ch
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

前往频道在 Telegram
522
订阅者
-124 小时
无数据7
-530
帖子存档
هر بار که بهش فکر می‌کنم، مطمئن‌تر می‌شم که قرار نیست بخشیده بشی.

تو کشوری که بانک آینده ، آینده نداشت تو دنبال آینده‌ای!؟

تا قدر ندونی خبری از اتفاق خوب بدی نیست!

توجه زیاد آدمارو هار میکنه.

تا خرخره پرم از پشیمونی کارای خوبم در حق بعضیا...

جایی که خدا نقطه میزاره علامت سوال نزار..

دهه ۶۰ باشه

‏من خیلی جدی دارم بگایی قبلی رو با بعدی فراموش میکنم

سکوت به موقع خیلی شیکتر از پر حرفیـ‌ـ‌ـہ!

بعضی از دعواها اصلاً مال اون لحظه نیستن، مال وقتاییه که مدام گفتی ”عیبی نداره“، ولی داشته.

برای مردم ت🥚خماتو درگیر کن نه فکرتو.

شکر همه چی خوبه، نفسی میاد و میگاد.

چیزهای کوچیکی که تو فراموش كردی، من رو ذره ذره دارن میکشن عزیزم.

هالوین امسال می‌خوام شبیه سلامت روانم باشم، وحشتناک

‏سلامت روان چقدر چیز گرونیه و من چقدر برای داشتنش فقیرم.

یکی از بزرگترین اشتباهام این بوده که با شکم گرسنه رفتم خرید حالا فکر کن با قلب تنها بخوای دنبال کسی بگردی

Im strong, but i'm tired wallahi

گاهی حقیقت روشنه پذیرشش سخته!