ch
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

前往频道在 Telegram
9 674
订阅者
-524 小时
-77
-4230
帖子存档
photo content

باخت استقلال مقابل تراکتور ، کاملا قابل پیش بيني بود.گل به خودی شجاع خلیل زاده هم به گل های عجیب دریافتی این تیم اضافه شد تا ثابت شود هر چقدر این تیم در فاز حمله خوب است در دفاع و دروازه معمولی هم نیست. به گل های خورده آنها دقت کنید تا متوجه شوید که چقدر در این فاز ضعف دارند. استقلال اما خود خودش بود. یک تیم ویران که به نظر فصل بعد را هم از دست خواهد داد. زمزمه حضور ساکت الهامی و مهدی رحمتی بیانگر اوضاع آنها است. استقلال با این تفکرات در همین رده خواهد ماند. مدیریت تحت تاثیر فضای مجازی همین است.

پرسپولیس بازی با شمس آذر هم می دانست که فقط باید ببرد و نبرد. تیم ما درست در بزنگاه های حیاتی ، نتایج بدی گرفته و همین باعث دور شدن از کورس قهرمانی شده است. اینکه تراکتور این فصل باید قهرمان می شد و رفتارهای عجیب و غریب فدراسیون نشین ها در برخورد با این تیم و بازیکنانش یک سوی ماجرا است، اما خود ما باید عیوب تیم را با دقت بیشتری ببینیم. بردن همه بازی ها در ادامه فصل لازمه پایان بهتر فصل است . بی تعارف ، کار برای قهرمانی سخت تر از سخت است اما این دلیل نمی شود که نجنگیم. از همین امروز باید دوباره شروع کرد

باخت استقلال در تبریز و به قهقرا رفتن این تیم اتفاق خوبی است . باخت رقیب همیشه خوشایند است. مهمتر اینکه رده استقلال در پایان لیگ ، روی تداوم مالکیت هلدینگ اثر مستقیم دارد. بازرسین هلدینگ قبلا مخالفت خود را با بقای مالکیت آنها در فوتبال اعلام کرده اند و حالا ناکامی آبی ها، آنها را به دامان وزارت ورزش یا سازمان خصوصی سازی بر می گرداند

کنایه یا جایزه؟ تراکتور به هواداران ، دوچرخه جایزه می دهد!

چرا خودتان را خسته می کنید؟ شما را چه به ورود در دعوی بالانشین ها؟ کدام عقل سلیم می گوید اصلا شما می توانید امتیاز بگیرید؟ مگ
چرا خودتان را خسته می کنید؟ شما را چه به ورود در دعوی بالانشین ها؟ کدام عقل سلیم می گوید اصلا شما می توانید امتیاز بگیرید؟ مگر از پرسپولیس بالانشین امتیاز گرفتید؟ مگر رفت و برگشت با خفت و خواری زمین را ترک نکردید؟سطح شما سطح تقابل و تلاش برای حفظ سهمیه لیگ برتری است. بیش از این توقعی از شما نمی رود. بعد از تغییر ده مربی هنوز دهم هستید. مقابل تراکتور هم می بازید و سوژه هر هر و کر کر می شوید

نمایش نامطلوب تیم ، به هر دلیلی بوده ، ثابت کرد پرسپولیس در پایان فصل به یک خانه تکانی اساسی و کاهش میانگین سنی تیم نیاز جدی دارد. باخت بد موقعی بود و کارتال فهمید در خیلی از پست ها اوضاع خراب است. یکی از این پست ها دفاع راست است که ایوب روز به روز بدتر بازی می کند

احضار یحیی و پیروانی به کمیته اخلاق پس از مصاحبه جنجالی یحیی گل‌محمدی درخصوص ارتباط با یک جادوگر، او و افشین پیروانی به کمیته اخلاق احضار شدند. پ.ن: بارها و بارها در مورد عدم سواد رسانه ای فوتبالی ها نوشته اند و نوشته ایم. نفرین بر دهانی که بی موقع باز شود. دوربین را که می بینند ....‌ جدا" خدا قوت

اون تیمی که نیاز داره آدم از جاهای دیگه بیاره تیمی است که سرپرستش از مشهد اومده ، مدیرعاملش از یزد

جناب آقای غزال تیزپای سابق پرسپولیس نیاز ندارد تماشاگر جایی بفرستد. پرسپولیس همه جا هوادار دارد. در همه شهرها. مثل برخی نوکیسه ها ، تماشاگر با هواپیما این شهر و آن شهر نمی برد. برای اثبات بزرگی پرسپولیس همین بس که دوران فوتبال خودت به دو بخش قبل از حضور به عنوان یار کمکی در پرسپولیس و بعد از این حضور تقسیم می شود. چرا فکر می کنی لازم است پرسپولیس از تهران تماشاگر بفرستد اراک تا به یک بازیکن حمله کنند؟ هوادار پرسپولیسی مقیم اراک ، به ورزشگاه می آید و نیاز به ساماندهی ندارد. جو حاکم بر فوتبال ایران هم متاسفانه در همه جا سالها است به سمت فحاشی رفته. مگر روی سکوهای تبریز اشعار صائب و شهریار می خوانند؟نه. یا فحش می دهند یا گل می خورید و تکراری ترین شعار را سر می دهند"عیبی یوخ"

ما فقط باید بازی های باقیمانده را ببریم همه بازی های تراکتور ساده و‌ با تیم های قعر نشین گزینه سقوط مثل استقلال نیست یک جایی تراکتور امتیاز می دهد که فکرش را هم نمی کند

پسر یکی از مدیر عامل های سابق یک باشگاه مطرح کشور به بهانه جذب سرمایه افراد ، مبالغی حدود ۲۰ میلیارد تومان را از اطرافیان خود دریافت کرده و در چند ماه اول هم سود خوبی به آنها داده و سپس متواری شده است. حکم جلب او صادر شده و مالباختگان در پی بازداشت او هستند. م‌. ف خود را از دسترس خارج کرده و پیگیری ها برای بازداشت او ادامه دارد

کسی که تیمش در آسیا در اون سالی که به قول خودشون ستاره دوم را گرفتن تبانی کرده و با تیم دوم رفته زمین که نباید بحث جادو و فساد و این چیزها مطرح کنه. آسیا آخه؟ شورا برگزار کردن که تبانی کنیم یا نکنیم؟ ۵ بعلاوه یک بوده؟ بیخیال تو را خدا

چرا گلر از تاج خواست که همین امشب رای او را صادر کنند؟ مگر ارکان قضایی فدراسیون مستقل نیستند؟ چرا از کمیته استیناف نخواست ؟ یعنی به نوعی اقرار کرد که تاکنون تاج مانع از صدور رای شده؟

از دو-دو افتخار آفرین در ملبورن با استرالیا تا دو-دو خجالت بار در تهران با ازبکستان از احمد رضا عابدزاده تا گلر فعلی تیم ملی نسل برتر.‌.......

استقلال با همه توانش هم به مصاف تراکتور برود حریف سر سختی برای آنها نیست. تراکتور جاهای دیگر و در بازی های دیگر امتیاز خواهد
استقلال با همه توانش هم به مصاف تراکتور برود حریف سر سختی برای آنها نیست. تراکتور جاهای دیگر و در بازی های دیگر امتیاز خواهد داد. این سه امتیاز از حالا مال تراکتور. بازنده مقابل خیبر را چه به تعیین قهرمان؟

چرا استقلالی ها توقع دارن هلدینگ پول نفت و درآمد مملکت را خرج تیمی کنه که آخرین بردش در دربی زمان حیات صدام بوده و بالاترین افتخار سالیان اخیرش در آسیا گل خوردن از رونالدو بوده؟

دوستان عزیز! برای انتقاد از رقیب نیازی نیست دنبال غلط املایی باشید. کلمه تصفیه حساب اشتباه نیست. حسابی که پرداخت می شود تصفیه شده، نه تسویه. همانگونه که می نویسم مفاصا حساب و نمی نویسیم مفاسا حساب، تصفیه هم صحیح است. تسویه بحثی دیگر است

ماجرای عدم تمدید دو بازیکن یک تیم لیگ برتری : یک بازیکن با اصرار هواداران و مدیران باشگاه مواجه شده اما بنا به پیشنهاد ایجنت خود ، تا پایان فصل تمدید نمی کند و منتظر پیشنهادات بهتر است. یک بازیکن هم مورد قبول هواداران است اما به دلیل مخالفت برخی همبازیانش با رفتارهای او، احتمالا تمدید نمی کند. خود بزرگ پنداری او باعث شده تا احتمال تمدید او کاهش یابد.یکی از همبازیان سابق او واسطه شده و ممکن است فصل بعد این بازیکن راهی امارات شود.

ترکیب ایده آل : شجاع و گلر