangat2 kalau kak alia tak aktif lama kat sini sebab kita prefer lagi study sendiri 😔
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
46 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 🔥
