ch
Feedback
سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

前往频道在 Telegram

هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com

显示更多
2 507
订阅者
-224 小时
-67
-2030
帖子存档
🔵 نتایج آخرین نظرسنجی مشترک از وال‌استریت و مین‌استریت نشان می‌دهد که احساس کلی بازار نسبت به روند آتی طلا منفی (Bearish) اس
🔵 نتایج آخرین نظرسنجی مشترک از وال‌استریت و مین‌استریت نشان می‌دهد که احساس کلی بازار نسبت به روند آتی طلا منفی (Bearish) است. 🔍 63٪ از شرکت‌کنندگان وال‌استریت انتظار کاهش قیمت طلا را دارند، در حالی که در میان مین‌استریتی‌ها نیز 42٪ نظر مشابهی دارند. در مقابل، تنها 12٪ از وال‌استریتی‌ها و 34٪ از مین‌استریتی‌ها دیدگاهی صعودی (Bullish) نسبت به طلا دارند. این بدبینی در شرایطی شکل گرفته که بازار طلا تحت فشار عوامل متعددی از جمله تقویت دلار، احتمال توافق هسته‌ای ایران، و داده‌های ضعیف اقتصادی ایالات متحده قرار گرفته است. #طلا Sorincapital

وعدۀ وزارت نیرو: ۴۰۰۰ مگاوات برق جدید در راه است معاون شرکت برق حرارتی: تا پیش از آغاز پیک مصرف، ۴۰۰۰ مگاوات ظرفیت جدید برق با نیروگاه‌های جدید، ارتقای واحدهای گازی، رفع محدودیت نیروگاه‌های بخاری وارد مدار می‌شود

تقریبا کلا گروه سیمان، افشای محدودیت برق، توقف و محدودیت تولید زدن! @twitter_bourse🐦
تقریبا کلا گروه سیمان، افشای محدودیت برق، توقف و محدودیت تولید زدن! @twitter_bourse🐦

📌📌📌 رمپنا صف خرید ۱۶۸۷ تومان ومپنا صف خرید شل 😂 ۱۷۶۹ تومان 🌺🌺🌺

🔺انتقاد المیرا شریفی از مجلس: وقتی همه ساعت ۶ میرن سر کار، حتی بچه‌ها ۶ صبح باید مدرسه باشند چرا خودتون در مجلس ساعت ۸ جلسه میزارین؟ 🔴اخبار ویژه #البرز 👇 @alborz_vije

🔴بیشترین مصرف برق در سال 1403: صنعت: 36 درصد خانگی: 31.9 درصد کشاورزی: 13.5 درصد عمومی: 8.9 درصد تجاری: 8.4 درصد روشنایی معا
🔴بیشترین مصرف برق در سال 1403: صنعت: 36 درصد خانگی: 31.9 درصد کشاورزی: 13.5 درصد عمومی: 8.9 درصد تجاری: 8.4 درصد روشنایی معابر: 1.4 درصد @twitter_bourse🐦

در سایت شرطبندی توافق ایران و آمریکا تا دیروز ۵۳ درصد بود و حالا به ۷۲ درصد رسیده است ➣ ‌@Onlin_24
در سایت شرطبندی توافق ایران و آمریکا تا دیروز ۵۳ درصد بود و حالا به ۷۲ درصد رسیده است ➣ ‌@Onlin_24

🔴 کجاست گوش‌ شنوایی برای شنیدن و ادراک این سخنان 🔻🔻عبدی مدیا را دنبال کنید:🔻🔻 🌐سایت | 🔗اینستاگرام | 🟢واتس‌اپ | 🔗تلگرام I📺یوتیوب I 📻کست باکس

✅ ارزیابی اقتصادی سفر مذبوحانه ترامپ به کشورهای دوست و برادرمان در منطقه ! ✍️حامد پاک طینت سفر سه روزه و تاریخی ۳۰۰۰ میلیارد دلاری ترامپ با اشتغال زایی ۱۷۰.۰۰۰ نفری را بدون لنز سیاسی بررسی کنیم: اوبر به رهبری جناب خسروشاهی تا آخر امسال تاکسی های خودران و بدون راننده را در عربستان براه خواهد انداخت و عربستان جلوه ای از مدرن ترین شهرهای جهان را به تصویر خواهد کشید، شرکت تحت مدیریت این فرزند ایران ۵ میلیارد دلار در توسعه حمل و نقل هوشمند در عربستان سرمایه گذاری می کند ایلان ماسک اینترنت ماهواره ای از نوع بدون فیلتر را تا ماه آینده در عربستان راه اندازی خواهد کرد تا مردم بدون زیرساخت خاصی از بهترین کیفیت اینترنت بهره مند شوند گوگل ۱۰ میلیارد دلار در شهر دمام عربستان سرمایه گذاری می کند. دمام شهری بندری در شرق عربستان است که نقش کلیدی در تجارت و حمل و نقل دریایی دارد و از غنی ترین مناطق نفتی است. این شهر هاب هوش مصنوعی صنعتی دنیا میشود. این پروژه برای آمریکا ۳۵ میلیارد دلار سود و ۱۱.۰۰۰ نفر شغل ایجاد میکند اوراکل ۱۴ میلیارد دلار در زیرساختهای ابری و هوش مصنوعی عربستان سرمایه گذاری می کند و رهبری توسعه مراکز داده جدید در این کشور را به عهده میگیرد شرکت Nvidia  مقرر شد ۱۸.۰۰۰ پردازنده مدرن خود را به عربستان بفرستد تا در یک مرکز داده ۵۰۰ مگاواتی مورد استفاده قرار بگیرد. این پروژه بخشی از تلاشهای عربستان ایجاد کارخانه های هوش مصنوعی است خرید ۲۰ هواپیمای ۷۳۷ بویینگ بعنوان بخشی از برنامه گردشگری عربستان که برای جابجایی ۳۳۰ میلیون مسافر و ۱۵۰ میلیون گردشگر برای کشورش برنامه ریزی شده است شرکتهای آمریکایی هیل اینترنشنال، جیکوبز، پارسونز در فرودگاه ملک سلمان، پارک ملک سلمان و شهر آینده نگر قدیه توسعه آفرینی خواهند کرد که این صادرات خدمات مهندسی آمریکا را تا ۲ میلیارد دلار افزایش می دهد. همچنین ۱۴ میلیارد دلار قرارداد تقریبا به اندازه نیمی از کل بودجه مورد نیاز برای حل شدن مسئله برق ایران برای تامین توربین های گازی از منابع انرژی های تجدید پذیر در عربستان بسته شد در مقابل، دیتا ولت عربستان ۲۰ میلیارد دلار در دیتا سنترهای آمریکا سرمایه گذاری کرد. آرامکو عربستان ۳.۴ میلیارد دلار در پالایشگاههای تگزاس سرمایه گذاری کرد که نتیجه آن افزایش تولید پتروشیمی و سوخت در آمریکاست.این پروژه برای آمریکا سه هزار فرصت شغلی ایجاد میکند. سرمایه گذاری ۵.۸ میلیارد دلاری عربستانی ها در آمریکا برای احداث کارخانه تولید دارو به کاهش چشم گیر وابستگی دارو در آمریکا کمک خواهد کرد، ۴ میلیارد دلار سرمایه گذاری در آمریکا برای توسعه زیرساختهای ورزشی، همکاری ناسا با عربستان در پرتاب ماهواره آرتیمس ۲، سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری عربستان در آمریکا در حوزه های حمل و نقل و خودرو سازی بخش دیگری از این همکاری هاست بله خودرو سازی! شرکت لوسید موتورز عربستان با جنرال موتورز و فورد در حال ساخت خودروهای هوشمند و خودران هستند و این خودرو ها پس از تولید در آمریکا به خاور میانه صادر خواهند شد. عربستانی ها ۳ میلیارد دلار هم برای تامین قطعات خودرو در آمریکا سرمایه گذاری کردند که برای چینی ها خبر خوبی نیست و در نهایت سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری عربستانی ها در توسعه زیرساختهای جاده ای، ریلی و ظرفیت بنادر در آمریکا. قطر و آمریکا اما توافق کردند ۲۴۳ میلیارد دلار در پروژه های مشترک سرمایه گذاری کنند که شامل زیرساختهای انرژی، حمل و نقل و فناوری است خرید ۱۶۰ فروند هواپیمای بوئینگ بعنوان بزرگترین معامله تاریخ در صنعت هوانوردی، قطر را به هاب لجستیکی هوایی در جهان تبدیل میکند. این کشور ۱ میلیارد دلار در زمینه فناوری کوانتومی هوش مصنوعی و ۸.۵ میلیارد دلار برای توسعه زیرساختهای انرژی برای توسعه پروژه گاز طبیعی مایع و توسعه توسط شرکتهای آمریکایی هزینه خواهد کرد که فاصله گازی این کشور را برای همیشه از ایران دست نیافتنی میکند و اما امارات متحده عربی با ۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد دلاری برای ساخت بزرگترین شهر هوش مصنوعی جهان در ابوظبی با همکاری Nvidia، مایکروسافت، OpenAI و ایکس، ۲۵ میلیارد دلار برای تامین انرژی مراکز داده آمریکایی،همکاری ادناک اماراتی با اکسون موبیل آمریکا برای پروژه های نفتی و نیز تولید نیمه رسانا و آلومینیوم در آمریکا و البته وعده ۱۴۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری آتی در آمریکا هم بخشی از توافقات بود متن بالا سندی است که گویای فاصله هرگز دست نیافتنی ایران از کشورهای عربی طی ۳ سال آینده است ایران هم بی دستاورد نبود! با مشارکت جدی عالی ترین مقامات کشور تا آحاد جامعه، ترامپ را مجبور به عقب نشینی از گفتن واژه جعلی خلیج عربی کردیم دستمریزاد/

بازار رشد شاخص از ابتدای سال 19/5% نمادهایی که بازدهی بیش از دو برابر شاخصداشته اند : وپاسار خساپا وشهر وتجارت خودرو رمپنا اگر با دقت بنگریم از این شش نماد ، سه نماد از صنعت خودرو ، دو نماد از صنعت بانک و یک نماد از صنعت برق خلاصه: بازار توافق را قطعی می داند. نظر یک کارشناس بازار سرمایه م.ج

‏🔻توهم‌های آقای وزیر! علی‌آبادی وزیر نیرو گفته: سدها خالیست؛ چرا علما فکری نمی‌کنند؟ ‏آقای وزیر! ‏اگر دعای علما و مردم اثر د
+2
‏🔻توهم‌های آقای وزیر! علی‌آبادی وزیر نیرو گفته: سدها خالیست؛ چرا علما فکری نمی‌کنند؟ ‏آقای وزیر! ‏اگر دعای علما و مردم اثر داشت که کمر شما الان ۲ نصف شده بود. ‏مدیران بی‌عرضه قبلی هم برای کاهش بلایای طبیعی با⁧ #حوزه_علمیه⁩ تفاهم‌نامه امضا کرده بودند. اثر کرد؟ ‏کشور را با عقل باید ساخت نه توهم و شعار! @yashar_soltani | یاشار سلطانی

*یک زمانی این رئیس جمهور ما بود،!!!!!!!!!!!!* خدا شاهده شوخی نمی‌کنم! *به قرآن راست می‌گم!* 😂😂😂

ترامپ: ایران خوش شانس است که امیر قطر را دارد. او خیلی صریح از آنها دفاع کرده او به من گفت می‌توانی با ایرانی‌ها معامله کنی. منظورم اینه. ایران باید از امیر قطر به خاطر دفاع از آنها تشکر کند.

ترامپ: توافق با ایران «بسیار نزدیک» است | ایران با بندهایی از مفاد توافق موافقت کرده ترامپ گفت فکر می‌کنم به دستیابی به توافق با ایران بسیار نزدیک شده‌ایم ، ایالات متحده در حال مذاکرات بسیار جدی با ایران برای صلح بلندمدت است، ایران تا حدودی با شرایط توافق موافقت کرده است.

🔻آقامحمدی، کارشناس حوزه انرژی و نیروگاه: باید خود را برای خاموشی‌های ۶ تا ۸ ساعت در روز تهران در مرداد آماده کنیم/ ایران، بزرگترین تولید کننده برق در خاورمیانه است تولید برق ما، ۴۰ درصد بیش از تولید ترکیه است. این روزها روزانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون کیلووات ساعت تولید برق داریم و نیاز مصرف شبکه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون کیلووات است. مواضع حق به جانب نزدیکان دولت قبل، حیرت‌آور است. حسین آقامحمدی، کارشناس باسابقه حوزه انرژی و نیروگاه ضمن تشریح وضعیت توزیع برق در سطح کشور و مسائل مربوط به خاموشی‌های گسترده روزهای اخیر، اظهار کرد: در حالی شاهد خاموشی‌های تقریبا دو ساعته در سطح تهران و شهرستان‌ها هستیم که هنوز هوا خیلی گرم نشده.در روزها و ماههای آتی که هوا گرمتر خواهد شد، باید خود را برای خاموشی‌های ۶ تا ۸ ساعت در روز آماده کنیم. این بازه، حتی از سوی برخی از کارشناسان تا ۱۴ ساعت نیز تخمین زده می‌شود. با این روند در ماه‌های گرم‌تر سال-مردادماه- قطعا با چالش‌های جدی‌تری مواجه خواهیم شد. البته، پیش‌بینی این مسئله سخت است اما بر اساس آنچه نمودارهای مصرف نشان می‌دهد، شخصا انتظار ۶ ساعت خاموشی در مردادماه تهران را دارم. تازه، وضعیت شهرستان‌ها هم که بدتر است. در این وضعیت، شاهد انتقادات یا بعضا توئیت‌هایی از مسئولین یا نزدیکان دولت قبل هستیم که در جای خود محل تامل است. متاسفانه این دسته افراد با موضع حق به جانب طوری سخن می‌گویند که واقعا آدم حیرت‌ می‌کند. به جای اینکه به خاطر خسارت‌هایی که از ناحیه مدیریت دولت مطبوع‌شان به کشور وارد شده، عذرخواهی یا لااقل سکوت کنند، دهان بازتر شده‌اند. البته نباید انتظار بیشتری نیز از این افراد داشت. متاسفانه صداقت و بی‌طرفی در این گونه موارد از این دست افراد نمی‌بینیم. در دوره قبل، گذشته از اینکه پولی برای توسعه شبکه برق کشور وجود نداشت، دغدغه دولت نیز، این مسئله نبود. سیاست مدیریت شبکه برق کشور و کسری آن به سمت عوامفریبی حرکت کرد و سهم صنعت را کاملا متوقف کردند. سئوالی که خیلی‌ها از ما می‌پرسند، این است که در این وضعیت باید چکار کنیم؟ ما هیچ راهی نداریم، جز اینکه مردم، خودشان به فکر خودشان باشند! در واقع با یک سیکل معیوب روبرو هستیم. به این معنا که امکان حل مسئله در کوتاه مدت ممکن نیست. مصرف‌زدگیِ ناشی از قیمت پایین انرژی باعث شده مصرف ما در تمام زمینه‌ها(برق، آب، گاز، گازوئیل و بنزین) سه برابر نرم جهانی باشد و سهم آن برای صنعت به نفع خانگی کاهش یابد و همچنین هزینه‌های زیادی به تولید کشور تحمیل شود. یادمان نرود ایران در حالیکه بزرگترین تولید کننده برق در خاورمیانه است، صنعت آن به دلیل عدم تامین انرژی با کمتر از ۲۰ درصد از توان خود کار می‌کند. حتما گلایه‌های تولید‌کنندگان را شنیده‌اید که به اندازه کافی گویا بوده و خود و مؤید این مسئله است. نمی‌دانم در پایان این تابستان، آیا رمقی برای صنعت باقی می‌ماند یا نه؟ تولید برق ما، ۴۰ درصد بیش از تولید برق در ترکیه است. به نظر من، کمبود تولید برق نداریم بد مصرفیم. چون سیاست‌گذاری کلان در مصرف برق عمومی از سوی حاکمیت رها شده، این سیکل معیوب به وجود آمده. مردم هم در مقابل توصیه‌های مطرح شده گوش شنوایی ندارند. به نظرم علت این امر نیز، عدم نگرش ملی و بی‌اعتمادیِ جاری است. وضعیت اورژانسی به ما می‌گوید که فکری عاجل برای رفع این ناتعادلی و خاموشی‌ها کنیم. آن هم تقاضای همراهی مردم است و بس. متاسفانه میانگین سالانه مصرف مصرف کنندگان خانگی برق به جای ۱۰۰ کیلووات ساعت برق در ماه، ۳۰۰ کیلووات مصرف می‌کنند (در تابستان این میانگین به ۶۰۰ کیلووات ساعت در ماه هم می‌رسد). شبکه برق هم بدلیل نداشتن ظرفیت تولید، مجبور به قطع برق و اعمال خاموشی می‌شود. در این‌ روزها میزان تولید برق، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون کیلووات ساعت است. این در حالی است که مثلا ترکیه، حدود ۹۰۰ میلیون کیلووات ساعت تولید می‌کند. همچنین، نیاز مصرف کل شبکه نیز، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون کیلووات ساعت است./امتداد @eskannews_com instagram.com/eskannews

📌📌📌 در صورت تغییر ساعت رسمی کشور به اندازه تولید برق نیروگاه اتمی صرفه جویی صورت میگیره اما مجلس دانا بعلت ایکنه نگویند قبلا تصمیم اشتباه گرفتن با آن مخالفت کرد، تا دولت تصمیم به تغییر ساعات مدارس و .... بگیره که برخی از این تغییرات مضحک بنظر می رسه، به همین راحتی ث خوشمزگی 😊

♦️ رئیس بنیاد شهید: 🔹 ۱۲۰ هزار مراسم برای سالگرد شهید رئیسی برگزار می‌شود 🔹 رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت شهدای خدمت از برگزاری
♦️ رئیس بنیاد شهید: 🔹 ۱۲۰ هزار مراسم برای سالگرد شهید رئیسی برگزار می‌شود 🔹 رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت شهدای خدمت از برگزاری ۱۲۰ هزار مراسم در سالگرد شهادت رئیسی خبر داد. جزئیات در👇👇 https://www.entekhab.ir/003dL7 🆔 @Entekhab_ir