ch
Feedback
Web_programming

Web_programming

前往频道在 Telegram

Sharif web programming If you have any questions, please feel free to ask(@yumcoder)

显示更多
1 052
订阅者
无数据24 小时
-37
-830
帖子存档
سلام بچه‌ها من یه کاری کردم دیدم باحاله گفتم به اشتراک بذارم باهاتون، رفتم توی بینگ چت و گفتم بهش که میتونی چند تا ایشوی راحت پیدا کنی که بتونم حل کنم؟ و لینک ریپازیتوری گیتهاب اون پروژه مورد نظرم رو دادم بهش: Can you find some simple issues to solve in https://github.com/helix-editor/helix? خب بعد چند تا پیشنهاد بهم داد با یه توضیح کلی، خب رفتم ایشوها رو دیدم باحال بودن، تازه حتی میشه بهش گفت خلاصه بحثای توی اون ایشو رو بگه و میگه نظر مثلا فلانی این بوده این فیچر به درد نمیخوره، اون یکی گفته نه اتفاقا اگه اینجوری بشه بدرد میخوره و این حرفا، حالا که ایشویی که دیدم جالبه واسم رو پیدا کردم ازش میپرسم پیشنهادی داری از کجا شروع کنم؟ چطوری ایشو رو حلش کنم به نظرت؟ Ok, now show me a step by step solution to solve this issue. و بوم میگه برو سراغ کدوم فایل ها و چیکارا کن حتی تستم مینویسه (آفرین بهش واقعا)، گاهی اشتباه هم میکنه ولی در کل دید خوبی میده از کجا شروع کنیم و کدوم فایلها رو بخونیم. بعد هم ایشو رو حل کردم یه خط اضافه کردم به یه فایل و اوکی شد، این رو دیروز تست کردم، فرصت نکردم هنوز جدی برم سمتش ولی خیلی تجربه زیبایی بود، با ایشوها آشنا شدمو کاری که به خاطر وقت گیر بودن شاید مینداختمش عقب رو تبدیل کرد به یه تجربه فان، امتحانش کنید شما هم امیدوارم جواب باشه واستون، روشای دیگه رو هم به اشتراک بذارید یاد بگیریم چیکارا میتونیم کنیم که پروداکتیوتر باشیم.

Bionic این متد برای خواندن متون چیست؟ در js از چه کنابخانه‌ایی برای پیاده‌سازی آن پیشنهاد می‌کنید؟

- تحقیق و ایشو میان‌ترم (golang). هفته سوم اردیبهشت. ۴ نمره - آزمون میان‌ترم (بخش backend). ، هفته اول اردیبهشت. ۳ نمره - تمرین اول. هفته دوم اردیبهشت. ۲.۵ نمره امروز بر روی کلاس موارد فوق بیشتر توضیح خواهم داد. لطفا موضوع‌های تحقیق و ایشوها خودتان را زودتر انتخاب کنید و به من اعلام کنید

https://vc.sharif.edu/jafarinezhad لینک کلاس مجازی

https://go.dev/doc/effective_go نکات و best practiceها 👆

درود امیدوارم تندرست باشید بدلیل یک موضوع کاری فردا صبح امکان برگزاری حضوری کلاس برایم ممکن نیست. از این رو از شما عذرخواهی میکنم و جبرانی آن فردا بعداز ظهر ساعت ۶ تا ۷:۳۰ برگزار خواهد در کلاس مجاری که لینک آن را اعلام خواهم کرد

نمره‌ها در سامانه آموزش ثبت شد ترم گذشته ترم سخت و پرفراز و نشیبی بود، همگی خسته نباشید. خودم از فرایند آموزش و کیفیت کلاس به هیچ عنوان راضی نبودم و ببخشید. در تصحیح و نمره‌دهی (به غیر از بخش پروژه) پایانی شرایط لحاظ شد. همچنین در نمره نهایی نمره‌ها به نسبت خوبی به بالا گرد شود. موفق باشید

نمره های درس وب در ترم گذشته اگر در نمره شما مشکل بود اطلاع دهید فردا نمره ها نهایی خواهند شد

درود دانشجویان ترم گذشته نمره‌های میان‌ترم، پایان‌ترم و پروژه در فایل فوق آورده شده است. در صورتی که نمره شما وارد نشده است و یا درخواست بررسی مجدد داشتید لطفا با تک 1401_grade به من پیغام دهید. خواهشمندم تا فردا شب پیغام‌های خودتان را ارسال کنید که سه‌شنبه نمره‌ها را نهایی کنم. سپاس

سلام وقت بخیر یه شرکت تولیدی دارم و نیازمند شخصی یا اشخاصی هستم که سایت شرکت رو مدیریت نماید کسی هست؟ یا میشناسی؟ یا راهنمایی بفرماید

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Five_whys روشی باید یافتن ریشه مشکل که معمولا با ۵ پاسخ به why به ریشه مشکل میرسد