ch
Feedback
🍓🍃آدرِنالـیــ ـــ ـــن🍃🍓

🍓🍃آدرِنالـیــ ـــ ـــن🍃🍓

前往频道在 Telegram

جاذبہ ے سیب ، آدم را بہ زمین زد و جاذبہ ے زمین ، سیب را ! فرقے نمیڪند ؛ “سقوط” سرنوشت ِ دل دادن بہ هر جاذبہ اے غیر از خداست ..! . . 📲ارتباط با مدیر (دایرکت) 👇 🍓🍃| instagram.com/adrenaline110

显示更多
974
订阅者
-124 小时
-27
-1430
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+4
在0个频道中
五月 '26
+5
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+2
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+8
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+8
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+6
在2个频道中
Get PRO
十一月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+1 100
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+12
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+2
在1个频道中
Get PRO
七月 '25
+1
在2个频道中
Get PRO
六月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+5
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+6
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+7
在1个频道中
Get PRO
一月 '25
+4
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+1 125
在2个频道中
Get PRO
十一月 '24
+2
在0个频道中
Get PRO
十月 '24
+1 242
在1个频道中
Get PRO
九月 '24
+3
在1个频道中
Get PRO
八月 '24
+3
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+11
在2个频道中
Get PRO
六月 '24
+1 074
在1个频道中
Get PRO
五月 '24
+1 227
在1个频道中
Get PRO
四月 '24
+5
在3个频道中
Get PRO
三月 '24
+4
在2个频道中
Get PRO
二月 '24
+2 092
在3个频道中
Get PRO
一月 '24
+3
在0个频道中
Get PRO
十二月 '23
+4 009
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+1 045
在2个频道中
Get PRO
十月 '23
+1 968
在1个频道中
Get PRO
九月 '23
+3
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+2
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+996
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+1 031
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+8
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+946
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+3
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+516
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+1 042
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+3 351
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+1 006
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+1 889
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+910
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+1 891
在0个频道中
Get PRO
七月 '22
+4
在0个频道中
Get PRO
六月 '22
+4 744
在0个频道中
Get PRO
五月 '22
+2 007
在0个频道中
Get PRO
四月 '22
+1 032
在0个频道中
Get PRO
三月 '22
+10
在0个频道中
Get PRO
二月 '22
+1 241
在0个频道中
Get PRO
一月 '22
+3 245
在0个频道中
Get PRO
十二月 '21
+5
在0个频道中
Get PRO
十一月 '21
+1 155
在0个频道中
Get PRO
十月 '21
+2 078
在0个频道中
Get PRO
九月 '21
+1 014
在0个频道中
Get PRO
八月 '21
+2 068
在0个频道中
Get PRO
七月 '21
+8 940
在0个频道中
Get PRO
六月 '21
+1 072
在0个频道中
Get PRO
五月 '21
+1 047
在0个频道中
Get PRO
四月 '21
+720
在0个频道中
Get PRO
三月 '21
+658
在0个频道中
Get PRO
二月 '21
+2 283
在0个频道中
Get PRO
一月 '21
+25
在0个频道中
Get PRO
十二月 '20
+3 606
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
23 六月+1
22 六月0
21 六月0
20 六月0
19 六月0
18 六月0
17 六月0
16 六月0
15 六月+1
14 六月0
13 六月0
12 六月0
11 六月0
10 六月+1
09 六月0
08 六月0
07 六月+1
06 六月0
05 六月0
04 六月0
03 六月0
02 六月0
01 六月0
频道帖子
🔥🎥 #دو_دمه مردم مبعوث #میدان_انقلاب : ◻️ ما همه جان فدای این کشوریم ◻️ #علی_الاصول پیرو رهبریم 🍓🍃| @adrenaline110

2
🔥🎥 سلامتی همه‌ی ایرانی‌هایی که #علی_الاصول نظر دیگری داشتند ..💔 🍓🍃| @adrenaline110
🔥🎥 سلامتی همه‌ی ایرانی‌هایی که #علی_الاصول نظر دیگری داشتند ..💔 🍓🍃| @adrenaline110
26
3
🔴 چرا پیام رهبری خیلی کوتاه و صریح بود؟ 🔺در حالیکه رهبری برای موضوعات کم اهمیت‌تر از این موضوع، پیام‌های طولانی میدادن ولی برای این تفاهمانه‌ی مهم و طولانی که کلی هم جزئیات داره پیامشون انقدر کوتاه بود؟ 🔺آفرین! برای اینکه شمای (مثلا) انقلابی نیای به بهانه‌ی تبیین ، پیام رهبر رو تفسیر به رای کنی! این پیام ِ کوتاه به قدری واضح و روشن است که نیازی به هیچ تفسیر و تبینی نیست! فقط #باید_خون_گریست ➕حالا فهمیدین کاربرد #شورای_عالی_امنیت_ملی (که دستپخت جناب رفسنجانی بود) کم کردن اختیارات رهبری در بحث امنیت (جنگ و صلح) بوده؟ 👤 #آدرِنالین 🍓🍃| @adrenaline110
92
4
👁‍🗨 کسی که [قبل از انتشار پیام رهبری] نمیدونست نظر رهبرش راجع به این توافق چیه باید بره روی #امام_شناسی اش کار کنه! 👤 #آدرِنالین 🍓🍃| @adrenaline110
118
5
👁‍🗨 تعبیر عجیبیه ..: تفاهم نامه‌ی رؤسای جمهور ایران و آمریکا! 🍓🍃| @adrenaline110
93
6
💬 بنده علی‌الاصول [درباره تفاهم‌نامه‌] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورایعالی امنیت مل
💬 بنده علی‌الاصول [درباره تفاهم‌نامه‌] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📱 پیوند | متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
24
7
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ✏️ بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌ال
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ✏️ بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 🔸ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
21
8
🔥🎥 لحظه امضای یادداشت تفاهم پایان جنگ از سوی #ترامپ 🔹 متنی که ترامپ در این فیلم در حال امضای آن است به زبان فارسی است. #ای
🔥🎥 لحظه امضای یادداشت تفاهم پایان جنگ از سوی #ترامپ 🔹 متنی که ترامپ در این فیلم در حال امضای آن است به زبان فارسی است. #ایران_قوی✌️🇮🇷💪 🍓🍃| @adrenaline110
94
9
🔥🎥 از نیمکت مدرسه تا دستان #رامین_رضائیان .. ◾️کفش‌های دانش‌آموزان میناب، روایتگر رؤیاهایی هستند که ناتمام ماند🖤 ◾️ماکان ق
🔥🎥 از نیمکت مدرسه تا دستان #رامین_رضائیان .. ◾️کفش‌های دانش‌آموزان میناب، روایتگر رؤیاهایی هستند که ناتمام ماند🖤 ◾️ماکان قرار بود با همین کفش‌ها در حیاط مدرسه بدود؛ اما امروز کفش‌هایش در دستان رامین رضائیان، یادآور کودکی است که خیلی زود از میان ما رفت... #پسر_ایران #ماکان_نصیری #WorldCup2026 🍓🍃| @adrenaline110
120
10
🔥🎥 ماتم ما امسال دو چندان است .. 💔🖤 🍓🍃| @adrenaline110
🔥🎥 ماتم ما امسال دو چندان است .. 💔🖤 🍓🍃| @adrenaline110
123
11
🚨‌بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا 🔹‌بسم الله الرحمن الرحیم به اطلاع ملت شریف ایران می رساند: 🔹‌️جمهوری اسلامی ایران در پرتو راهبری رهبر شهید خویش، تفوق خود در برابر دشمن امریکایی صهیونی را تکمیل کرده و ذیل تدابیر رهبری عالی قدر نظام (حفظه الله تعالی)، حمایت های آحاد مردم و تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام، به دنبال یک دوره مذاکرات دشوار و فشرده چند ماهه، و بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی، متن یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ (مذاکرات اسلام آباد) را میان ایران و امریکا در شامگاه 24 خرداد ماه، نهایی کرد. 🔹‌️بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه می‌یابد. 🔹‌️امضای این یادداشت تفاهم در روز جمعه 29 خرداد به طور رسمی انجام خواهد شد. 🔹‌️مذاکرات برای توافق نهایی، به پس از اجرای تعهدات طرف مقابل وفق یادداشت تفاهم موکول خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جمهوری اسلامی پاکستان و دولت قطر قدردانی می کند. 🔹‌والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته/دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی 🍓🍃| @adrenaline110
81
12
📸 محاصره‌ی دریایی ترامپ قرار بود طی ۳۰ روز به پایان برسه که آمریکا از ترس پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل به لبنان، از همین امشب
📸 محاصره‌ی دریایی ترامپ قرار بود طی ۳۰ روز به پایان برسه که آمریکا از ترس پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل به لبنان، از همین امشب محاصره را لغو کرد. 🍓🍃| @adrenaline110
40
13
🚨بیانیه شورای عالی امنیت ملی در رابطه با تفاهم پایان جنگ با آمریکا تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد. 🍓🍃| @adrenaline110
143
14
🚨بیانیه‌ی #مجلس_خبرگان : هرگونه عدول از خطوط قرمز رهبری، اقدامی نامشروع و غیرقابل‌پذیرش است و با عکس‌العمل ملت مواجه خواهد شد. 🔴 اعضای مجلس خبرگان با صدور بیانیه‌ای خطاب به مردم و مسئولین کشور، فصل‌الخطاب‌بودن تدابیر رهبر معظم انقلاب و خطوط قرمز و چهارچوب مشخص‌شده از جانب ایشان در موضوع مذاکرات و انعقاد تفاهمنامه را گوشزد کردند. 🔰 متن بیانیه به‌شرح ذیل است: ♦️بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم مردم شریف و حاضر در صحنه ایران اسلامی و مسئولان محترم کشور 🔺اینک که خبرهای متفاوتی از مذاکرات و توافق‌نامه احتمالی شنیده می‌شود، لازم می‌دانیم به‌عنوان خادمان ملت، نکاتی را تقدیم کنیم. 1⃣ مطابق بیان امام شهید رضوان‌الله‌علیه در موضوع مذاکرات با دشمن، امر محرمانه و مخفی وجود ندارد و مصداق همدلی با مردم، اطلاع‌رسانیِ شفاف مسئولان در این زمینه است. 2⃣ فصل‌الخطاب در این موضوع،‌ تدابیر رهبر معظم انقلاب مدّظله‌العالی و خطوط قرمز و چارچوب مشخص‌شده از جانب ایشان است. 3⃣ هرگونه عدول از این خطوط قرمز، اقدامی نامشروع و غیرقابل‌پذیرش است و با عکس‌العمل ملت مواجه خواهد شد. 4⃣ باتوجه به اقدامات خصمانه و تجاوزهای مکرر دشمن غدّار، به‌ویژه اقدام جنگی در محاصرهٔ دریایی و تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان،‌ وضعیت رویارویی با دشمن کماکان در وضیعتِ جنگی است و مفهومی به‌نام آتش‌بس، عملاً معنا ندارد. 5⃣ با ملاحظه اقدامات دشمن، اقدامات متقابل به‌ویژه در پاسخ به محاصره دریایی، ضروری است. 6⃣ مطابق چارچوب تعریف‌شده توسط رهبری معظم، تعیین متجاوز و مجازات آن و اخذ #غرامت جنایات و خسارات وارده و مدیریت #تنگه_هرمز به‌عنوان حق غیرقابل‌اغماض ملت ایران و عدم‌گفتگو در باب حق مسلم #هسته_ای کشور نباید به هیچ بهانه‌ای، نادیده گرفته شود. 7⃣ مردم حاضر در صحنه که همه سختی‌ها و تحریم‌ها را به جان خریده‌اند، به‌هیچ‌وجه حاضر نیستند که عزت ملی و شرافت تاریخی آن‌ها زیر سؤال برود و نتایج جهاد درخشان رزمندگان و خون پاک شهیدان، آسیب ببیند؛ ازاین‌رو تا دستیابی به نتیجه نهایی و اهداف تعریف‌شدهٔ نظام و ناامیدی کامل دشمن و احقاق حقوق ملت ایران ساکت نخواهند نشست و هیچ‌گونه اهمال و سستی را در این زمینه تحمل نخواهند کرد. 8⃣ ضمن تشکر از زحمات و خدمات مسئولان محترم،‌ انتظار می‌رود که در این قیام للّه، پشت‌سر رهبری و در کنار مردم قدم برداشته و نسبت به تحقق و اجرای رهنمودها و اوامر مقام ولایت، لحظه‌ای تردید و تأمل نداشته باشند و از هرگونه عقب‌نشینی در مقابل دشمن، پرهیز کنند. 9⃣ ملت مبعوث و ولایت‌مدار همچون گذشته، ضمن پافشاری بر اتحاد مقدس و حضور باشکوه در تجمعات شبانه، در همۀ مراحل تابع فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) هستند. 🔺سلامت و عزت روز افزون رهبری عظیم‌الشأن امت و پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسألت داریم. 🍓🍃| @adrenaline110
138
15
ما تَرکِ خانه و کاشانه نکرده‌ایم که غنیمت به دست آوریم ما در پِیِ مرهمی آمده‌ایم که جراحت‌های دلمان را درمان کند ما به قصاص خ
ما تَرکِ خانه و کاشانه نکرده‌ایم که غنیمت به دست آوریم ما در پِیِ مرهمی آمده‌ایم که جراحت‌های دلمان را درمان کند ما به قصاص خونِ امام ِ شهیدمان برخواسته‌ایم..💔🖤 🍓🍃| @adrenaline110
158
16
🔥🎥 پیام یک پزشک متخصص عفونی به #عراقچی #ثابتی_نماینده_فراجناحی 🍓🍃| @adrenaline110
🔥🎥 پیام یک پزشک متخصص عفونی به #عراقچی #ثابتی_نماینده_فراجناحی 🍓🍃| @adrenaline110
115
17
🔴 بیانیه #حزب_تمدن_نوین_اسلامی درباره پیش نویس تفاهمنامه ایران و آمریکا 🔹بسم‌الله الرحمن الرحیم فَلا تُطِعِ الْكافِرِينَ وَ جاهِدْهُمْ بِهِ جِهاداً كَبِيراً پیش‌نویس منتسب به تفاهمنامه ۱۴ ماده‌ای ایران و آمریکا که کلیات آن توسط وزیر امور خارجه کشورمان نیز به تائید رسیده است، حامل روحی خطرناک و قابل تأمل است. این تفاهمنامه می‌کوشد شکست آمریکا در جنگ رمضان را به میز مذاکره منتقل کرده و آنچه دشمن نتوانست با جنگ، محاصره، ترور، تحریم و فشار نظامی به دست آورد، در قالب تعهدات حقوقی، سازوکارهای نظارتی و قطعنامه شورای امنیت تثبیت کند. 🔹 مسئله اصلی در این متن، چند بند مبهم یا چند وعده ظاهراً جذاب نیست. مسئله این است که طرف متجاوز، پس از ناکامی در تحمیل اراده خود، می‌خواهد نظم پساجنگ را به‌گونه‌ای طراحی کند که ابزارهای قدرت جمهوری اسلامی، از موقعیت ژئوپلیتیکی ایران تا برنامه هسته‌ای، ظرفیت بازدارندگی منطقه‌ای و حق اعمال حاکمیت در تنگه هرمز، از دست ایران خارج و به مدار نظارت، تعلیق، مذاکره و تفسیر حقوقی قدرت‌های سلطه‌گر سپرده شود. این یعنی تبدیل پیروزی ایران اسلامی به پرونده‌ای قابل مدیریت توسط همان قدرتی که آغازگر جنگ و تجاوز بوده است. 🔹آمریکا در منطق واقعی قدرت، هرگز تعهد اخلاقی را جایگزین محاسبه قدرت نمی‌کند. تعهد به عدم مداخله، وعده تعلیق تحریم، وعده آزادسازی بخشی از اموال ملت ایران، یا سخن گفتن از بازسازی، مادامی که بر پایه تغییر قطعی موازنه قدرت نباشد، نه نشانه حسن‌نیت، بلکه ابزار خرید زمان، ترمیم جبهه شکست‌خورده دشمن و بازآرایی فشارهای آینده است. ملت ایران تجربه کرده است که آمریکا تعهد می‌دهد، نقض عهد می‌کند، خسارت می‌زند، متهم می‌کند و سپس دور جدیدی از مذاکره را برای گرفتن امتیاز نقد و وعده‌های نسیه آغاز می‌کند. در این پیش‌نویس، خطر بزرگ آن است که حقوق مسلم ملت ایران در انرژی هسته‌ای، اموال بلوکه‌شده، فروش نفت، رفع محاصره، جبران خسارت و خروج نیروهای متجاوز از منطقه، همگی نه به‌عنوان تکلیف فوری متجاوز، بلکه در چارچوب یک فرآیند مذاکراتی، نظارتی و قابل تعلیق بازتعریف شوند؛ و خطر بزرگتر اینکه هیچ سخنی از حق مسلم ملت ایران برای قصاص قاتلین، آمرین، عاملین و ممهدین قتل رهبر عالیقدر جهان اسلام گفته نمی‌شود. چنین رویکردی عملاً جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند. ایرانِ مورد تهاجم را در جایگاه متهم می‌نشاند و آمریکا را از موضع شکست‌خورده جنگ رمضان، به جایگاه ناظر، ضامن و طراح نظم آینده بازمی‌گرداند. مذاکره و صلح با آمریکای جنایتکار تا زمانی که خوی استکباری آن تغییر نکند، پذیرفتنی نیست؛ چرا که به هیچ روی حافظ عزت، استقلال، امنیت ملی و حقوق ملت نیست و چنین خطای بزرگی مسیر نفوذ مجدد، مهار قدرت ملی و خلع ید تدریجی از اهرم‌های اقتدار ایران را باز می‌کند. قاعده قرآنی نفی سبیل، اجازه نمی‌دهد سرنوشت امنیت، اقتصاد، انرژی، آبراه‌های راهبردی و کشورهای محور مقاومت در سازوکاری تعریف شود که ابتکار آن در نهایت به دست دشمن و نهادهای بین‌المللی تحت نفوذ او بیفتد. 🔹حزب تمدن نوین اسلامی هشدار می‌دهد هر تفاهمی که شکست نظامی و راهبردی آمریکا را به پیروزی سیاسی و حقوقی او تبدیل کند، هرچند در ظاهر با واژگانی چون رفع تحریم، بازسازی، عدم مداخله و توقف جنگ آراسته شود، در باطن آغازگر مرحله‌ای خطرناک‌تر از فشار، نفوذ و مهار جمهوری اسلامی است. خسارت چنین توافقی فقط اقتصادی یا دیپلماتیک نیست؛ بلکه قدرت بازدارندگی کشور، اعتماد عمومی به حاکمیت، موقعیت منطقه‌ای ایران و سرمایه خون عظیم شهیدان جنگ رمضان را تضعیف کند. 🔹 راه درست، بستن فوری مسیر مذاکره با دشمن آمریکایی و شروع مذاکره با کشورهای منطقه به منظور اخراج هرچه سریعتر پایگاه‌های آمریکا از کشورهایشان به عنوان پیش شرط باز شدن تنگه هرمز برای ترانزیت‌های غیر از مقصد آمریکا و همپیمانان اوست. هیچ سازوکار نظارتی و هیچ قطعنامه‌ای نباید بر فراز حاکمیت ملی ایران قرار گیرد. 🔹حزب تمدن نوین اسلامی از مسئولان کشور می‌خواهد با هوشیاری کامل، اجازه ندهند دشمنی که در میدان شکست خورده، در متن توافق پیروز شود. ملت ایران برای توقف جنگ، استقلال خود را معامله نمی‌کند؛ برای رفع تحریم، عزت خود را نمی‌فروشد و برای دریافت اموال خود، زیر بار نظم تحمیلی متجاوزان نخواهد رفت. حزب تمدن نوین اسلامی ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ #فاعتبروا_یا_اولی_الابصار 🍓🍃| @adrenaline110
104
18
⚠️ ما مخالف #مذاکره نیستیم، ما مخالفِ نحوه‌ی مذاکره هستیم (چون مذاکره کنندگانمون همونایی هستن که شروط ۹ گانه رهبری در برجام رو زیر پا گذاشتن و برجام شد #خسارت_محض ) 🔴 اندر احوالات توافق شعام (بخوانید دولت پزشکیان/ چون ۶ نفر از ۱۱ نفر عضو از دولتن) با #آمریکا 🔰 اینطور که از صحبت‌های دکتر #عراقچی پیداست، ایران در این توافق قراره فقط دو دستاورد ملموس داشته باشه 1⃣ رفع محاصره دریایی آمریکا 2⃣ آزادسازی پولهای بلوکه شده ⭕️ یعنی ایران قراره در ازای این ۲ مورد امتیازاتی بده ⛔️ حالا سوال اینجاست، چرا وقتی میتونیم بدون دادنِ امتیاز، این ۲ مورد رو حل کنیم اینکارو انجام نمیدیم؟ 1⃣ برای رفع محاصره کافیه بصورت کاملا جدی آمریکا رو به بستنِ #باب_المندب تهدید کنیم! (همین چند روز پیش هم #یمن تستی در این رابطه کرد..) مطمئن باشید اگه باب‌المندب بسته بشه آمریکا با فشار اسرائیل و عربستان و سایرین مجبور به رفع محاصره میشه 2⃣ برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده هم خیلی راحت میشه از طریق مدیریت #تنگه_هرمز اینکار رو انجام داد، کشورهایی که میزبان پول‌های بلوکه شده ایران هستن تا تسویه حساب کامل حق عبور از تنگه رو ندارن 🔹حتی تحریم‌ها رو هم میشه با مدیریت تنگه حل کرد، تنگه هرمز آبراهِ عبور یک پنجم انرژی جهانه، اگه ایران بخواد بصورت جدی تنگه رو مدیریت کنه، تمام تحریم‌های آمریکا علیه ایران رو میتونه بی‌اثر کنه، کافیه بگه کشورهایی که در تحریم‌های آمریکا علیه ایران شرکت کردن حق عبور ندارن! ولی از اونجایی که #اصلاح_طلبان💚💜 علاقه‌ای به رفع تحریم ندارن (کاسبان واقعی تحریم هستند) میخوان رفع تحریم‌ها رو نگهدارن برای مذاکرات بعدی تا بلکه بتونن در ازاء رفع تحریم، صنعت هسته‌ای ایرانو ضعیف و غنی‌سازی رو تعلیق کنن و ۴۰۰ کیلو اورانیوم ۶۰ درصد رو رقیق‌سازی کنن تا دیگه بازدارندگی اتمی نداشته باشیم.. 🔺ما حتی گرفتنِ انتقام خون امام امت و فرماندهان و چندهزار هموطنانمون رو هم نخواستیم ازتون ؛ در متن بالا کاملا لیبرالی (مثل خودتون) حساب کتاب کردم بازم میبینیم که حتی برای بدست آوردنِ این دو مورد [رفع محاصره + آزادی پول‌های بلوکه] هم لازم نیست بریم مذاکره کنیم و امتیازی بدیم.. ✍ #آدرِنالین #فاعتبروا_یا_اولی_الابصار #ظریف_باید_محاکمه_شود #روحانی_باید_محاکمه_شود #محاکمه_کودتاچیان_دی_ماه 🍓🍃| @adrenaline110
101
19
🚨 وزیر امور خارجه درباره پرونده هسته‌ای ایران: 🔹دو موضوع رفع تحریم‌های ایران و موضوعات هسته‌ای به توافق نهایی موکول شده است. 🔹درباره بحث غنی سازی و ذخایر مواد غنی شده در توافق نهایی تعیین تکلیف خواهد شد. 🔹موضع ما همیشه این بوده که مواد غنی شده ۶۰ درصد را اگر بخواهد تعیین تکلیف شود تنها شیوه اش، رقیق سازی آنها در ایران است. ➕جناب #عراقچی ، چرا دوباره رفع تحریم‌ها رو به صنعت هسته‌ای ایران‌ گره زدین؟؟؟ اینهمه شهید دادیم رهبر عزیزمون رو دادیم که شما دوباره برگردین به ۱۰ سال قبل؟؟؟ دوباره یکطرفه امتیاز بدین؟؟ ایران‌ مگه کارِ غیرقانونی (غنی‌سازی صلح آمیز) انجام میده که میخواین راجع بهش مذاکره کنین؟؟ صنعت صلح آمیز هسته‌ای حق مسلم تمام کشورهای دنیاست، چرا باید ایرانی که حتی عضو #NPT هست ، در ازای رفع تحریم‌هایی که غیرقانونی علیهش اعمال شده از حق مسلمش بگذره؟؟ ➕ شما حتی رفع تحریم‌ها که حداقل‌ترین کاری بود که میتونستین بعد از شهادت ۵ هزار ایرانی در جنگ ۱۲ روزه و ۴۰ روزه و شهادت رهبری و دانشمندان و فرماندهان ارشد ؛ نگهداشتین برای مذاکرات هسته‌ای! ما طبق قوانین بین‌المللی حق غنی‌سازی صلح‌آمیز رو داریم؛ اونوقت شما میخواین درباره‌ی چیزی که حق مسلم تمام کشورهای دنیاست مذاکره کنین و امتیاز بدین تا مثلا تحریم‌ها رو بردارین؟ یعنی دقیقا کاری که در برجام کردین و کلی امتیاز دادین و هیچکدوم از تحریم‌ها رفع نشد؟ ➕در رابطه با تحریم‌ها: عمدا توی توافقِ پایان جنگ نیاوردین و نگهداشتین اول هسته‌ای رو که رهبرانقلاب در روز ملی خلیج فارس فرمودن مثل خاک ایرانه بدین بره، ۴۰۰ کیلو اورانیوم رو هم که کلی هزینه کردیم و به غنای ۶۰ درصد رسوندیم و باعث شده بود آمریکا حمله اتمی نکنه میخواین #رقیق_سازی کنین ؛ درحالیکه خیلی راحت میتونستین با مدیریت تنگه، تحریم‌ها رو بی اثر کنین؛ هر کشوری که در تحریم‌های علیه ما شرکت میکنه، تحریم کنین و نذارین از تنگه عبور کنه، مثل زمان جنگ که ترامپ خودش مجبور شد تحریمهای ایرانو یک ماه تعلیق کنه تا قیمت نفت بالاتر نره ➕ #تنگه_هرمز رو هم عمداً نذاشتین رژیم حقوقیش در مجلس تصویب بشه و عمداً عمان رو قاطی ماجرا کردین (درحالیکه میتونستین عمان رو مُخیر کنین تا برای سواحل خودش از تنگه، تصمیم بگیره، ما میتونستیم با باقی گذاشتنِ مین‌ها وسط تنگه؛ دوتا آبراه برای کشتی‌ها باقی بذاریم، سواحل عمان + سواحل ایران [بالا و پایین جزیره لارک] ؛ ما به کشتی‌هایی که از سمت ما حرکت میکنن اعمال مدیریت میکردیم کافی بود، عمان هم خودش تصمیم میگرفت مثل ما مدیریت کنه یا کاملا باز بذاره؛ ذاتا با توجه به عمق کم سواحل عمان، سوپرتانکرها مجبور بودند از سمت ما عبور کنند ..) نکنه عمان رو آوردین وسط تا بخاطر ترسی که از آمریکا داره، وادادگی‌هاتون در بحث تنگه رو گردن عمان بندازین و یه توافقی ضعیف با عمان درباره مدیریت سوری تنگه ببندین که عملا به درد نخور باشه تا آمریکا ناراحت نشه؟ ✍ #آدرِنالین #فاعتبروا_یا_اولی_الابصار #ظریف_باید_محاکمه_شود #روحانی_باید_محاکمه_شود #محاکمه_کودتاچیان_دی_ماه 🍓🍃| @adrenaline110
172
20
🔥🎥 پاسخ عجیب #بقایی (سخنگوی وزارت خارجه) به سوال مجری: من فکر می‌کنم شما حساسیت بی‌جا نشان می‌دهید به ادبیات!/ آیا می‌خواهی
🔥🎥 پاسخ عجیب #بقایی (سخنگوی وزارت خارجه) به سوال مجری: من فکر می‌کنم شما حساسیت بی‌جا نشان می‌دهید به ادبیات!/ آیا می‌خواهیم به نتیجه برسیم یا نه؟ ➕جناب آقای بقایی ما همیشه بدنبال نتیجه‌ هستیم، این آمریکاست که همیشه بعد از توافق و گرفتن کلی امتیازِ یکطرفه و گرفتنِ کلی اطلاعات یا به ترور دانشمندان و فرماندهان ختم کرده یا به دوتا حمله نظامی و شهادت امام امت ➕در ضمن لطف کنید خودتونو انقدر هَوَلِ مذاکره نشون ندین و ترامپ رو پر رو نکنید! یادتون نره این آمریکا بوده که درخواست آتش بس و مذاکره داده تا چیزایی که در جنگ از دست داده در میز مذاکره اَزَمون بگیره 🍓🍃| @adrenaline110
37