7 453
订阅者
-1224 小时
-4887 天
-56830 天
帖子存档
7 460
وقتی یکیو دوس داری وقتایی که باهاش میگذرونی بدنت شروع میکنه به ترشح دوپامین و اکسی توسین و مغزت به این حس عادت میکنه، وقتی از دستش بدی بدن درد میگیری و بدنت خواهان همون مواد شیمیاییه که حالتو خوب کنن به زبونِ ساده تر تو معتاد اون و حسی که بهت داده شدی.
7 460
بهار من اینجوریه که :
از ۲۴ ساعت ۲۲ ساعتش خابم یا خابم میاد !
معده درد
مشکلات گوارشی
عطسه بی دلیل
چشم درد
دل پیچه
بی حالی
سرگیجه
ناموسا امسال اصلا یه جوریه
همه علائمو دارم ولی مریضم نیستم😐😂
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
