ch
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

前往频道在 Telegram
521
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-430
帖子存档
ریشه زدیم تو این خاک خشک!

بُگذر؛ و بگذار بُگذرد!

در ولش کن حسش نیست‌ ترین حالت ممکنم.

تنهایی ربطی به اینکه چند نفر کنارتن نداره.

کسی که دم به دیقه مال این و اون میشه ارزش جنگیدن نداره!

دل که یخ بزنه ، دیگه فصل مهم نیست...

رو موندن کسی حساب نکن!

تهش یه صفحه چت خالی می‌مونه که بالاش زده last seen long time ago;خودتو اذیت نکن بچه،زندگی کن.

سکوت خودش یک جور زیباییه!

زندگی با فیلتر خام!

جایی که تو دستت نرسه خدا شاخه رو میاره پایین!

Admin mikhm🦦 @aaliorg

‏منم آدم پر حرفیم، البته ۹۰ درصدش با خودمه.

فقط برایِ چیزهایی که با آنها آینده دارید انرژی بزارید حتی آدما…