ch
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

前往频道在 Telegram

Researcher and trader 🧑🏻‍💻@mimjvp Instagram.com/Miladjvp لینک اطلاعت دوره آموزشی بهمراه ستاپ شخصی اینجانب 👇 https://t.me/BourseTm/6301

显示更多
8 030
订阅者
-2524 小时
-1947
+1 09030
帖子存档
Repost from N/a
#ETH شرط: قبل اینکه کفو بزنه بیاد بالا
#ETH شرط: قبل اینکه کفو بزنه بیاد بالا

یک #آپشن دیگه هم به کانال لایو ترید اضافه کنم اونم اینکه (چنتا ستاپی ک خودم کار میکنم رو هم آموزشش رو رکورد میکنم و داخل کانال آپلود میشه) با این آموزش دیگه باید صد نفر تکمیل بشه🙄 شبتون بخیر ایدی ادمین جهت عضویت در لایو ترید 👇 @lllll369lllll

باکس خاکستری یا اینگلف بشه یا کف بده میخوام یه لایو تریدی نشونتون بدم برگاتون بریزه ولی هزینه عضویت رو میبرم بالا😂
باکس خاکستری یا اینگلف بشه یا کف بده میخوام یه لایو تریدی نشونتون بدم برگاتون بریزه ولی هزینه عضویت رو میبرم بالا😂

بنظرم سقفو میزنه این پوزیشن لیمیت فعال شده ولی من خودم معمولا برخورد اچل رو نمیگیرم یکم بره جلو مطمعن تر ورود میکنم. از دیشب
بنظرم سقفو میزنه این پوزیشن لیمیت فعال شده ولی من خودم معمولا برخورد اچل رو نمیگیرم یکم بره جلو مطمعن تر ورود میکنم. از دیشب سه تا لایو ترید وین ریت صد!! کجا دیدید؟ اگه دیدید سلام برسونید

67 نفر تایید دادن بعضیا هم فعلا جواب ندادن اونایی که پیویمو سوراخ کرده بودن ک منم میخوام چیشدن!! تا فردا مشخص میشه... شرمنده ک این دو روز شلوغ کاری شد ولی خب چارتم گذاشتم استفاده کنید هنوز که هنوز چارت اتریوم اوکیه

دوستان پیامهاتون خونده میشه یدونه پیام دادید کافیه ادمین اکانتهایی ک تایید دادن رو میشمره اگر به حد نصاب برسه خودش بهتون پیام میده ❤️

عزیزان موافق جهت عضویت به ایشون پیام بدن 👇 @lllll369lllll ۲۰۰ نفری ک موافق بودید پیام بدید تاامشب به حد نصاب برسه (حداقل صد نفر) یک پیام کافیه

sticker.webp0.05 KB

sticker.webp0.05 KB

sticker.webp0.05 KB

sticker.webp0.05 KB

اینم تریدای خودم از همون بالا تا پایین
+1
اینم تریدای خودم از همون بالا تا پایین

اینم امضای کار لایو لایو همینجا ثبت شد.
اینم امضای کار لایو لایو همینجا ثبت شد.

هزینه عضویت ۵۰ تتر برای 2ماه هست

گفتم ک هزینه عضویت همون ترید اول درمیاد 😁 اینم سود همین دوتا ترید اخر ک دیشب گذاشتم ۹ تومن وجه رایج مملکت
+1
گفتم ک هزینه عضویت همون ترید اول درمیاد 😁 اینم سود همین دوتا ترید اخر ک دیشب گذاشتم ۹ تومن وجه رایج مملکت

گفتم ک هزینه عضویت همون ترید اول درمیاد 😁 اینم سود همین دوتا ترید اخر ک دیشب گذاشتم ۹ تومن وجه رایج مملکت
+1
گفتم ک هزینه عضویت همون ترید اول درمیاد 😁 اینم سود همین دوتا ترید اخر ک دیشب گذاشتم ۹ تومن وجه رایج مملکت

از ۲۰۰+ نفری ک علاقمند به عضویت داشتن ۱۲۰ نفر پیام دادن و از بینشون ۵۰ نفر تایید دادن ک با هزینه x عضو میشن!! نکنه منتظر انتخاباتید ببینید رییس جمهور کی میشه بعد اقدام کنید😂😂 این اخرین پیام در مورد عضویت هست امشب کلا حذف میکنم اگر به حد نصاب نرسه همون روال قبلی میریم جلو... ایدی ادمین برای عضویت 👇 @lllll369lllll

Repost from N/a
#ETH اینم بچسبونیم تا تنور داغه
#ETH اینم بچسبونیم تا تنور داغه

#ada اینم ک حداقل ۱:۵ داده بازم باید آپدیتش کنم
#ada اینم ک حداقل ۱:۵ داده بازم باید آپدیتش کنم