ch
Feedback
🌱

🌱

前往频道在 Telegram

کارما آدرس همه رو داره !

显示更多
7 397
订阅者
-1124 小时
-957
-62830
帖子存档
🌱
7 387
AnimatedSticker.tgs0.64 KB

🌱
7 387
ااا بیا وسط🤪🕺💃

🌱
7 387
مرد که خوب باشد زن بی شک بهترین میشود باور کنید! مرد زن را میسازد پشت هر مرد موفق زنی است که خیالش از مردانگیِ مردش جمع است

🌱
7 387
دلبر مغرور دلم باش‌♥️👊🏻 | @ehswns |

🌱
7 387
عجب چشایی داری =)!♥️

🌱
7 387
با تو قلبمو نصف میکنم🫀👫

🌱
7 387
Naser Zeynali - Delamo Bordi.mp38.75 MB

🌱
7 387
کسی که آدمو بخواد، بهتر از تویی براش وجود نداره! کسی هم که نخوادت، همه براش از تو بهترن! در نهایت همه چیز به خواستن آدما ربط داره، نه به خود آدما...🙂👌

🌱
7 387
حرف دل ادمین : فیلترشکن ۲۰۰ تومنیم میگیری فقط شب اول نعشه س کار میکنه فرداش قطعه ی جوری شده من فیلترشکن رایگان روشن میکنم فیلترشکن پولیم کار کنه /:

🌱
7 387
‏موبایل فروشیای عزیزی که vpn میفروشید تو این وضع۲۰ تومن و کردی ۲۰۰ تومن بعد استوری میذاری هوای همدیگرو داشته باشیم خواستم بگم کاری که شما داری میکنی، هیتلر با یهود نکرد 👍

🌱
7 387

🌱
7 387
| @ehswns ♥️🤍|

🌱
7 387
😪😂

🌱
7 387
لیاقت داشتن چیز قشنگیه و کاش…. 💛

🌱
7 387
ولی‌ تو خودت مقصر بودی! از بس بی محلی کردی ! به رابطمون ارزش ندادی‌ ! وقت نذاشتی… حوصله نداشتی… دلت تنوع خواست 👇 همیشه چشمت یکی بهتر از منو دید ! قهر ، آشتی ، دلخوری های بی دلیل ، بلاک ، انبلاک ، لفت دادن ، جوین شدن ، دیر سین کردن و….. ی کار کردی ب نبودنت عادت کنم منی ک کل‌ زندگیم تو بودی! خیلی از رفتارامو حداقلش واس خاطر تو تغییر داده بودم با رفیقام ب هم زدم ، یه ادم دیگ چجوری باید خودشو ثابت کنه (: متاسفانه وقتی لوکیشن دور باشه عشق ها نامفهوم میشن 💔

🌱
7 387
ما آدمایی بودیم که دلمون نمی‌اومد کاسه‌ی آش نذری همسایه رو خالی برگردونیم، طوری بودیم که هرجا روی زمین نون می‌دیدیم برمی‌داشتیم فوتش می‌کردیم و می‌گذاشتیم روی طاقچه‌ی تیر برق... ما اگه غذامون خیلی خوشبو میشد حتما اون شب همسایه بغلی‌ام باید از اون غذا می‌خورد. چیشد که این شد حال و روزمون؟ مگه نمیگن آدما نون دل مهربونشون رو می‌خورن؛ ما به کی نامهربونی کردیم؟!

🌱
7 387
حوصلت سررفته بیا گپمون حرف بزنیم 👇😉 https://t.me/joinchat/WYH64J1YMLVhODE0

🌱
7 387
می‌دونی ویژگی کسی که دوستت داره چیه؟ اولین اولویتش تویی! کنارش حس امنیت داری! کاری نمیکنه که تو حس ناکافی بودن بهت دست بده! تورو با هیچکس مقایسه نمیکنه! همیشه جوری نگات میکنه که انگار تنها کسی هستی که تو این دنیا وجود داره ! و این قشنگ ترین شکل دوست داشتنه ♥️

🌱
7 387
[ ای وای ای وای از اون چشمات ای وای از اون موهات Z 🤍🔗 ]

🌱
7 387
اینم ب عشق دکی محسن دکی در گلب مایی 😂❤️