ch
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

前往频道在 Telegram

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

显示更多
8 184
订阅者
-2724 小时
-1967
+1 21830
帖子存档
اصلام حرص نمیخورم 😑
اصلام حرص نمیخورم 😑

نواحی پر سفارش ۹۹ درصد مواقع واکنش دارن چه بخواد اینگلف کنه چه نکنه منم هر ناحیه ای میزارم ۹۹ درصد واکنش دارن حتی مسیرش اگه اشتباه باشه یا اشتباه بفهمم

#xauusd بره پایین
#xauusd بره پایین

#فولاد چیزی ک مطمعن نیستم همین گره هست ممکنه همین درست باشه خیلی ناجوره کندلا اگر این درست باشه مسیر به این صورت میشه بازم 50
#فولاد چیزی ک مطمعن نیستم همین گره هست ممکنه همین درست باشه خیلی ناجوره کندلا اگر این درست باشه مسیر به این صورت میشه بازم 50 50 اگر پایین خریدید سهامتون رو بزارید بمونه فوقش 10 درصد پایین میده خیلی سخت نگیرید مارکت صعودیه

آر یو آندرستند؟

در واقع گره اصلی رو باید این سمت میداد (باکس قرمز) که گپ شده واس همین نمیتونم مطمعن باشم وگرنه رد خور نداشت
در واقع گره اصلی رو باید این سمت میداد (باکس قرمز) که گپ شده واس همین نمیتونم مطمعن باشم وگرنه رد خور نداشت

#فولاد باکس شماره یک رو پاز درست در نظر بگیریم اون قسمت که دایره کشیدم کندل و کینکی بهمون نداره ک در نظر بگیریمش پس گره بعدی
#فولاد باکس شماره یک رو پاز درست در نظر بگیریم اون قسمت که دایره کشیدم کندل و کینکی بهمون نداره ک در نظر بگیریمش پس گره بعدی که تشکیل شده رو میگیرم که شماره 2 اینگلف شده و منتظر تکمیل سیمتری یا همون مقیاس روی باکس شماره 3 هستم کندلای خیلی ناجوری داره خودم زیاد اطمینان ندارم بهش ولی شماتیکی اینجوریه

کلا وقتی مود اجتماعی مثبت میشه میترسم 😂 الان همه جه پره که فولاد بخر میره صف خرید و...

کلا وقتی مود اجتماعی مثبت میشه میترسم 😂 الان همه جه پره که فولاد بخر میره صف خرید و...

sticker.webp0.04 KB

خلق و خوی معامله گران مود مثبت گرفته بنظر خوبه تو این موقعیت

همه چی خیلی مثبته

همه چی اوکیه پایینی هم باشه بنظرم بیشتر از ده درصد نیست واس سهام زیاد مهم نیست ولی خب آپشن داستانش متفاوته

خودرو خساپا فولاد یه تنه مارکتو میبرن سمت بچه های پایین اهرمم بیاد ترکیبشون کامل میشه

sticker.webp0.07 KB

یه عده پریروز تو منفی فروختن دیروز تو صف خرید خریدن امروزم تو منفی میفروشن 😂 نوسانگیرای لعنتی

#xauusd اینگلف اشکار هانت خارجی تمام
#xauusd اینگلف اشکار هانت خارجی تمام

ااان چون تایم استراحته و من دیگه نیستم چارت بدم ببینم چیشد پس اینارو اموزشی ببینید ایشالا صب چارت میزارم واس ترید کلا قبل خواب توصیه میکنم ترید باز نداشته باشید (ناخوداگاه روان ادم میریزه بهم ) اگه میخواید مث من دچار بیخوابی نشید حرفمو جدی بگیرید شب خوش