ch
Feedback
Oxymoron

Oxymoron

前往频道在 Telegram
1 054
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-830
帖子存档
بامزس که فکر می‌کنید ومپایر یا ویچ شدن لباس و دکوری خریدن نمی‌خواد

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ https://t.me/Firebones/28723 ومپایر یا ویچ لباس مشکی هم همه داریم

خیلی کیوت می‌شه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ وای اسمورففففف فقط باید برم رنگ آبی بگیرم چه جالب میشه ولی

اسمورف حتی

شرک…

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ آقا منم کاستوم میخوام ولی هیچی ندارم ساده ترین چیزی که میشه پیاده کرد چیه؟ من لیتیرالی هیچ لباسی ندارم، شاید با گریم بتونم کاری بکنم فقط اونم نه حرفه ای

همیشه یکی با کاستوم فیلمای تارانتینو هست

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ دوست داشتم O Ren Ishii بشم یا یه شخصیت ژاپنی سکسی ولی انقدر همه چیز گرونه احتمالا با لباسای سکسیم می‌رم و کاری نمی‌کنم

ترسناک‌ترین کاستوم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ I wish I could pull an Akhoond ,but my hatred wouldn't let me.

جینیس🔥

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ دزدای لوور

وای هات؟؟؟؟

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ the gray haired diva from the incrediblesss babyyyy (one of the reasons i went blonde in the first place)

باز این بهتره

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ https://t.me/Firebones/28712 از اونجایی که جناب تنبل تشریف داشتن نشد اوتاهیمه و ساتورو بشیم(یا حتی ساتوسوگو) و خب این شد

بین کاپل فیتا اینو دوس ندارم خیلی تکراری شده💔

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ میویس با همراهی افتخاری جانی

وای بهترین ایده🙏🙏🙏