ch
Feedback
3imar سیمار

3imar سیمار

前往频道在 Telegram
547
订阅者
无数据24 小时
+37
+130
帖子存档

... فقط ببینید اشاره‌اش به کیه ؟! بنده خدا هرچی سعی کرد جا خالی بده نشد 😂😂 @simar50 #طنز

...♡ بگذار باور کنم که زندگی هنوز می‌تواند خبرهای خوب بیاورد. اینکه زمان مجبور نیست با تَرَک‌ها و گرد و خاک‌اش مرا خوار و خفیف کند. #ایوان_اونیاته (اکوادور) مترجم: #محسن_عمادی t.me/simar50 #شعر_جهان #موبایلگرافی #دیار_سره #کیمره_زیبا

... چه توقعی دارید، وقتی... #بیات_محمدی وقتی هیچ چیزمان به هیچ جای جهان شباهت ندارد، وقتی قانون در ذیل تفکرات و اوامر شخصیت ها تعریف و ملعبه دست آنها  می شود، وقتی دین و مقدسات به مستمسکی برای توجیه اشتباهات حکام و بستن دهن مردم تبدیل می شود، وقتی شکست های مستمر، دستاورد خوانده می شوند، وقتی هیچ کس مسئولیت هیچ ناکامی را به گردن نمی گیرد،  وقتی پس از این همه نامرادی و بدبختی نه کسی محاکمه می شود نه کسی کناره گیری می کند نه کسی استعفا می دهد ، نه کسی عذرخواهی می کند نه کسی مجازات می شود نه کسی از کرده خود پشیمان می شود، نه کسی احساس گناه می کند، نه کسی احساس شرمساری می کند، همه هم مدعی، همه هم طلب کار، همه هم حق به جانب، همه هم مقدس، همه هم مامور خدا، همه هم خادم، همه هم خط قرمز، همه هم از خطا مبرآیند.... توقع دارید اوضاع آشفته و قمر در عقرب مملکت سامان پیدا کند ؟!!! وقتی کسی دل می سوزاند، وقتی کسی هشدار می دهد، وقتی کسی انتقاد می کند، وقتی کسی می نالد، وقتی کسی افشاء می کند.... به وطن فروش و ضددین و سیاه نما متهم می شود و تاوان پس می دهد، وقتی کسی سیاه را سیاه می نمایاند، وقتی کسی مفسده ای را به مردم نشان می دهد، وقتی کسی دغدغه آبروی مردم، نان مردم، کار و شغل مردم، زندگی مردم، رفاه مردم را داشت خائن است، مزدور است، سرباز دشمن  است، اما اگر کسی رنج مردم را انکار کرد، فغان مردم و آه و ناله مردم را ندید، وقتی به شکم خالی مردم، خانه به دوشی مردم، فساد مردم،  بی توجه بود و سیاهِ اندر سیاه مردم را سفید نمایاند خادم است و مقرب درگاهِ اصحاب قدرت!!!!!!!!!! وقتی منتقد، منفور است و مزدور  و متملق مقرب است و محبوب، انتظار دارید جامعه اصلاح شود؟ وقتی جامعه به عوام و خواص، ارزشی و غیر ارزشی، خودی و غیرخودی، دیندار و بی دین، محرم و نامحرم، تبدیل شد،  وقتی تامین اسلحه و مهمات برای خارجی ها از نان و معیشت مردم  واجب تر است، وقتی  ساختن پل و اتوبان و استادیوم و منازل مسکونی برای اغیار از اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان کشور  مهمتر است، وقتی دره را قله، تاریکی  را آینده ای روشن، شعب ابی طالب را بدر و خیبر، یخرجون من دین الله را یدخلون فی دین الله می خوانند وقتی حفظ جایگاه خدایگان قدرت از حفظ جان مردم مهمتر است توقع دارید کشور ساخته شود؟ !!! @simar50

غمگین و تنها / مهستی شهر شهین حنانه آهنگ و تنظیم : ناصر چشم آذر

چون باز آیی نلی @simar50 #نوستالژی #یادها_و_خاطره‌ها

غمگین و تنها / مهستی شهر شهین حنانه آهنگ و تنظیم : ناصر چشم آذر

... ‏جایزه کنگره شعر ‎طریق القدس بدون هیچ توضیح اضافه ...😂🙈 @simar50 #جبهه_مقاومت #میدان #پخمگان #گریه_کنم_یا_نکنم
... ‏جایزه کنگره شعر ‎طریق القدس بدون هیچ توضیح اضافه ...😂🙈 @simar50 #جبهه_مقاومت #میدان #پخمگان #گریه_کنم_یا_نکنم

قایق علی عبدالمالکی @simar50 #آهنگ

... ظهور منجی #حبیب_رمضانخانی بعد از گذشت چند دهه از انقلاب، به روال عادی، با ته کشیدن هیجان و صبر انقلابی، مردم به درستی از مسئولان مطالبه بهبود اوضاع و آن پیشرفت‌های وعده‌های داده شده را خواستار شدند. جماعت تندرو، مدتی پاسخ را به بودن در شرایط حساس کنونی توجیه کردند! گذشت و مدتی بعد ناکارآمدی و بی‌عرضگی دولتمردان منتسب به اصلاح‌طلبان عامل عقب‌ماندگی اعلام شد و وعده آمدن خود و بهبود اوضاع را نوید دادند! گذشت و دولت آقای رییسی و حاکمیت یکدست بر سر کار شد و تمام این شعار و وعده‌ها پیاده شد، ولی اوضاع بدتر شد و اینبار تحریم‌ها عامل مشکلات معرفی و مقاومت در برابر آن را چاره کار دانستند! حال که از جبهه مقاومت تا مقاومت داخلی، به بن‌بست و این وضعیت ناگوار رسیده، همان گروه، با سواستفاده از علایق مذهبی، دنبال توجیه جدیدی برای این ناکارآمدی شده و با روایت سازی و تحریف، در حال جانمایی در سطح جامعه و افکار عمومی هستند؛ که چاره کار در ظهور منجی است که نشانه‌های آن در خارج، از دست رفتن سوریه و یمن و ... و در داخل آشفتگی و درگیر شدن در انواع بحران‌هاست که هر‌ چه شدت آن‌‌ها بیشتر، ظهور منجی نزدیک‌تر و حل مشکلات سریعتر انجام خواهد شد! با برجسته شدن این ادعا، چند سوال و نکته اما بی‌پاسخ می‌ماند: ۱. اگر درگیر شدن در اوج بحران‌ها و فروپاشیدگی داخلی، شرط ظهور منجی و خلاص شدن از مشکلات است، خوب این انتصابات و انتخابات برای انتخاب افراد کارآمد از برای چیست، وقتی قرار است فقط ناکارآمدی به کار آید؟ ۲. آیا این خود القای این انگاره نیست که مسئولان فعلی از قصد از میان ناکارآمدترین افراد انتخاب می‌شوند تا وضعیت کشور را به بدترین وضعیت و غیرقابل تحمل ترین حالت برسانند؟ ۳. اگر نارضایتی گسترده مردمی و نمود اوج فساد و بی اخلاقی در سطح جامعه، لازمه ظهور است، چرا در بحث حجاب و رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی خارجی که به اذعان شما دو بازو و بسترساز فساد اخلاقی در سطح جامعه هستند، اینهمه اصرار به جلوگیری از فساد آن‌ها با برخورد و فیلترینگ دارید؟