7 453
订阅者
-1224 小时
-4887 天
-56830 天
帖子存档
7 453
شما بعد کات بد طرفو میگید
ولی حمید سلیمی عزیز گفته :
''اما شکوفه نداد و فهمیدم
من خاک مناسبی برای او نیستم''
همینقدر زیبا و عمیق
7 453
یه دیالوگ خوبی تو فیلم «Hyouka» بود که می گفت:
«تو اسممو می دونی، نه داستانمو،
تو لبخندمو می بینی، نه دردمو،
تو متوجه چیزایی که رها می کنم می شی، نه زخمام،
می تونی حرفامو بخونی، نه ذهنمو،
پس راجبم نه نظر بده و نه قضاوتم کن چون تو فقط قسمتی از من رو می بینی که خودم خواستم بهت نشون بدم.»
🌿
7 453
سی سالگی به بعد سن خوبیه.سن قوی بودنه.تو چشمات نگاه میکنن بهت میگن چندان دوستت ندارن ولی تو فقط یه شنونده ای. نه یه دلشکسته شونده ای.حس لذتبخشی داره این قدرت
.
7 453
Repost from احساسات
https://t.me/notcoin_bot?start=r_573835_15609702
همین الان شروع کن نات کوین هاتو جمع کن😍
بزودی قرار صرافی اضافه بشه میتونید برداشت بزنید👑
@ehsa3at1
7 453
سالها پس از مرگِ من
استخوانهایی به یادگار میمانند که
هنوز زمزمه میکنند دوستَت دارم :))♥️
•
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
