ch
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

前往频道在 Telegram
9 683
订阅者
+124 小时
+47
-3730
帖子存档
میگن یه نفتکش ایران را آمریکا زده اگه صحت داشته باشه و استارت جنگ بخوره و لیگ تعطیل بشه ،درویش شانس آورده این وسط

باسمه تعالی اینجانب کربلایی رضا درویش ضمن عزل وحید هاشمیان، مراتب استعفای خود را از مدیریت عامل باشگاه پرسپولیس که هزاران برابر از سر من زیاد بوده را اعلام می کنم. یه متن اینجوری بنویس و گمشو

این لابلای حرفه‌ای الوصل ۷ استقلال یک یادتون باشه اینو. عامل خفت و خواری ایران که کری نمی خونه. انگار خودشون آپولو هوا کردن. متخصص های لعنتی

خاک بر سرتون خجالت هم که نمی کشید از صدر تا ذیل تیم برن کنار هاشمیان فکر شغل بعدی باش درویش خانه نشین شو

درویش گم شو هلیکوپتر گم شو درویش گم شو هلیکوپتر محو شو

هاشمیان تا این حد بی شخصیته که باز هم بخواد بمونه؟

شاید اینجوری دست برداران برن

خدا را شکر حداقل مساوی نمیشه که درویش و هاشمیان نگن نباختیم

درویش بگه هاشمیان را با چه کارنامه ای انتخاب کرد؟

وحید هاشمیان بگه برنامه اش چی بوده تو این بازی؟

براجعه هم سه ترکه ببرید

هلیکوپتر اسقاط شده را هم باهات ببر

درویش حیا که نداری ، جمع کن برو

از مهدوی کیا در دفاع راست رسیدیم به براجعه. خدا قوت

ترکیب پرسپولیس برابر خیبر خرم آباد: پیام نیازمند، میلاد محمدی، حسین ابرقویی، مرتضی پورعلی گنجی، یعقوب براجعه، سروش رفیعی، مارکو باکیچ، امین کاضمیان، امید عالیشاه، تیوی بیفوما و علی علیپور

جوگیر شدن هواداران فوتبال - همه تیم ها- بخشی از دلایل ضعف بنیادین فوتبال ایران است. مثلا استقلال دیشب با یک گل مساوی رفسنجان را برده امروز در حد قهرمانی جهان درباره آن در رسانه های استقلالی مطلب منتشر شده. ضعف ها به همین سادگی دیده نمی شوند. کافی بود یک توپ وارد دروازه استقلال شود ،شعار حیا کن رها کن و بی غیرت بی غیرت را فریاد می زدند. استقلال دیشب نسبت به هفته های قبل که حتی ۷ گل هم دریافت کرده بود بهتر بود اما حداقل ۸ ایراد فنی اساسی داشت که همچنان پابرجا بود و در بازی های کمی سخت تر خود را نشان خواهد داد.

استقلال نسبت به قبل تغییرات مثبتی داشت اما البته که حریف هم تیم قدری نبود

فرق استقلال با هفته های قبل، سرعت انتقال توپ است. نبود اندونگ به این مسئله کمک کرده

با توجه به هماهنگی حردانی و آسانی که برخلاف زوج رضاییان- آسانی ، دچار تداخل وظایف نمی شوند به نظر می رسد حالا حالاها رامین رضاییان باید از روی نیمکت کار را دنبال کند.

می رود؟