1 225
订阅者
无数据24 小时
-67 天
-2730 天
帖子存档
1 225
ولی واقعا چطوری دلتون تنگ نمیشه؟!
چطوری انقدر صبورین؟!
چطوری انقدر بیتفاوتین؟!
چطور میتونین رها کنین آدمایی رو که دوستتون دارن؟!
بعد راحت نفس بکشین..! راه برین..! بخندین..! غذا بخورین..! تفریح کنین..! یا از زندگی لذت ببرین..!
شاید مشکل از اینجاست، که شما اصلا ما رو دوس ندارین..!
وگرنه آدم وقتی یکی رو دوس داشته باشه، هم دلتنگ میشه..! هم بیقرار..! هم سِمِجْ..!
هم احساس خفگی میکنه..!
هم پاهاش جون راه رفتن نداره..!
هم خنده رو لباش نمیاد..!
هم آب خوش از گلوش پایین نمیره..!
و هم دنیا براش میشه زندون..!
آره شاید مشکل از اینه که اونقدری که ما دوستتون داریم، شما دوستمون ندارین؛
1 225
زحمت دارد
آدم بودن را میگویم
این را میشود،
از مترسکها آموخت
آنها تمام عمر میایستند
تا آدم حسابشان کنند...
1 225
یه تئوری هست که میگه:
شاید "عشق" اینجوریه که
دو نفر قلبهاشونو باهم عوض میکنن!
و برای همینه که بدونِ هم،
بیقرار میشن و حس بدی دارن..
چون بدن میخواد قلب اصلیش کنارش باشه..
1 225
آرزو مُرد و
جوانی رَفت و
عشق از دل گُریخت...
غم نمیگردد جدا
از جان مسکینم هنوز
#رهی_معیری🌱
1 225
وقتی میگم هيچكس، يعنی دقيقا هيچكس!
روزای زيادی بايد بگذره تا آدم قانع بشه فقط خودش هست و خودش. تا باورش بشه از بقيه بهجز يه اسم و چندتا خاطرهی كوچيک چيزی براش نمیمونه.
بيست سال! چهل سال! هفتاد سال زندگی، فقط برای تلمبار كردن اسم روی اسمه. برای جايگزين كردن خاطره جای خاطره.
اما حاصل جمع همشون میشه صفر.
يه روز میشينی عمرت رو ورق میزنی،
سير تا پيازت رو واسه خودت تعريف مي كنی.
اينجاس كه میفهمی، هیچکسی اونقدر که باید برات نگران نبود.
هیچکسی اونجور که باید برات غصه نخورد.
هیچکسی اونجور که باید برات دلتنگ نشد.
هیچکسی اونجور که باید برا مشکلاتت دعا نکرد.
هیچکسی با تمام وجودش برا تو نبود.
یه روز به خودت ميای و به اطرافت نگاه میكنی.. میبینی هيچکسی نيست.
1 225
هروقت دعوا میکردیم اون میومد واسه آشتی. حتی اگه مقصر بودم، دلش نمیومد یک شب هم قهر بخوابیم. اونقدری که اون بود، من نبودم. خوشی زده بود زیر دلم. اونقدر پرروم کرده بود که فکر کرده بودم یه جا واسم ریدن. یکی از همون شبا که دعوا کرده بودیم، دیدم خبریش نیست. گرفتم خوابیدم بی شب بخیر. بیدار شدم دیدم نه پیامی نه زنگی. بیخیال رفتم با رفیقام دور دور. آخر شب که شد، یهویی حس کردم خیلی تنهام. حجم نبودنش رو خیلی حس کردم. گوشیو برداشتم پی امش بدم دیدم همه جا دیلیت زده. زنگش زدم خاموش بود. یه جور رفته بود، انگار از اول نبود. از اون شب، هر شب حس میکنم خیلی تنهام. خیلیا اومدن و رفتن، ولی هیچکس اون نشد. از اون روز دلم میخواد برم جلوی هر کی که دست یارشو تو خیابون گرفته، بگم میشه تا هست قدرشو بدونی؟
1 225
آدمهای دوازدهِ شب به بعد
را جدی نگيريد
خودشان نيستند
كودكِ احمقِ درونشان است..
-علی قاضی نظام
1 225
گر بدانی حال من، گریان شوی بیاختیار
ای که منع گریهی بیاختیارم میکنی...
#وحشی_بافقی🌱
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
