ch
Feedback
מוטי ה(ר)ציני הרשמי 🧘🏾‍♂

מוטי ה(ר)ציני הרשמי 🧘🏾‍♂

关闭频道

🧘🏾‍♂ הערוץ האישי שלי 🧘🏾‍♂ יהודי פשוט. אוהב לבשל, להאכיל וגם קצת לאכול. מומחה בשינה לעומק. עוד על עצמי: כותב דברים על עצמי מבלי להבין שזה פתטי. זהו מה

显示更多
5 858
订阅者
无数据24 小时
+167
-3130
帖子存档
סיום טוב ליום הזה

ישבנו אתמול במקום והשירות היה כ"כ גרוע, שהמלצרית חייבה 146 (החשבון) למרות שאמרתי לה 200 (טיפ)... עד כדי כך לא הקשיבו שם לכולם. אהבלים.

למתעניינים קט צבעוני גימור מבריק: 360₪ במקום 420. קט שחור, עץ מלא, גימור מט: 460₪ במקום 500. הזמנה מראש. מחיר למזמינים בימים הקרובים. יש כפל מבצעים. וכו

שבת שלום מהיפות שלי. עוד 3 חברים שמקבלים הזמנה במוצ"ש.
שבת שלום מהיפות שלי. עוד 3 חברים שמקבלים הזמנה במוצ"ש.

הצעות להערב משו?

הוא היה כ"כ חנוט בחליפה שהיא ויתרה לו על כריעת ברך, חבל כמעט זכינו למראות שנראו רק בהפגנות עם מכנסיים קרועים וצעקות של התרגשות...

בונה תפריט לאירוח הקרוב, זה הכיוון: קריספי רייס. אסאדו מפורק. איולי ברביקיו. טטאקי סינטה. חצאי כנפיים מעושנות פריכות. אנטריקוט. מייושן 40 יום. פיקניה. סו-וויד. פחמים. חזה עוף. סו-וויד. שומן מזוקק. פחמים. יקיטורי פרגית. גלייז יפני. 14.7 בואכה ר"ח אב. מחפוד. הרשמה מראש. מספר מקומות מוגבל. מוטי: https://wa.me/972526563923

מסתבר שזכרתי אותו מכוער

והוא חתיך אחושרמוטה שתדעו

הוא חתן 😍😍😍😍😍😍

הייתי מזכיר לכם מפורשות שהיום פאודה אבל אין לי כח לחפירות...

הרהורים בשבילם גם אריות נראים גורים.

ר"ח אב, אירוח, זה יגלוש הרי לשקיעה ויוצא שאוכלים שמחים וכו ב- ב' אב, תשעת הימים וכו (לא שבוע שחל בו חלילה). מתאים?

עדיין בתוקף האתגר למצוא פרטים איכותיים על מספר של מטריד סדרתי. בפרטי. שווה להתאמץ.

וגם הקרטל זכור לטוב