ch
Feedback
سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

前往频道在 Telegram

هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com

显示更多
2 509
订阅者
-124 小时
-57
-2130
帖子存档
گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ۲۶ مرداد، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنانی است که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های دشمن، با سرافرازی و صبر مثال‌زدنی به آغوش وطن بازگشتند. آزادگان، با ایمان راسخ، غیرت انقلابی و ایستادگی در برابر شکنجه و سختی، برگ زرینی در تاریخ پر افتخار دفاع مقدس ثبت کردند. این روز بزرگ، نه‌تنها تجلی‌گاه صبوری و استقامت یک ملت است، بلکه نشان‌دهنده اوج عزت و کرامت انسانی است که در چهره و رفتار آزادگان موج می‌زند. بر خود واجب می‌دانیم که با گرامی‌داشت یاد و خاطره این عزیزان، مسیر عزت، مقاومت و ایثار را پاس بداریم و از آموزه‌های آنان در مسیر تعالی کشور بهره‌گیریم.

🔺️۶۵۰ میلیون حساب بانکی برای ۸۸ میلیون نفر ایرانی! ۰🔹️بانک مرکزی وعده داده این تعداد را به ۳۰۰ میلیون حساب کاهش دهد. @khaba
🔺️۶۵۰ میلیون حساب بانکی برای ۸۸ میلیون نفر ایرانی! ۰🔹️بانک مرکزی وعده داده این تعداد را به ۳۰۰ میلیون حساب کاهش دهد. @khabarfouri

قطر ایرویز پروازهای خود به مبدأ و از مقصد تهران را از سر گرفت.

🔻شاهکار مهندسان ایرانی سیستم جالب بادگیرهای یزد و کرمان برای خنک سازی @eskannews_com instagram.com/eskannews

🔴 آنچه که در آلاسکا گذشت در ۱۰۰ ثانیه

📌📌📌 ۲۵ مرداد سالروز تاسیس شرکت گروه مپنا مبارک مپنا بدون شک زحمات زیادی برای اعتلای صنعت برق کشور انجام داده است و کارهای بزرگ و شگرفی را به سرانجام رسانده، متاسفانه مپنا همیشه مورد بی مهری قرار گرفته و 150 همت طلب حسابرسی شده نمونه بارز بی مهری دولت ها به گروه مپناست. خدا قوت 🌺

آلاسکا محل دیدار امروز ترامپ و پوتین @betasahm360

"روزهای بی قرار" با صدای :#علیرضا_قربانی آهنگساز: #حسام_ناصری شاعر:#حسین_غیاثی

♨️خودسوزی ناکام سهامدار در مجمع «پلوله» ⭕️همه میدونیم چی شده که به اینجا رسیده اما بیشترین چیزی که اذیتم میکنه مدیران شرکت هستند که حتی از جای خودشان بلند نمیشوند یک انسان در جلوی چشمشان در حال خود کشی هست این حیوانات حتی به خود زحمت نمیدهند از جای خود بلند شوند خاک بر سرتان که اینقدر کثیف و بی لیاقت هستید. @boursarmedia

زیباکلام:مقصر بی‌آبی و بی‌برقی برنامه هسته‌ای است که هست و نیست ایران را به پای آن ریختند ➣ ‌@Onlin_24

✅ المراعی! ✍حامد پاک طینت دیروز رئیس جمهور عزیزمان طی یک سخنرانی پرحرارت و تاثیرگذار گفته است: «نه آبی زیر پایمان مانده و نه پشت سدها. غیر از قطع کردن آب انتخابی نمانده ، یک نفر بیاید بگوید چه کنیم» بد نیست نگاهی بیاندازیم ببینیم شرایط آب مملکت ما با عربستان چه وجه مقایسه ای دارد: عربستان، یک بیابان یکپارچه بدون حتی یک رودخانه دائمی، با منابع آبی به شدت محدود و عمدتا غیرقابل تجدید با سرانه ۱۰۰ متر مکعب در سال که حتی ۷۰ درصد آب آشامیدنی مردمش را از آب شیرین کنی دریا تامین میکند چگونه در برابر ایران با این مقدار رودخانه و منابع تجدید پذیر با سرانه سالیانه ۱۲۰۰ متر مکعب ( ۲۰ سال پیش ۴۰۰۰ متر مکعب بود) امنیت آبی بیشتری دارد؟! چگونه باور پذیر است بزرگترین شرکت لبنیات یکپارچه در جهان وسط صحرای بی آب و علف عربستان با این وضعیت آبی متولد و متبلور شود؟ «المراعی» چهارمین برند باارزش لبنیات جهان با ارزش ۴ میلیارد دلار و با رشد ۱۶ درصد در سال، به تنهایی نیمی از بازار لبنیات عربستان و با ۱۵۰ میلیون مصرف کننده، نیمی از بازار لبنیات خاور میانه را در دست دارد. ۱۸۰.۰۰۰ راس گاو نژاد هولشتاین ، ۳۰۰ میلیون مرغ ، ۷ میلیارد دلار فروش سالانه، ۱ میلیارد دلار سود سالانه و ۴۰.۰۰۰ نفر اشتغال همه در صحرای عربستان عنوان رهبری مطلق صنعت لبنیات و دامداری یعنی یکی از پرمصرف ترین صنایع آب بر جهان را یدک می کشد برای شیری که یک لیترش ۳۵۰۰ لیتر آب لازم دارد، المراعی چگونه در طول این سالها در این مملکت خشک بیش از ۱ میلیارد لیتر شیر تولید کرده است؟! باور کردنی نیست که این شرکت از سالی که تاسیس شده تا امروز برغم توسعه تصاعدی که داشته سالی ۷ درصد از مصرف آبش کم شده است، ۶۰ درصد آب مصرفی این شرکت بازیافتی است و تمام علوفه مورد نیاز شرکت از اراضی کشاورزی تحت مالکیت خود در آمریکا و آرژانتین تامین و به عربستان ارسال میشود آنچه اتفاق افتاده ترکیبی هنرمندانه و خردمندانه از حکمرانی آب توسط حکومت عربستان و فناوری در شرکتهای خصوصی و البته فضایی آرام و بین المللی برای سرمایه گذاری است آب در عربستان صاحب دارد، قیمت دارد و قیمتش ارزان نیست، مصرف کنند ی  بی حساب و کتاب با جریمه های کلان ، نقره داغ میشود و دزد آب زندان میشود حتی شیخ عرب! اما مردم و فعالان اقتصادی حسی از ناامنی آب ندارند. عربستان در کنار این سختگیری ها طرحهای بزرگی تحت عنوان «قطره» و «مرشد» را اجرا کرد که ضمن برقراری سوبسید برای لوازم کم مصرف خانگی، به شکل ضربتی به تعمیرات گسترده و سریع شبکه آبرسانی برای جلوگیری از اتلاف آب پرداخت و همه این سیاستها به کاهش ۷۰ درصدی اتلاف آب منجر شد عربستان ضمن ممنوع کردن کاشت محصولات آب بر، برای تامین امنیت غذایی خود اما مجوز کاشت محصولات مقاوم به خشکی را تشویق و مانند ارزن سوبسید داد و کشاورزی گلخانه ای را حتی تا زراعت زعفران توسعه و گسترش داد بله آقای رئیس جمهور! درست است که نه آبی زیر پاها مانده و نه پشت سدها اما شاید مغزی در بدنها مانده باشد و اراده ای در دستها شاید !

یه طوری همتون ساکتین فکر میکنم تنها موندیم اینجا کسی نیست! @twitter_bourse🐦
یه طوری همتون ساکتین فکر میکنم تنها موندیم اینجا کسی نیست! @twitter_bourse🐦

🍃 همین حوالی اند شمرهایی که ستم می کنند.. حسین هایی که قربانی می شوند.. و مُختارهایی که دیر می رسند!! #نرگس_صرافیان اربعین ح
🍃 همین حوالی اند شمرهایی که ستم می کنند.. حسین هایی که قربانی می شوند.. و مُختارهایی که دیر می رسند!! #نرگس_صرافیان اربعین حسینی تسلیت

🔻 زیارت اربعین متن کامل زیارت اربعین اباعبدالله علیه‌السلام #اربعین #اربعین_۱۴۰۴ 🆔 @ArbaeenIR
🔻 زیارت اربعین متن کامل زیارت اربعین اباعبدالله علیه‌السلام #اربعین #اربعین_۱۴۰۴ 🆔 @ArbaeenIR

🔺صادق الحسینی: ایران آینده‌ای درخشان دارد به شرط بازی درست در توازن قوای جهانی. این بازی پیچده و دشمن بسیار است اما شدنی است
🔺صادق الحسینی: ایران آینده‌ای درخشان دارد به شرط بازی درست در توازن قوای جهانی. این بازی پیچده و دشمن بسیار است اما شدنی است. لحظه را باید شناخت و توازن قوا را و دشمن و رقیبی که در روبروست. باید گاهی گرگ بود و گاهی میش! گاهی به نام و گاهی به ننگ. خط قرمز فقط حفظ و عظمت ایران است. همچون توصیه تاریخی منوچهر به نوذر در شاهنامه: «تو را کارهای دُرُشت است پیش/گهی گرگ باید بُدَن، گاه میش» @GOLD_NEWS1

🔸 آیا ایران هم مثل آفریقای جنوبی به رشد پایدار نخواهد رسید؟ 🔸 چگونه مدیریت اشتباه منابع خدادادی، مردم یک کشور را فقیرتر می‌کند؟ 🔹 آفریقای جنوبی و ایران شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. هر دو کشور با وجود موقعیت استراتژیک، منابع طبیعی غنی و سابقه رشد خوب، اکنون با چالش‌های مشترکی چون بیکاری، فساد و «تله درآمد متوسط» دست و پنجه نرم می‌کنند. در گفت‌وگو با دکتر فرهاد نیلی، اقتصاددان، به بررسی تاریخچه و وضعیت اقتصادی-اجتماعی آفریقای جنوبی پرداخته و چالش‌های این کشور را در مسیر توسعه بررسی می‌کنیم. داستان توسعه نیافتگی آفریقای جنوبی چه درس‌هایی برای ما دارد؟ 00:00 مقدمه 02:45 چرا آفریقای جنوبی برای ما مهم است؟ 07:16 آپارتاید آفریقای جنوبی و فرق آن با استعمار 10:02 نظریه جغرافیایی و اقتصادی استعمار 13:49 وضعیت تبعیض نژادی در ۱۹۹۶ 16:56 آمریکا و استعمارگرانی که ماندگار شدند 19:35 ماندلا و گذار سیاسی آرام از آپارتاید 22:18 دماغه امیدنیک و استعمارگران دریانورد 25:24 تحریم جهانی حکومت آپارتاید 26:39 دوران آپارتاید و اقتصاد استخراج 27:51 مقایسه وضعیت ایران و آفریقای جنوبی 37:47 توسعه در کشورهای محصور در خشکی 40:00 سرنوشت متفاوت سیاه‌پوستان آمریکا و آفریقا 49:45 شباهت عجیب درآمد سرانه ما و آفریقای جنوبی 51:28 شکست توسعه سیاسی بدون نهادسازی اقتصادی 57:07 آفریقای جنوبی رکورددار نابرابری در دنیا 59:10 تاثیر کرونا بر اقتصاد آفریقای جنوبی 01:01:30 راز توسعه‌نیافتگی آفریقای جنوبی و ما 01:08:13 نفت و معادن؛ موتور فساد یا فرصت توسعه؟ 01:15:02 عالیخانی و شاه؛ اقتصاد درون‌زا یا نفتی؟ 01:21:49 بحران ناترازی انرژی در ایران و آفریقای جنوبی 01:31:09 توسعه بدون تجارت آزاد، ممکن است؟ 01:34:13 تله درآمد متوسط 01:40:11 باید پول نفت را مستقیم به مردم داد؟ 01:45:37 جمع‌بندی @choraz ضبط شده در استودیوی روزنامه شریف

بارون بباره #راغب تو بیا مست در آغوش من و دل خوش دار مستی ات با بغلت هر دو گناهش با من #حسین منزوی

یکی هست با صدای #مرتضی پاشایی ۲۰ مرداد ۱۳۶۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۳