ch
Feedback
MUSCLEJETS SUPPLEMENT

MUSCLEJETS SUPPLEMENT

前往频道在 Telegram

Dapatkan tips workout, pemakanan dan special offer hanya di channel MUSCLEJETS.

显示更多
794
订阅者
无数据24 小时
-17 天
-530 天

数据加载中...

标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
一月 '26
一月 '26
+2
在0个频道中
十二月 '25
+2
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
十月 '250
在0个频道中
Get PRO
九月 '250
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+3
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+2
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+4
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+3
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+3
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+6
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+15
在0个频道中
Get PRO
十月 '24
+6
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+15
在0个频道中
Get PRO
八月 '24
+10
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+27
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+3
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+22
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+16
在0个频道中
Get PRO
三月 '24
+13
在0个频道中
Get PRO
二月 '24
+14
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+5
在0个频道中
Get PRO
十二月 '23
+1 133
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
09 一月0
08 一月0
07 一月+2
06 一月0
05 一月0
04 一月0
03 一月0
02 一月0
01 一月0
频道帖子
Tak semua creatine ada HMB. HMB ni ibarat booster untuk bantu mengurangkan penyusutan otot, better recovery dan meningkatkan strength semasa latihan. Ramai yang dah try dan repeat lagi. Harga dia 'premium' sikit, tapi puas hati. 😎 #musclejets

2
ramai dah try dan cakap, creatine watermelon ni sangat sedap. Rugi kalau tak try. Janji air kena cukup. #musclejets
ramai dah try dan cakap, creatine watermelon ni sangat sedap. Rugi kalau tak try. Janji air kena cukup. #musclejets
114
3
Rasa tak pahit langsung. Tak berpasir. Sedap gila creatine ni 🍉 #musclejets
Rasa tak pahit langsung. Tak berpasir. Sedap gila creatine ni 🍉 #musclejets
132
4
Kalau bau dia pun dah buat craving, bayangkan rasa dia macam mana 🍉 #musclejets
Kalau bau dia pun dah buat craving, bayangkan rasa dia macam mana 🍉 #musclejets
106
5
Kalau semua creatine rasa macam ni, confirm semua dah start minum hari-hari. Kini available di Tiktok Musclejets. #musclejets
Kalau semua creatine rasa macam ni, confirm semua dah start minum hari-hari. Kini available di Tiktok Musclejets. #musclejets #creatine
100
6
Tak rasa macam supplement dah — rasa macam reward lepas workout 🔥 1 scoop 4.5g creatine, dose legit Bukan air sirap geng. #m
Tak rasa macam supplement dah — rasa macam reward lepas workout 🔥 1 scoop 4.5g creatine, dose legit Bukan air sirap geng. #musclejets
92
7
Ramai tak tahu creatine ada versi lebih padu — Creatine HMB 💪 Gabung dua bahan ni power: strength + recovery. Tak pelik bro
Ramai tak tahu creatine ada versi lebih padu — Creatine HMB 💪 Gabung dua bahan ni power: strength + recovery. Tak pelik bro ni pun pakai 🔥 Flavor creatine ada harga launching , creatine HMB ramai tengah repeat order. #musclejets #creatine
91
8
Benda paling basic dalam gym… tapi kali ni rasa dia lain macam. 🍉 Stay tuned gais. #musclejets
Benda paling basic dalam gym… tapi kali ni rasa dia lain macam. 🍉 Stay tuned gais. #musclejets
93
9
Creatine lain rasa kapur. Yang ni rasa candy. 🍉✨ Batch pertama limited… 🚀 👉 Siapa cepat, dia dapat. Comment ‘NAK’ kalau ko
Creatine lain rasa kapur. Yang ni rasa candy. 🍉✨ Batch pertama limited… 🚀 👉 Siapa cepat, dia dapat. Comment ‘NAK’ kalau korang tunggu drop ni!"
103
10
Creatine flavor pertama dari Musclejets akan drop tak lama lagi! 🚨 Watermelon Candy 🍉 — rasa padu, cukup dose, takde rasa k
Creatine flavor pertama dari Musclejets akan drop tak lama lagi! 🚨 Watermelon Candy 🍉 — rasa padu, cukup dose, takde rasa kapur. Stok terhad untuk batch pertama ni. Once habis, korang mesti menyesal 👀
102
11
BACK IN STOCK 🚀 Creatine HMB kini available. Build strength. Recover faster. Push harder. Stok terhad. Dan mungkin cepat hab
BACK IN STOCK 🚀 Creatine HMB kini available. Build strength. Recover faster. Push harder. Stok terhad. Dan mungkin cepat habis, sebab ramai nak repeat. #musclejets
139
12
Biasa ambil creatine tapi rasa kesan lambat? CREATECH bukan creatine biasa – ia diperkaya dengan Cluster Dextrin®, karbohidra
Biasa ambil creatine tapi rasa kesan lambat? CREATECH bukan creatine biasa – ia diperkaya dengan Cluster Dextrin®, karbohidrat premium yang bantu: ✅ Serapan Creatine Lebih Pantas – Cluster Dextrin naikkan insulin respons → creatine masuk otot dengan lebih efektif. ✅ Tenaga Konsisten – Tiada “sugar crash”, hanya clean energy untuk workout lebih lama. ✅ Recovery Maksimum – Creatine + karbohidrat bantu refill glycogen, percepatkan pemulihan otot. 👉 Masa terbaik: Sebelum atau selepas workout.
160
13
Mana nak cari whey protein ni ? Sekarang ni , banyak brand lokal jual soy protein isolate je. Dah macam trend. Untuk side pen
Mana nak cari whey protein ni ? Sekarang ni , banyak brand lokal jual soy protein isolate je. Dah macam trend. Untuk side pengguna, takde lah mahal sangat. Tapi ramai je mencari whey protein. Korang tunggu Musclejets keluarkan real whey protein, lambat sikit. Sebab kilang di Eropah. Sementara itu, kami tengah clearance Proven Protein Nutritech. 22g protein per serving. Order dekat Tiktok atau shopee Musclejets ye gais. #musclejets
126
14
L-Carnitine fake ? Ada customer risau L-carnitine Musclejets tu original ke ? Kalau beli direct dari kami, 100% original dan
L-Carnitine fake ? Ada customer risau L-carnitine Musclejets tu original ke ? Kalau beli direct dari kami, 100% original dan legit. Sebab brand kami sendiri. Ataupun beli dari affiliate kami di platform Tiktok. Musclejets dah open affiliate di Tiktok. Kalau anda memang guna produk Musclejets sendiri, dah boleh start buat affiliate. Dapat income lebih, buat video simple-simple pun duit boleh masuk kalau kena gaya. Cuba la. #musclejets
138
15
Aiman antara orang terawal guna creatine HMB Musclejets. Korang pun mungkin dah tengok feedback aiman. Kali ni, dia repeat L-
Aiman antara orang terawal guna creatine HMB Musclejets. Korang pun mungkin dah tengok feedback aiman. Kali ni, dia repeat L-citrulline Musclejets kali ke 3 gais. Workout lebih 2 jam pun tak rasa cepat penat. Katanya, rasa lebih pump. Combine pulak dengan creatine. All out lah workout korang tu. Suka dengar cerita customer Musclejets yang puas hati pakai barang barang Musclejets 🥳 #musclejets
129
16
ada sebab kenapa Musclejets ambil masa yang lama untuk hasilkan whey protein jenama sendiri. Benchmark produk Musclejets iala
ada sebab kenapa Musclejets ambil masa yang lama untuk hasilkan whey protein jenama sendiri. Benchmark produk Musclejets ialah brand kami sendiri pernah bawa, Superior14. Yang bila customer pakai, memang puas hati. Yang legit. Alhamdulillah first test, creatine HMB ramai yang bagi feedback puas hati pakai. Ada rasa, ada beza dari creatine biasa. Hint, kilang whey protein Musclejets bukan di Malaysia. Dan korang nak flavor apa , cuba suggest sikit. #musclejets
105
17
Daging merah antara sumber makanan yang tinggi protein dan creatine. 🥩 Tapi, larat ke nak makan daging hari-hari untuk dapat
Daging merah antara sumber makanan yang tinggi protein dan creatine. 🥩 Tapi, larat ke nak makan daging hari-hari untuk dapatkan creatine? Supplement creatine monohydrate lebih convenient nak ambil setiap hari. 1 scoop pure creatine monohydrate Musclejets mengandungi 5g creatine. #musclejets
91
18
"first time cuba creatine HMB, rasa boleh pergi. " Otot makin padat, strength pun dapat. #musclejets
"first time cuba creatine HMB, rasa boleh pergi. " Otot makin padat, strength pun dapat. #musclejets
89
19
ramai kejar supplement pelik pelik. pakai basic creatine pun badan boleh jadi. kalau workout konsisten, kalori & protein hari
ramai kejar supplement pelik pelik. pakai basic creatine pun badan boleh jadi. kalau workout konsisten, kalori & protein harian cukup, tidur yang mencukupi. asasnya stick to the basics. Dan basics itu boring. #musclejets
92
20
"creatine yang hitam tu memang naik power" Best lah dengar feedback yang dah try creatine HMB Musclejets ni 🤩 Stock dah tak
"creatine yang hitam tu memang naik power" Best lah dengar feedback yang dah try creatine HMB Musclejets ni 🤩 Stock dah tak banyak gais , kemungkinan akan putus stock 1-2 minggu nanti. #musclejets
109