بورس مبین
前往频道在 Telegram
در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.
显示更多2 431
订阅者
+224 小时
+77 天
+3130 天
帖子存档
2 434
#پست_موقت:
میگن تصاویر جدید ترامپ نشان از اینست که او چن روزی که غائب بوده سکته مغزی کرده بوده
از لب و لوچه ایشون مشخص است
2 434
✅ تا این لحظه عمدهی موارد منتشر شده در بعضی از کانالهای خبری به نقل از شبکهی ۱۳ و ۱۴ رژیم و همینطور مواردی مانند تحرکات و یا حملات از سوی ایران جعلی و بدون منبع معتبر هستند
2 434
#پست_موقت:
بقیه اخبار خودتون دنبال کنید
تا ببینیم آیا اتفاقی میافتد یا نه؟
فعلا جدی نمیگیرم
بارها شب جنگ بوده
و صبح هیچ خبری
2 434
Repost from ایران اقتصادی | اخبار مهم
✅ شبکه ۱۲ اسرائیل: یک حمله ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده از ایران و یمن در راه است.
-
@iran_eghtesadi 🇮🇷
2 434
Repost from اخبار فوری / مهم 🔖
اسرائیل هیوم: ایران یک رادار جدید مستقر کرده که توانایی رهگیری تمامی جنگنده های اسرائیل را دارد!
✅️ @akhbare_fouri
2 434
Repost from اخبار فوری / مهم 🔖
🔴منابع عبری: گزارشها حاکی از تحرکات پرتابکننده موشکهای بدون سلاح ایرانی در اصفهان، خوزستان، ایلام و سمنان است
✅️ @akhbare_fouri
2 434
Repost from اخبار فوری / مهم 🔖
نتانیاهو به ساختمان دولت در اورشلیم منتقل شد
پ ن: گویی موضوع مهمی اتفاق افتاده است!
✅️ @akhbare_fouri
2 434
#دمی_فارغ_از_بورس:
✅ ولی با این پولها میشه
2145 عدد سهم کارخانه ذوب آهن اصفهان خرید.
🌐 @Boursemobin
2 434
#اکسیوس:
قطر به آمریکا اطلاع داده است که در صورت لزوم، ممکن است برای حفظ امنیت خود به دنبال شرکای دیگری باشد.
🌐 @Boursemobin
2 434
پنجشنبه است
به یاد همه آنهایی
که بین ما نیستند
و هیچکس نمی تونه
جاشون رو توی قلبمون پر کنه
حداقل با یک صلوات شادشون کنین
🌐 @Boursemobin
2 434
پنجشنبه است
به یاد همه آنهایی
که بین ما نیستند
و هیچکس نمی تونه
جاشون رو توی قلبمون پر کنه
🌐 @Boursemobin
2 434
💠💠💠💠💠💠
#فوری:
#طلا:
🔹هر گرم طلا الان 8,850,000 است.
❇️ قیمت دلار 98,600 تومان است.
❇️ انس جهانی هم 3,645 دلار.
✅ یعنی هر گرم طلا الان نزدیک به 8,000,000 تومان میارزد.
🔹#دلار هم آخر آخرش تا حوالی 96,000 تومان میتونه بیاد پایین.
❇️ اگر این شرایط مثبت مذاکرات حفظ شود اون موقع #طلا اگر بالا نرود افت خاصی هم ندارد.
هر گرم طلا حوالی 10% حباب مثبت دارد که اون هم کاملا طبیعی است.
#پی_نوشت:
یکی از همکاران شرکتی میگفت اسم کانال را بگذار #طلای_مبین😄
من بورسی هستم ولی:
ولی باید راجع به طلا هم بگم
مگه نه؟
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
