ch
Feedback
احسان نرگسی

احسان نرگسی

前往频道在 Telegram

دلبسته ی مرام کسی جز علی نباش در زندگی غلام کسی جز علی نباش

显示更多
2 059
订阅者
+424 小时
+157
+7430
帖子存档
🎞 چل روزه که خونه چشام 🎤 #حاج_حسین_سیب_سرخی 🏴۳ مهر ماه ۱۴۰۰ اربعین ✍ #احسان_نرگسی 📍 @ehsannargesi

#اربعین #استوری
#اربعین #استوری

#استوری من تمام سال را با اربعینت زنده ام ادعایی هم ندارم، عاشقی یعنی همین #احسان_نرگسی @karbalaaaaaaaa
#استوری من تمام سال را با اربعینت زنده ام ادعایی هم ندارم، عاشقی یعنی همین #احسان_نرگسی @karbalaaaaaaaa

🎞 من که هر لحظه به پای علمت می افتم 🎤 #حاج_حسین_سیب_سرخی 🏴۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ ✍ #احسان_نرگسی 📍 @ehsannargesi

🎵برام باورش سخته امسال حرم رو نبینم 🎙 #حاج_حسین_سیب_سرخی ✍#احسان_نرگسی #موشن_استوری 💌 @ehsannargesi

🎵نگو که نمیخوای گداتو... 🎙 #حاج_حسین_سیب_سرخی ✍#احسان_نرگسی #موشن_استوری 💌 @ehsannargesi

AUD-20210912-WA0035.opus2.45 KB

#واحد #اربعین #حسرت_اربعین #احساسی #احسان_نرگسی من که هر لحظه به پای علمت می افتم می میرم بی حرمت ببین اقا کی گفتم اجازه بده منم بشم بلاگردونت نوکرت یه اربعین دیگه بشه مهمونت دل من تنگه برات چه برو بیائیه این روزا توی کربلات خالیه جای گدات باورش سخته، نگو جای ما نیس پایین پات خونه ی امیده هر چی نوکره کرب و بلات ممنونم اجازه دادی بزنم منم صدات شنیدم یه قطره آبم نرسید به خیمه ها فدای غربت تو فدای خشکی لبات ... بند دوم پادشاه عالمه هر کسی نوکر توئه اقا هر چی که دارم از صدقه سر توئه مادرت اجازه داده که بشم سینه زنت زیر پرونده ی ما امضای مادر توئه حال زارم رو ببین دل من تنگه برا صحن یل ام بنین رومو نندازی زمین زنده ام یه سالیه فقط به عشق اربعین عمریه که به نخای پرچمت محتاجیم به نفس کشیدنِ توو حرمت محتاجم کیه که ندونه زندگی مو مدیون توام دست خالیمو ببین ، به کرمت محتاجم ... بند سوم عاقبت بخیری یعنی زیر سایت بمونم خودمو هر جوری هس به کربلات می رسونم به خودم میام می بینم جای من تو روضه نیس وصله ی ناجور روضه هاتم آقا میدونم خوش به حال زائرات خوش به حال اونا که راشون دادی توو کربلات جون نوکر به فدات میشه بازم بشینم رو به رو ایوون طلات یه دلم میگه خدا رو شکر گرفتار توام یه دلم میگه منو ببخش که سربار توام به تو مدیونم آقا صفر تا صد ز ندگی مو هر جوری حساب کنم بازم بدهکار توام

زمینه اربعین. نرگسی. Bipelak.ir.mp310.18 KB

#زمینه #اربعین #امام_حسین علیه السلام #احسان_نرگسی 〰〰〰〰〰〰 چل روزه که - خونه چشام چل روزه که زخم زبون خوردم توو شام زخم پاهام؛ یادم نرفته سنگای از روی بام جامونده دخترت توی خرابه رو دست من جای طنابه ببین دلم بی تابه نبودی زینبت یه شبه شد پیر دلم شد از همه جهان سیر امون از این غل و زنجیر حسین حسین غریب مادر ۳ 〰〰〰〰〰〰 این طعنه ها - حقم نبود یادم مگه میره محله ی یهود خونه دلم بازوم شبیه مادرم شده کبود چهل روزه تو رو ندیده زینب صدات زدم هر روز و هر شب دیگه جونم رسیده بر لب یادم نرفته اون لحظه ی آخر صدات می زد چجوری مادر فدای اون بدن بی سر حسین حسین غریب مادر ۳ .

🎵 حال من جا مونده رو کی می دونه؟ 🎙 #حاج_حسین_سیب_سرخی 🖌 #احسان_نرگسی #موشن_استوری #اربعین 💌 @ehsannargesi

🎞 با اینکه مثل مادرت قامت کمونم 🎤 #حاج_حسین_سیب_سرخی 🏴شب شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها ۱۴۰۰ ✍ #احسان_نرگسی 📍 @ehsannargesi

باز باید سر کنم با خاطرات اربعین خاطرات گریه در صحن یل ام البنین از مرور خاطراتش نیز لذت می برم می نشستم رو به ایوان امیر الم
باز باید سر کنم با خاطرات اربعین خاطرات گریه در صحن یل ام البنین از مرور خاطراتش نیز لذت می برم می نشستم رو به ایوان امیر المومنین خوب یادم هست هر موکب که رفتم ،پهن بود زیر پای زائرانت بالِ جبریل امین با چه شوقی تاول پاهای خود را می شمرد زائری که بود گویا با ملائک هم نشین دسته دسته وارد کرب و بلایت می شدیم گوئیا بودیم دستان خدا در آستین این سفر تا کربلا ای کاش برگشتن نداشت هاتفی می گفت با ما :فادخلوها خالدین من تمام سال را با اربعینت زنده ام ادعایی هم ندارم، عاشقی یعنی همین □ با زبان تازیانه هیچکس صحبت نکرد در میان راه هر جایی که میخوردم زمین #احسان_نرگسی #اربعین 💌 @ehsannargesi

باز باید سر کنم با خاطرات اربعین خاطرات گریه در صحن یل ام البنین از مرور خاطراتش نیز لذت می برم می نشستم رو به ایوان امیر المومنین خوب یادم هست هر موکب که رفتم ،پهن بود زیر پای زائرانت بالِ جبریل امین با چه شوقی تاول پاهای خود را می شمرد زائری که بود گویا با ملائک هم نشین دسته دسته وارد کرب و بلایت می شدیم گوئیا بودیم دستان خدا در آستین این سفر تا کربلا ای کاش برگشتن نداشت هاتفی می گفت با ما :فادخلوها خالدین من تمام سال را با اربعینت زنده ام ادعایی هم ندارم، عاشقی یعنی همین □ با زبان تازیانه هیچکس صحبت نکرد در میان راه هر جایی که میخوردم زمین #احسان_نرگسی #اربعین 💌@ehsannargesi

🎵 حال من جا مونده رو کی می دونه؟ 🎙 #حاج_حسین_سیب_سرخی 🖌 #احسان_نرگسی #موشن_استوری #جا_ماندگان_اربعین 💌 @ehsannargesi

شور اربعین. نرگسی. Bipelak.ir.mp35.57 KB

#شور #امام_حسین علیه السلام #عاشقانه_شبهای_زیارتی #اربعین #حسرت_اربعین #احسان_نرگسی 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ من که با غمت عجینم چجوری دلت میاد یه سال دیگه تو رو نبینم شب و روز برام نمونده فکر روز اربعینم ابی عبدالله منم و غمی نهفته مونده توی دل من هزار هزار حرف نگفته مگه با حرفه که نوکر از آقاش جدا بیُفته ابی عبدالله عشق ارباب و نوکری / تنها عشق مقدسه به کسی رو نمی زنم / تو رو دارم برام بسه 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ میدونم داری هوامو من یادم بره تو یادت نمیره اشک چشامو دارم از کربلای تو بهترین خاطره هامو ابی عبدالله دل من به شور و شینه مرکز عاشقی نوکرا بین الحرمینه این که سینه زن شدم معجزه ی امام حسینه ابی عبدالله آسمون زیر سایته / دل من تحت قبّته برات اربعین ما / توی دست رقیته 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ نگو ناامیدی از من نگو بعد این همه نوکری دل بریدی از من خوبی کردی و به جز بدی چیزی ندیدی از من ابی عبدالله نوکرت باز بی قراره مگه میشه ندونی یه سالیه چشم انتظاره حرمت یعنی فقط برای ما جایی نداره؟! ابی عبدالله کدوم ارباب شبیه تو / می کنه ذره پروری ما رو یادت نره یه وقت / بعد یه عمری نوکری 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ بمیره براتو زینب مگه یادم میره پیکرت چطور رفت زیر مرکب سرِ رو نیزه ی تو جون منو رسونده بر لب حسین جانم منم و راس بریده کی میدونه که چرا قامت زینبت خمیده پاشو که آتیش و دود کم کم به خیمه هات رسیده حسین جانم مگه میشه یادم بره / وصیت های مادرو شده حتی توو قتلگاه / می بوسم زیر حنجرو .

🎞 ما رو توی بازار شام می گردوندن 🎤 #حاج_حسین_سیب_سرخی 🏴محرم ۱۴۰۰ ✍ #احسان_نرگسی 📍 @ehsannargesi

زمینه حضرت رقیه. نرگسی. Bipelak.ir.mp31.21 MB

#زمینه #شهادت #حضرت_رقیه علیهاسلام #احسان_نرگسی 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ با اینکه مثل مادرت، قامت کمونم زخم تو از من بیشتره، خودم میدونم کتک می خوردم که چرا، شیرین زبونم اینه همه غصه ی من، دور از علمدار بردن ما رو با دست بسته توی انظار بابایی انگشترتو، دیدم توو بازار جای طنابه رو بدنم یه جوری با لگد زدنم نفس کشیدنم سخته برام گناه من چی بوده بابا که صورتم کبوده بابا سیاهی میره انگاری چشام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ یه جوری می زد منو با، کینه بابایی چشای تار من نمی بینه کجایی خیلی دلم تنگه برات، بسه جدایی میون شام زخمای ما، چقد نمک خورد صبر تموم قافله، یه جا محک خورد عمه به جای همه ی، ماها کتک خورد می خنده زجر به اشک چشام رمق نمونده دیگه برام شبیه مادرت شکسته شدم نمونده واسه من نفسی بگو به داد من می رسی من از نبودنت خسته شدم .