ch
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

前往频道在 Telegram
9 682
订阅者
+624 小时
+67
-3530
帖子存档
علی نظری جویباری وقتی بیرون گود بود جوری صحبت می کرد انگار تنها دوای درد فوتبال ایران اوست. معاون مکتب فروپاشیده فتح الله زاده با همان حرف ها مخ هلدینگ را زد و مدیر عامل شد اما همان ابتدای کار همه فهمیدند این آدم مدیریت نمی فهمد. سریعا برکنار شد اما در هیات مدیره ماند و البته که عملا هیچ کاره است. هر از گاهی یک پست در فضای مجازی منتشر می کند تا حقوقش را حلال کند.‌ چرا محرومش می کنید؟ بگذارید بنده خدا دلش خوش باشد که مؤثر است. طرف آخرین برد دربی شان مربوط به دوره کلینتون است دنبال داور خارجی می گردد. ما با داور خارجی ۹ نفره شدیم و نباختیم. شما درخارج با داور خارجی ماجرای تبانی را که مهدی فنونی زاده درباره محمدان بنگلادش تعریف می کرد رقم زدید. داور خارجی که سهل است ، شما دست به دامان داروی خارجی جک تری دی هم می شوید.

آقای فکت رسانه ای محروم شد. کلا کارش استوری زدن بود همین را هم ازش گرفتن

باشگاه در مکاتبه با فدراسیون خواستار انجام تست دوپینگ در دربی شود.

استقلالی ها اصرار دارند داور خارجی بیاد. بعد از دربی جنجالی سال ۷۳ برای ۲۵ دربی داور خارجی اومد. ۷ تا را بردیم. ۱۳ تا مساوی شد استقلال ۵ تا را برد که یکیش بازی معروف ساندروپل و آفساید اشتباه گل پیوس و پنالتی اشتباه برای استقلال بود. ۹ نفره هم در همان دوران بهشون نباختیم.سه هیچ با بهنام طاهرزاده و مهدوی کیا و بزیک بردیمشون. با داور ایرانی هم که ده نفره ایمون زاید را یادشون نرفته. سالهاست رنگ برد دربی را ندیدید. تیم هفتم امارات ۷ تا بهتون زده. داور هم ایرانی نبودا. اوضاع تون خراب تر از این حرفهاست. دل آدم براتون می سوزه. بهتر نیست بازی بدون داور باشه؟ شما سابقه باخت بدون داور هم داور هم دارید؟ یادتون هست؟ شبانه رفتید استانبول.

بیکار نیستیم وقت خودمان را صرف پاسخگویی به شمس آذر کنیم.بردیم و تمام شد و حالا فقط به دربی فکر می کنیم.

تاثیر شرایط روحی روانی روی بازیکن: روز اول حضور اوسمار در تمرین، به اورونوف گفته بود وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید داشتم همه شرایط را بررسی می کردم یادم آمد قرار است در تیمم تو را داشته باشم. تردید را کنار گذاشتم و پذیرفتم. چنین رفتاری چقدر می تواند روی یک بازیکن تاثیر مثبت بگذارد.

هم خوب بازی کردیم هم محروم برای دربی نداریم و هم بردیم. تیم اوسمار روز به روز بهتر می شود

سئوال شب اول قبر : کدام تیم دنیا کاپیتان فصل قبلش را رد کرد، به جایش بازیکن ۴۵ ساله گرفت و کاپیتان اول و دوم این فصلش نیمکت نشین هستند؟

استقلالی ها از بازی در تختی شاکی هستند. شما ۲۰ ساله کمپ حجازی را دارید نتونستید یه چمن اصولی اونجا داشته باشید برای تمرین خودتون. چه توقعی دارید؟ پول نازون و جنپو و آدان را بدهید ورزشگاه بسازید. پولی که دلال ها به جیب زدند. 🛑مارادونا : وقتی به واتیکان سفر کردم ، دیوارهای کلیسا را دیدم که از طلا ساخته شده بودند! پاپ گفت باید کمک کنی تا به فقرا کمک کنیم!!! با خود گفتم: لعنتی ها بروید دیوارهایتان را بفروشید!!

توافق حرفه ای باشگاه با اوسمار به جای نام بازیکن، پست معرفی کن باشگاه به اوسمار اعلام کرده به جای اینکه در یارگیری، فقط نام بازیکن را معرفی کنی، پست با خصوصیات بگو. مثلا مهاجم سرعتی یا مهاجم بلند زن و ... در کنار آن نام بازیکن هم اگر مدنظر بود اعلام کن. در این حالت تیم فنی باشگاه هم در همان پست با همان مشخصات ، نفراتی را سرچ می کند و آخر الامر در توافق دو طرف، بازیکن انتخاب می شود.

استقلالی ها چرا از شکایت ما ناراحت شده اند؟ اگر مکتب فرهنگی و پهلوان پرور و فرهیخته و مودب و کار درست آنها مرتکب توهین و فحاشی نشده که جای نگرانی ندارد؟ ای اف سی به فرض که با توجه به تخلف شما در عدم همراهی راهنما با اتوبوس الوصل و حالا هم فحاشی سکوهایتان یک بازی شما را از حضور در ورزشگاه خانگی محروم کند اولا که معلوم نیست المحرق را بتوانید ببرید و بازی آسیایی بعدی تان چه سالی خواهد بود ، ثانیا به جای شهر قدس می روید امارات روی چمن خوب بازی می کنید. از اتاق فرمان اشاره می کنند آخرین باری که رفتند امارات روی چمن خوب بازی کردند ۷ تا خوردند. خب هیچی پس....

رامین رضاییان در سال منتهی به جام جهانی و اینکه بعد از مدتها به تیم ملی دعوت شده بود اما نیمکت نشینی در استقلال باعث شد تیم ملی را از دست بدهد نمی خواهد در استقلال بماند.

اقدام به موقع و عالی باشگاه کوتاه نیایید

فر عباسی ممکن است در صورت بازی کردن مصدومیتش عود کند. آدان گلر احتمالی دربی؟

ضمنا پرسپولیس در آن فصل با اختلاف امتیاز وحشتناکی نسبت به تیم دوم قهرمان شد و سه امتیاز بازی با سپاهان در جدول گم بود و تأثیر
ضمنا پرسپولیس در آن فصل با اختلاف امتیاز وحشتناکی نسبت به تیم دوم قهرمان شد و سه امتیاز بازی با سپاهان در جدول گم بود و تأثیری نداشت. شما در جدول ۴ تیم‌های سوم هستید دارید برای ما کری می خوانید ۷ تایی های متخصص؟ از انتقام چه خبر؟

استقلالی ها دیر رسیدن اتوبوس الوصل را با بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان قیاس می کنند. یعنی تا این حد از مقررات بی اطلاع هستند که نمی دانند بین دیر رسیدن مهمان و میزبان تفاوت است؟ مهمان، دیشب به دلیل نبود راهنما که باید استقلال در کنار آنها قرار می داد دیر رسید و استقلال باید جریمه هم شود. در اصفهان مهمان درون زمین بود. میزبان در هتل توسط هواداران خودش ترغیب می شد که بازی نکنند. بین اینها تفاوت است. کمی تفکر بد نیست. فقط کمی

خبر خوش برای اوسمار باکیچ برای دربی مشکلی ندارد

ابطال مجوز حرفه ای استقلال؟ ای اف سی با ادغام صورت های مالی فوتبال با دیگر رشته ها در یک باشگاه مخالف است. این معضل الان گریبانگیر استقلال شده و در صورت تداوم آن مجوز حرفه ای استقلال ابطال خواهد شد. از طرفی چون هلدینگ خلیج فارس برابر نظام نامه مسئولیت اجتماعی نفت باید فقط در مناطق نفتی هزینه کند ، مبادرت به تشکیل تیم های مختلف در شهرهای گوناگون نموده اند تا از این لحاظ با مشکل مواجه نشوند. این دوگانگی گریبانگیر آبی ها شده است.

دو نفر بودند که دنبال زدن زیرآب سرمربی شان بودند. حالا شدند سه تا با یک مدیر. اوضاعی است

غیبت منیر الحدادی را با محرومیت علیپور جبران نکنند.... مواظب داور باش پسر