484
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-1230 天
帖子存档
484
خوشبختانه مود خوبم بیشتر از یه ساعت دووم نداشت و میتونیم نگران قیامت و این داستانا نباشیم.
484
من از بچگی منتظرم اسب شم. یه روز هم اسب میشم بالاخره. میگن آدم اسب شدنش دست خودش نیست. بعضیا به اسب در یک نگاه اعتقاد دارن. به نظر من اسب باید یه چیز پیچیده تر باشه، یه فرایند زمان بر تر. مثلا شاید 10 تا نگاه طول بکشه تا آدم بتونه به اسب بودن برسه. شاید 100 تا نگاه طول بکشه که آدم به اسب بودنش پی ببره. شاید هم 200 تا. اسب بودن باید سخت باشه. اینو خیلیا میگن. بیراه هم نمیگن. آخه وقتی اسبی، آدم مقابلو با عیباش دوست داری. کمال گرایی که یهو بخواد عیب های یه نفرو دوست داشته باشه دیگه خودتون بگید، چی میشه؟ (بگید اسب میشه. هیح). میگن اسبا خوبی ها رو بیشتر میبینن. یعنی اگه اسب نباشی و فتانه بخنده به نظرت دیگه نهایتا فتانه بنفشه. اگه اسب باشی و فتانه بخنده فکر میکنی فتانه طلاییه. ازشم اکلیل میپاشه و بوی گل هم متصاعد میشه. راستش من از اسب بودن میترسم. ولی فکر میکنم یه روز اسب میشم بالاخره. میگن اسب بودن خوبه. یعنی اگه اسب آدمای خوب باشیم.
484
بیشتر از هر آدمی تو دنیا، از خودم عصبانی ام. از این که هیچوقت درست نمیفهمم به کی باید چه قدر اهمیت بدم. از این که به آدمای اشتباهی اهمیت میدم. از اینکه آدمای اشتباهیو دوس دارم. از اینکه از ترک شدن میترسم. از اینکه از رها کردن میترسم.
484
دوباره به اون دوره از زندگیم رسیدم که از همه متنفرم. از خودم متنفرم. از من که همش منو اذیت میکنه متنفرم. رسیدم اون جایی که خسته م از نجات دادن خودم. خسته م از موندن ولی جون فرار کردنو ندارم.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
