ch
Feedback
Sense-oriented✍🏼

Sense-oriented✍🏼

前往频道在 Telegram
352
订阅者
+124 小时
+17
+730
帖子存档
فکت: لِول آدما رو موقع دعوا یا قطع رابطه میفهمی!

با کسی که باهامون شوخی نداره شوخی میکنیم کونشم میذاریم، میخواست توی جمعی که همه دارن شوخی میکنن وارد نشه

رژیم گرفتن تو جایی که تقریبا تنها تفریحی که داریم غذا خوردنه واقعا سخته.

آشتی کرد که کرد نکرد میرم سِرُم تقویتی میزنم استوری میکنم دلش برام بسوزه

بالاخره مستی و راستی یا مست بودم حواسم نبود🧐

ببینید واقعا من غمگین و افسرده بودن تو پاییز، با صدای بارون و لته‌ی داغ تو دستم رو به کصخنده زدن زیر آفتاب تابستون ترجیح میدم

اصلا کفشت اورجینال باشه ، با ایرانی بودنت می‌خوای چیکار کنی

‏واقعا سگ حیوون با وفا و ول نکنیه، مثلا یه نژاد خیلی وفادارش سگ سیاه افسردگیه

دوستان نمیخوام اسپویل کنم ولی تو این مملکت همه‌مون بگا میریم

شما هیچ گهی نباش ولی اعتماد به نفس داشته باش، بردی

ترسناک تر از زنیکه غر نمیزنه، مردیه که با سکس خر نمیشه

‏بوسیدن توی آسانسور هم یه حس عجیبی داره! مثل اون ۵ دقیقه خوابیدنای ۷ صبح قبل مدرسه میچسبه بهت.

كاش منم مثل روانشناسا بابت کصشرایی كه ميگفتم پول خیلی زیاد میگرفتم

‏پول مهمه،قیافه مهمه،سکس مهمه،خانواده مهمه،اخلاق مهمه ولی ولی ولی درکنار همه اینا حواستون باشه کسی رو پیدا کنین که باهاش دید مشترک،حرف مشترک،هدف مشترک وحتی نفرت مشترک داشته باشین کسی که بتونین از همه چی باهم حرف بزنین وقتی که آخر شبا ازهمه ی دنیا فارغ،تو تاریکی اتاق به سقف زل زدین…

‏وقتی کار میکنی وقت نداری کص‌کلک کنی و وقتی کار نمیکنی پول نداری کص‌کلک کنی

‏دلم برای دورانی که میرفتیم با استاد چونه میزدیم ٢/٢۵ رو ١٧ بده تنگ شده

‏بله عزیزان، درست می‌شه. فقط مسئله اینه که کِی؟ وقتی که دیگه جوان و زیبا نبودیم؟