ch
Feedback
بورس مبین

بورس مبین

前往频道在 Telegram

در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.

显示更多
2 417
订阅者
+324 小时
+47
+2930
帖子存档
#توقف_نظرسنجی: ✅ 85 درصد راضی هستند🙏 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 #بورس: 🔻 از لحاظ تکنیکالی اصلاح بورس تمام نشده و دوباره یک اصلاحی را تجربه خواهد کرد. ✅ بعد از اینکه اون اصلاح تمام شد این بار یک حرکت خوبی در بازار خواهیم داشت که این بار نمادهای کوچک نیز همراه با دیگر نمادها رشد خواهند کرد. 🔹 زمان فرارسیدن اون رشد بازار هم حدودا 40 الی 50 روز دیگه است و از اوایل آبان‌ماه میشه خریدهای پله‌ای انجام داد و تا نیمه آبان‌ماه خریدها را کامل کرد. ❇️ البته بازارساز میتونه از همین جا بازار را حرکت دهد و رشد بورس رقم بخورد که اگر این اتفاق افتاد حتما در کانال میگم تا بعد از تثبیت روی مقاومت‌ها خریدهاتون را شروع کنید‌ من هم ملاکم #شپنا است که اگر مقاومت‌ 400 تومان را با حجم‌ خوب بشکند و تثبیت بشود اون موقع خوبست. 🔴 این تحلیل به شرط اینست که جنگی شروع نشود. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

-2147483648_-210079.webp2.63 KB

sticker.webp0.36 KB

💠💠💠💠💠💠 #بورس: 🔻 از لحاظ تکنیکالی اصلاح بورس تمام نشده و دوباره یک اصلاحی را تجربه خواهد کرد. ✅ بعد از اینکه اون اصلاح تمام شد این بار یک حرکت خوبی در بازار خواهیم داشت که این بار نمادهای کوچک نیز همراه با دیگر نمادها رشد خواهند کرد. 🔹 زمان فرارسیدن اون رشد بازار هم حدودا 40 الی 50 روز دیگه است و از اوایل آبان‌ماه میشه خریدهای پله‌ای انجام داد و تا نیمه آبان‌ماه خریدها را کامل کرد. ❇️ البته بازارساز میتونه از همین جا بازار را حرکت دهد و رشد بورس رقم بخورد که اگر این اتفاق افتاد حتما در کانال میگم تا بعد از تثبیت روی مقاومت‌ها خریدهاتون را شروع کنید.

#پست_موقت: میخام در اولین پست فردا مسیر بورس را براتون بگم. حتما سهامداران خوشحال میشن

در این دو سه ماه از پیش‌بینی‌های کانال راضی بودین؟
Anonymous voting

#پست_موقت: #عیار حوالی منفی 4 پله اول خریدم

اگر #طلا متعادل نشد و منفی‌تر شد عرضه سنگین شمش دارند من معتقد هستم منفی‌های صندوق طلا عالی هستن برای خرید پله اول امروز

👆👆👆👆👆👆 #پست_موقت: #دلار اومد کانال 110 هزار تومان شنبه صبح با مخابره خبر مکانیسم ماشه و قبل از شروع بازار گفتم هم دلار و هم طلا دوباره میان پایین دقیقا خیلی‌ها میگفتن دلار میره تا آسمون

#مهم #فوری #پست_موقت: در سبدت اصلا #طلا ندارین؟ خوب شد شنبه تو مثبت‌ها نخریدی؟ الان شروع کن بخر صندوق طلا پله اول امروز بخر

▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️ در #بازار_امروز (6 مهر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام (و حق تقدم) برابر با 4,505 میلیارد تومان. ورود پول حقیقی برابر با 1,605 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 73.2 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 28.5 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #شپدیس ، #فملی ، #شبندر ، #نیان و #ونوین ، و بیشترین ورود پول حقوقی را در #بپاس ، #شیران ، #ومشان ، #وگردش و #ولانا شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 764 نماد در مثبت و 82 نماد در منفی‌ بسته شدند. همچنین 641 نماد در صف خرید و 55 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 🔍 #ارزش_معاملات_خرد: 8 شهریور  2,242 میلیارد تومان 9 شهریور  2,568 میلیارد تومان 11 شهریور  3,030 میلیارد تومان 12 شهریور  3,542 میلیارد تومان 15 شهریور  4,554 میلیارد تومان 16 شهریور  3,111 میلیارد تومان 17 شهریور  3,775 میلیارد تومان 18 شهریور  4,424 میلیارد تومان 22 شهریور  2,736 میلیارد تومان 23 شهریور  4,487 میلیارد تومان 24 شهریور  4,975 میلیارد تومان 25 شهریور  3,372 میلیارد تومان 26 شهریور  3,132 میلیارد تومان 29 شهریور  2,566 میلیارد تومان 30 شهریور  4,155 میلیارد تومان 31 شهریور  3,331 میلیارد تومان 1 مهر  2,871 میلیارد تومان 2 مهر  3,008 میلیارد تومان 5 مهر  3,612 میلیارد تومان 6 مهر  4,505 میلیارد تومان 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

🟢 تغییرات امروز شاخص 🟢 ===================== #شاخص_کل: با صعود 61,846 واحدی روی 2,639,373 واحد تثبیت شد. 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 #شاخص_هموزن: با رشد 14,511 واحدی روی 794,596 واحد تثبیت شد. ===================== 🌐 @Boursemobin

🟢 #نقشه_بازار (6 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin
🟢 #نقشه_بازار (6 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin

◀️ دلار فردایی تهران: 111,000 تومان ◀️ سکه امامی: 109,005,000 تومان

#پست_موقت: #دلار هم خیلی طول نمی‌کشد که رشدش متوقف میشه و کمی میاد پایین‌تر

#پست_موقت: قبلا همه چیز را گفته‌ام
#پست_موقت: قبلا همه چیز را گفته‌ام

بورس فقط یک نوسان مثبت است حدودا 40 الی 50 روز دیگه باید صبر کنید. حالا اگر شرایط فرق کرد حتما در کانال میگم

🔍 کم‌ حباب‌‌ ترین #صندوق_های_طلا در پایان معاملات روز گذشته: #جواهر:  %3.4+ #گنج:  %3.7+ #درخشان:  %3.7+ #لیان:  %3.8+ #زمرد:  %3.8+ #قیراط:  %3.9+ 🌐 @Boursemobin