ch
Feedback
سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

前往频道在 Telegram

هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com

显示更多
2 506
订阅者
-224 小时
-67
-2030
帖子存档
پایان تلخ #الهه_حسین‌نژاد روزانه الهه‌های زیادی قربانی این فاجعه اقتصادی کشور هستن این بچه رو به خاطر یه گوشی کشتن، چند وقت پ
پایان تلخ #الهه_حسین‌نژاد روزانه الهه‌های زیادی قربانی این فاجعه اقتصادی کشور هستن این بچه رو به خاطر یه گوشی کشتن، چند وقت پیش اون دانشجوی دانشگاه تهران رو به خاطر لپ‌تاپ‌ش فرستادن گوشه قبرستون. و فردا معلوم نیست بچه کدوم یکی از ما این اتفاق واسش می افته. بدون شک اونی‌که این کار رو کرده یه جنایت‌کاره اما اونایی که باعث شدن این آدمها جنایت کار بشن چی؟ دقت کنید یه مسافر کش واسه بقای زندگی خانواده‌ش زندگی بقیه رو قربانی میکنه! این فاجعه رو از هر طرفی که بخونیم کلمه، کلمه ش بوی درد میده @Piknikanalyst

🔵سکوت همتی بعد از استیضاح شکسته شد 🔹نمیخواستم با مجلس کل‌کل کنم؛ میدانستم میخواهند من را بیاندازند؛ چرا اطلاعات کشور را میدادم؟ 🔹از من پست و مقام میخواستند!! 🔹علیه چه کسی صحبت میکردم؟ صلاح نبود علیه بانک مرکزی صحبت کنم 🔸🔸🔸 🎍برای سود بیشتر، بامبو را دنبال کنید: 💭کانال تلگرام 🟣پیج اینستاگرام 🔗سایت

ببین مادر ببین مادر ببین مادر زمستونه ببین احوالمو که مثل موی تو پریشونه واسم رخت عزا تن کن همینجا شمع روشن کن که امشب حال من عین شب شام غریبونه حدیثی آیه ای چیزی بخون مادر پریشونم پریشونم که اینجایی و از چشم تو پنهونم بغل وا کن واسه پروانه های پیرهنم شاید بتونم تیکه هامو توی آغوشت بچسبونم یه جوری گریه کن دنیا بفهمه مادرم اینجاست تو میدونی فقط که پلک های آخرم اینجاست صدای گریه هاتو میشنوم دستاتو میبینم بهم نزدیک شو نزدیک سنجاق سرم اینجاست برای دختری که هرگز به خانه برنگشت ...

همتی دلایل واقعی استیضاح خود را اعلام کرد نمایندگان از او چه می خواستند؟ @bourse24ir

🔴 درآمد نامشروع ۸۷۲ میلیون دلاری #پتروشیمی_جم با امضای طلایی رییس دیوان عالی کشور اگرچه کلیدواژه تحریم‌ها این روزها بر زبان همه جاری است اما می‌بینیم که بزرگتر از تحریم‌ها، همچنان سوداگران داخلی هستند که کشور را به لبه‌ی پرتگاه‌ها می‌برند. در گزارش امروزم به یکی از آنها پرداختم. ببینیم سرمایه‌گذارهای خارجی چگونه از ایران #فراری داده می‌شوند. پتروشیمی مهر در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد. این پتروشیمی قرار بود واحد ۳۰۰ هزار تنی پلی اتیلن سنگین احداث کند. ۶۰ درصد سهام این شرکت متعلق به یک شرکت خارجی (ژاپنی و تایلندی) بود و ۴۰ درصد هم متعلق به هولدینگ خلیج فارس. ۲۳۱ میلیون دلار سرمایه گذار خارجی و ۱۶۰ میلیون دلار سرمایه‌گذار ایرانی تامین سرمایه کردند. خوراک این پتروشیمی را پتروشیمی دولتی جم تامین می‌کرد. پتروشیمی مهر و پتروشیمی جم از همان ابتدا در خصوص قیمت خوراک اتیلن اختلاف داشتند که نهایتاً در سال ۹۳ توافق‌نامه نهایی امضا شد. اما پتروشیمی جم به آن تعهدنامه هم عمل نکرد و پرونده به داوری سپرده شد. داوری اول به نفع پتروشیمی مهر رای داد. داور گفت به دلیل دولتی بودن پتروشیمی جم، موضوع باید در دادگاه طرح موضوع شود. پتروشیمی جم به داوری دوم برد و در آنجا پتروشیمی مهر به پرداخت ۸۷۲ میلیون دلار محکوم شد. اصلاً مشخص نیست این عدد از کجا و بر چه اساسی استخراج شده است. دادگاه در ۲ مرحله رای داوری را نقض کرد و آن را غیرقانونی دانست. شعبه ۹ سلمان پورمریدی و شعبه ۱۸ تجدیدنظر. اما به یکباره با یک پاراف عجیب آقای منتظری “رییس دیوان عالی کشور”، همان رای خلاف داوری؛ لازم الاجرا اعلام شد. یعنی آقای منتظری رای یکی مانده به آخر را که اتفاقا غیرقانونی است را اجرایی می‌کند. در این بین باز هم پای مسعودی مقام دیده می‌شود. گزارش کامل را در سایت من بخوانید. [ لینک گزارش ] @yashar_soltani | یاشار سلطانی

پوتین به زودی به تهران سفر می‌کند سفیر ایران در روسیه: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به زودی به تهران سفر می کند. بر اساس توافق میان دو کشور، روسیه قرار است، ۸ میلیارد دلار در طرح‌های گازی ایران سرمایه گذاری کند که تاکنون نزدیک به پنج میلیارد دلار از این رقم قطعی شده و بقیه قرارداد‌ها نیز به در حال تصویب هستند.

⚫️⚫️⚫️⚫️ عرض تسلیت بمناسبت الهه حسین نژاد ( دختر اسلامشهری) چیزی که فهمیدیم این است که با قتل و دزدی های که منجر به جرح شود و البته که وایرال شود سریعا برخورد و پیگیری می شود. اما با اختلاس و ناکارآمدی کار خاصی ندارند. 😔😔😔 روحش شاد

🔴 احمدی نژاد: تحریم کاغذ پاره ست جلیلی: از تحریم پیشیمانشان کردیم رائفی پور: بریکس؛ آمریکا تمام شد جبرائیلی: آمریکا تا ده سا
🔴 احمدی نژاد: تحریم کاغذ پاره ست جلیلی: از تحریم پیشیمانشان کردیم رائفی پور: بریکس؛ آمریکا تمام شد جبرائیلی: آمریکا تا ده سال آینده تجزیه می شود ثابتی: با تحریم ایران نفت ۱۸۵ دلار میشود مرندی: زمستان سخت اروپا یامین پور:مشت آخر رابه آمریکا میزنیم ووارث جهان میشویم. ✍ مجتبی   👈👥 🗣رسانه ما باشید دیده بان ایران، رسانه مستقل ایرانیان 🇮🇷 https://t.me/Didehban_Iran 🇮🇷

برای همه شما همچین اعتباری آرزو دارم.🤲

آزمایشِ بیشینۀ سرعت در اتوبانهای بی محدودیت آلمان تا 414 کیلومتربرساعت با بوگاتی Chiron @betasahm360

ادعای یک فعال سیاسی درباره ارتباط رئیس‌جمهور و وزیر نیرو؛ پزشکیان حاضر به ملاقات با او نیست/ بعد از ناکامی در عمل به وعده‌ها چندبار استعفا داده است - خبرآنلاین https://www.khabaronline.ir/news/2073207/%D8%A7%D8%AF%D8%B9%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88

ناترازی برق به ۱۳۰۰۰ مگاوات رسید در هفته آینده رشد متوسط دمای هوای کشور ادامه دارد و انتظار می‌رود که به تقاضای برق به ۶۸۵۰۰ مگاوات و ناترازی به ۱۳۰۰۰ مگاوات برسد./ تسنیم

🔹بیش‌ترین مبلغ از کل مانده تسهیلات و سپرده‌های ریالی و ارزی بانک‌ها مربوط به استان تهران است. @twitter_bourse🐦
🔹بیش‌ترین مبلغ از کل مانده تسهیلات و سپرده‌های ریالی و ارزی بانک‌ها مربوط به استان تهران است. @twitter_bourse🐦

مراسم ترحیم پدر #علی_انصاری مالک بانک آینده رو مشاهده میکنید. در مورد تخلفاتش بارها نوشتیم! کلا کسانی که معتقدند که فساد در ا
مراسم ترحیم پدر #علی_انصاری مالک بانک آینده رو مشاهده میکنید. در مورد تخلفاتش بارها نوشتیم! کلا کسانی که معتقدند که فساد در ایران سیستمی هست اشتباه میکنند. فساد در کشور ما خانوادگی هست. #وآیند @PiknikAnalyst

وزیر نیرو: ارزان بودن قیمت برق باعث شده که امروز تقریبا در هر یک از اتاق خانه‌ها یک کولر گازی روشن شود عباس علی‌آبادی: ارزان
وزیر نیرو: ارزان بودن قیمت برق باعث شده که امروز تقریبا در هر یک از اتاق خانه‌ها یک کولر گازی روشن شود عباس علی‌آبادی: ارزان بودن قیمت برق باعث شده که امروز تقریبا در هر یک از اتاق خانه‌ها یک کولر گازی روشن شود. امروز سازندگان مسکن به جای عایق بندی و ساخت دیوارهای ضخیم به دلیل افزایش قیمت مسکن اقدام به نازک ساختن دیوارها کرده‌اند و کولر گازی را جایگزین این کاستی کرده‌اند، به طوری که جبران عایق بندی دیوارهای نازک از طریق انرژی ارزان صورت می‌گیرد./ قدس آنلاین ✅️ @akhbare_fouri

✅حجم خسارت حمله جسورانه اوکراین به پایگاه هوایی روسیه پل آدامز - گزارشگر دیپلماتیک بی‌بی ‌سی: اغراق‌آمیز نیست اگر بگوییم حمله سراسری اوکراین به نیروی هوایی روسیه، چه از نظر جسارت و چه از نظر نبوغ، بی‌سابقه بود. اوکراینی‌ها این عملیات را با دیگر موفقیت‌های برجسته نظامی از زمان آغاز تهاجم تمام‌عیار روسیه مقایسه می‌کنند. از جمله غرق کردن موسکوا، ناو اصلی ناوگان دریای سیاه روسیه و بمب‌گذاری روی پل کرچ، هر دو در سال ۲۰۲۲ و نیز حمله موشکی به بندر سواستوپل در سال بعد. با توجه به جزئیاتی که از سوی سرویس امنیتی اوکراین (SBU) به رسانه‌ها درز کرده، این عملیات، پیچیده‌ترین موفقیت تا به امروز به شمار می‌آید. #تحلیل_زمانه 🌍 @TahlilZamane

هیچ چیز غیر ممکن نیست دشمنی ایران و آمریکا یه دشمنی دیرینه است ولی بدون اغراق میشه گفت بلایی که آمریکایی‌ها بر سر ژاپن و آلمان و ویتنام آوردن یک هزارمش رو سر ما نیوردن! ژاپن و آلمان که هیچ، فقط توی یه فقره جنگ آمریکا-ویتنام: تعداد بمب‌هایی که آمریکا در طول جنگ ویتنام استفاده کرد، دو برابر کل بمب‌های‌استفاده شده در جنگ جهانی دوم بود که بیشتر از دو میلیون آدم کشته شدن! آمریکا توی جنگ ویتنام باعث شیوع ۱۹ نوع سرطان و آسیب‌های اسکلتی و عصبی برای ۴.۸ میلیون نفر و نقص مادرزادی نیم میلیون کودک شد! با این حال بعد از حدود ۲۰ سال جنگ آمریکا-ویتنام تموم شد و بعدش یه اتفاق خیلی خیلی عجیب افتاد! خیلی عجیب آمریکا و ویتنام صلح کردن! قاعدتا اگه سران ویتنامی، مثل تندروهای ما بودن وقتی بحث مذاکره با آمریکا مطرح میشد میرفتن توی تلویزیون مصاحبه میکردن که: ما دو میلیون شهید و چند میلیون مجروح دادیم، همه جنگل‌ها و شهرها و روستاهامون توسط آمریکایی‌های جنایتکار بمباران شیمیایی شده، آن وقت شما خائن‌ها می‌گویید برویم با آمریکا آشتی کنیم؟» توی کتاب هیچ چیز غیر ممکن نیست میگه: ویتنامی‌ها به وقت جنگ‌ جانانه جنگیدن و به وقت صلح جانانه صلح کردن، دو دشمن قدیمی عاقبت گذشته را فراموش کردند تا آینده بهتری برای مردمانشان بسازند. نتیجه صلح چی شد؟ نتیجه این شد که ویتنام تونست رشد اقتصادی میانگین ۸ درصدی برسه، بیکاری رو به ۱.۹ درصد برسونه، تورم رو به ۳.۲ درصد برسونه! و باز هم نتیجه این ثبات اقتصادی این شد که خیلی از شرکت‌های اینترنشنال بزرگ دنیا مثل اینتل، نایک، جنرال الکتریک، فورد، آی بی ام، نستله، هوندا، سامسونگ و… به ویتنام اومدن تا شرکتشون رو اونجا توسعه بدن! این معجزه دیپلماسیه چیزی که می وان خیلی خوب فهمید و اجازه نداد دشمنی کردن و توهم توطئه ابزاری برای حکمرانی باشه درس مهم این ماجرا همون چیزیه که هنری جان تمپل، نخست وزیر اسبق بریتانیا میگه: کشورها هیچ متحد ابدی ندارند هیچ دشمن همیشگی‌ هم ندارند چیزی که برای یک کشور ابدی و همیشگی است، منافع مردمان آن کشور است و وظیفه سیاستمداران دنبال کردن این منافع است! ای کاش از ویتنام درس بگیریم! @pouriabakhtiari 🧡 🧭: وبسایت اکوتوپیا 🌐 : صفحه اینستاگرام 🚀: لینک پادکست ▶️: لینک یوتیوب

تتر مثل موشک داره میره بالا @PiknikAnalyst
تتر مثل موشک داره میره بالا @PiknikAnalyst