جمع مدیران نامدار ایران
前往频道在 Telegram
با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat
显示更多📈 Telegram 频道 جمع مدیران نامدار ایران 的分析概览
频道 جمع مدیران نامدار ایران (@excellentmanagers) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 27 608 名订阅者,在 商业 类别中位列第 2 284,并在 伊朗 地区排名第 12 218 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 27 608 名订阅者。
根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -175,过去 24 小时变化为 -6,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 22.51%。内容发布后 24 小时内通常能获得 8.97% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 214 次浏览,首日通常累积 2 477 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0。
- 主题关注点: 内容集中在 مدیر, جا, آقا, وقت, کس 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید
حامد پاک طینت
@Hamedpaktinat”
凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 商业 类别中的关键影响点。
27 608
订阅者
-624 小时
-337 天
-17530 天
帖子存档
27 607
Repost from Study2020 سازمان مهاجرتی
‼️بزرگترین تخفیف مهاجرتی سال ۱۴۰۱‼️
👈سازمان مهاجرتی اِستادی ۲۰۲۰ (Study2020) با مجوز رسمی مهاجرت؛ ۱۷ سال سابقه فعالیت، بیش از ۱۰ هزار ویزای موفق؛ دارای۴شعبه در کانادا و دفاتری در امریکا،مالزی، گرجستان، ترکیه و عراق
⏱️ ۱ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱
‼️ فقط برای ۳۰۰ نفر اول‼️
👈👈 برای #مشاوره_رایگان اولیه و #بیمه_پرونده_مهاجرتی (اولین بار در ایران)همین امروز به ما پیام بدهید.
🔻 ارتباط در تلگرام:
@Study2020Consulting
🔻 ارتباط در واتساپ:
+12363352020
🔻 مشاهده ویدئوی رضایت مشتریان:
https://instagram.com/study2020.official
🆔 @Study2020canada
27 607
🔴 عاقبت هژبر يزداني و سرمايه افسانه اي او
هژبر یزدانی در 13 خرداد 1313 در سنگسر سمنان متولد شد. شماره شناسنامهاش 113 بود و تعداد حروف نامش به انگلیسی 13. 13 عدد مقدس هژبر بود. 13 انگشتر، 13 اتومبیل و سیزده محافظ شخصی، دو رقم آخر تمام حسابهای بانکیاش 13 بود، دو همسر داشت و 10 فرزند که مجموع خانوادهاش را 13نفره میکرد.
از گلهداری آغاز کرد، پدرش هم گلهدار بود، ولی بعدها طی دوران فعالیت اقتصادیاش، در هر زمینهای سرمایهگذاری کرد. از مهمترین حوزههای فعالیتاش میتوان به دامداری، کشت و صنعت و بهخصوص کارخانههای قند و در سالهای آخر سلطنت پهلوی بانکداری اشاره کرد. در باره زندگي و ثروت و مناسبات هژبر افسانه ها بر سر زبان هاست
در اواخر حكومت پهلوي دستگير شد و به زندان افتاد. هژبر یزدانی با وجود قرار وثیقه 160 میلیونتومانی تا چند ماه بعد در زندان ماند. روز 22 بهمن 1357، محافظان او با اسلحه به زندان جمشیدآباد حمله کردند و با تبانی با رئیس زندان از دیوارها عبور کردند و توانستند او را به همراه رئیس زندان نجات دهند. سه ماه بعد از انقلاب هنوز روزنامهها درباره یزدانی مینوشتند. شایعهها درباره او همچنان ادامه داشت.
بعد از گذراندن چند ماه در کوههای سنگسر، با یک گذرنامه جعلی، ایران را به مقصد ایالات متحده ترک کرد و از آنجا عازم کاستاریکا شد که به دلیل محدودیت در استرداد مجرمین، به مکانی امن برای او بدل میشد. او در آنجا نیز به گلهداری و بانکداری مشغول بود. دومین بانک بزرگ کاستاریکا متعلق به او بود. روشن نیست که چه مقدار از ثروت عظیم خود را پیش از مصادره به خارج از کشور منتقل کرده بود، او اغلب به دوستان خود میگفت که سرمایه باید در ایران بماند، در نتیجه باور این ادعا که او بیشتر اموالش را در ایران گذاشته بود، سخت است (عباس میلانی، ایرانیان نامدار، صص 805-799).
اموالش بعد از انقلاب مصادره شد و به فرمان امام خمینی، حاج علی طرخانی، اسدالله عسگراولادی و حبیبالله شفیق مامور حفاظت از اموال او شدند. بخش عمده اموالش به بنیاد مستضعفان رسید و مجتمع بزرگی که در انتهای خیابان پیروزی تهران (فرحآباد سابق) داشت به سپاه پاسداران رسید و امروز مقر فرماندهی و ستاد سپاه پاسداران و نیروهای وابسته است.
هژبر یزدانی تا زمان مرگش 29 فروردین 1389 در سنخوزه کاستاریکا زندگی میکرد و عاقبت در مزرعهاش که به نام زادگاهش «سنگسر» نامیده بود، به خاک سپرده شد.
با مدیران نامدار ایران همراه شوید
telegram.me/excellentmanagers
و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است
📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o
27 607
کارآفرینی از طریق سرمایه گذاری در انتاریو، کانادا
شرایط اصلی:
- داشتن پنج سال سابقه مدیریت در شرکت خود یا دیگران (با حداقل دو کارمند برای دو سال یا بیشتر)
- داشتن اموال به ارزش حداقل یک میلیون دلار کانادا (شامل املاک، سهام، پس انداز، حساب بانکی و غیره)
- سرمایه گذاری در انتاریو به مبلغ حداقل دویست هزار دلار کانادا (این مبلغ، در حساب بانکی شرکت خودتان در کانادا و تحت کنترل خود شما خواهد بود و ان را به دولت نمی دهید)
- داشتن حداقل دیپلم دبیرستان
- دانستن زبان انگلیسی (الزامی نیست اما امتیازآور است)
تماس با ما:
حامد شفیعا
تلفن، واتساپ و تلگرام: 16477824838 +
ایمیل: piocanada@ymail.com
وبسایت: https://hamedshafia.com
برای پاسخ به پرسش های خود در این زمینه، با ما تماس بگیرید.
در باره تیم ما، به بخش "در باره ما" در وبسایت بالا مراجعه فرمائید.
با سپاس
✌️
27 607
♈️ده شغلی که هوش مصنوعی نمی تواند جایگزین آنها شود:
🔰۱-روانشناس
🔰۲-هنرمندلن
🔰۳-مدکار اجتماعی
🔰۴-معلم
🔰۵-نویسنده
🔰۶-سرآشپز
🔰۷-وکیل دادگستری
🔰۸-کارآفرین
🔰۹-پزشک
🔰۱۰- سیاستمدار
جمع مدیران نامدار ایران
27 607
🔴 تفاوت بین مدیر ایرانی با مدیر ژاپنی
🔹بنیان گذار پاناسونیک جناب ماتسوشیتا یه کتاب پر فروشی داره به نام " نه برای لقمه ای نان
این کتاب به خوبی تفاوت نگرش یک مدیر موفق ژاپنی را به ما نشان میدهد:
🔹اهمیت نیروی انسانی:
مدیرانی که کارمندان رو نه بعنوان بخشی از هزینه ها ، بلکه بعنوان بخشی از سرمایگذاری های بلندمدت و جزو سرمایه های انسانی اون مجموعه می بینند و نهایت مراقبت از این سرمایه ها انجام میدهند..
برای همین کارمندان اون شرکت هم برای افزایش بهره وری نهایت تلاششون میکنند.
🔹مشارکت تیمی ( نه به فرد محوری):
مهارت کار گروهی براشون در اولویت و تو مدارس کودکان را با کارهای تیمی آشنا می کنند .
مدیران ما خصوصا مدیران دولتی که بیشتر مدیران سیاسی هستند ، عمدتا فردمحور هستند و اغلب موارد حتی به نظرات کارشناسی مدیران میانی هم توجهی ندارند.
🔹مهارت به جای ارادت:
مدیران ژاپنی عمدتا مدیران بخش خصوصی هستند و براشون مهارت مهم ولی مدیران ما عمدتا دولتی و سیاسی هستن و ارادات و خط فکر سیاسی و...براشون مهمتر از مهارت و تخصص
برای همین تو مجموعه های دولتی ما شاهد مدیریت اتوبوسی هستیم.
با تغییر مدیر بالا دستی ،شاهد ورود و خروج اتوبوسی مدیران میانی هستیم ،هر کی ارادت بیشتر داشته باشه و خط فکر سیاسی اش به مدیر نزدیک تر باشه شانس گرفتن پست و ترفیع براش بیشتره!
🔹قانونگرایی:
در ژاپن قانون تعیین می کند که مدیر با چه صلاحیتها و استانداردهایی باید کار کند. هیچکس نمی تواند فراقانونی عمل کند .در اینجا اول کسی را رییس می کنند بعد برایش قانون می نویسند و یا قانون را برایش اصلاح می کنند. اصلا صلاحیتها ملاک انتخاب قرار نمی گیرد. انگار نه انگار رشد یک مجموعه وابسته به مدیریت صلاحیت مدار است.
🔹رشد جمعی به جای رشد فردی:
تلاش میکنند با سخت کوشی به رشد مجموعه کمک کنند.
اینجا عمدتا هدف اصلی مدیر ، رشد فردی است تا جمعی
اینو تو بازار سرمایه هم میشه دید منابع صندوق یا پورتفوی شرکت صرف پروژه کردن سهام شخصی مدیر شده!
🔹 احساس مسئولیت :
یه پروژه ای که 3 سال قراره تحویل داده شود باید سر اون موعد تحویل بدهند.
برای یک مدیر ژاپنی شکست معادل مرگ است و از اینکه باعث ورشکستگی مجموعه ای بشه یا از شرمندگی اقدام به خودکشی میکنه یا خودش استعفاش مینویسه و عذرخواهی میکنه
اما اینجا فلان مجتمع پتروشیمی قرار بود طی 4 سال ساخته بشه ولی بعد 15 سال هنوز پروژه روی زمین مونده و یا شرکت سودده میگیرن زیاندهش میکنند و تازه ترفیع هم میگیرن!
🔹احترام به مشتری :
میانگین تاخیر هر قطار در ژاپن در سال کمتر از 2 دقیقه است و بابت همون تاخیر 2 دقیقه ای هم مدیر میاد وسط جمعیت 10 بار تا کمر خم میشه معذرت خواهی میکنه
اینجا متوسط تاخیر خطوط هوایی یا قطار 10 برابر ژاپن و نه تنها مدیری نمیاد معذرت خواهی کنه بلکه مردم معترض را هم با تدابیری وادار به سکوت می کنند.
یا مدیر تویوتا بخاطر ایراد کوچک در پدال گاز اومد کنفرانس مطبوعاتی گذاشت ،خم شد عذرخواهی کرد.
اینجا پژو 405 آتش میگیره مدیر ایران خودرو میاد میگه همینه که هست !هر کی خوشش نمیاد به درک نخره
🔹سختکوشی:
مدیر ژاپنی دنبال سختکوشی و بالا بردن بهره وری است
اگر یکی وارد اون مجموعه بشه نمیتونه تشخیص بده مدیر کیه ، یه میز کوچک گذاشته وسط اون سالن کنار کارمندان نشسته
اما مدیر ایرانی، 100 نفر رو تو یه سالن 100 متری چپونده بعد خودش تو یه دفتر لوکس 100 متری با یه غروری نشسته !
و اینکه در ژاپن تعداد مدیر دولتی خیلی کمه و عمدتا مدیران در بخش خصوصی هستن
ولی اینجا عمدتا مدیران ما دولتی هستند و بقول نویسنده کتاب " نفحات نفت " مدیرانی برآمده از پول نفت هستن
🔹توجه به تجربه :
مدیریت ژاپنی ، تجربه ها را بهم متصل می کند تا مبتنی بر آنها رشد را تضمین سازد . مدیر جدید تکمیل کننده برنامه ی مدیران پیشین است . در اینجا مدیران جدید هرآنچه را که مربوط به مدیران قبلی است دور می ریزند . حتی میز و صندلی آنها را و تلاش می کنند از نو شروع کنند ، آنچنان است که هر گز رشد حاصل نمی شود !
🔹یادگیرندگی مادام العمر:
مدیران ژاپنی خود را بمثابه یادگیرندگانی مادام العمر می دانند و دایما بینش های جدیدی را کسب می کنند . در مقابل بسیاری از مدیران ایرانی دچار توهم عقل کل هستند و خود را قله علم و دانایی می دانند.
با مدیران نامدار ایران همراه شوید
telegram.me/excellentmanagers
و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است
📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o
27 607
✅ رتبه ۱۴۲ جهانی ایران در کنترل فساد
شاخص کنترل فساد درک از میزان اعمال قدرت عمومی برای تامین منافع خصوصی، از جمله انواع کوچک و بزرگ فساد، و همچنین "تسخیر" دولت توسط خواص برای کسب منافع را در بر می گیرد.
فساد در ایران با «انتقال فشار مالیاتی (تورمی و عادی) به مردم و معافیت های مالیاتی بنگاههای خصولتی و خصوصی و اشخاص حقیقی با درآمدهای بالا و ثروتمندان»، «غارت مردم با شوکهای قیمت ارز و کالاها»، «اعطای رانتها و منابع ملی به خواص و نزدیکان»، «اعطای وامهای کلان به خواص و وابستگان تحت عنوان حمایت از تولید با سود بانکی کمتر از نصف تورم و به عبارتی پرداخت حداقل ۲۵ درصد جایزه سالانه به تسهیلات گیرندگان به جای اخذ بهره»، «هزینه ریالی و قیمت فروش دلاری بنگاههای رانتی خصولتی و خصوصی» و …، شکل رسمی و قانونی پیدا کرده است.
بزرگترین مصداق فساد در ایران شوکهای قیمت ارز است که بنگاهها و اشخاص وابسته به قدرت و برخوردار از انواع رانتها و انحصارها، با هزینه های ریالی، دلار صادراتی (و کالاها و تولیدات خود را) را به هر قیمت دلخواه در بازار به فروش برسانند و منافع کلان کسب کنند. بزرگترین رانت اقتصاد ایران، رانت شوکهای قیمت ارز است که ۴۴ است پایانی بر آن وجود ندارد. دزدی رسمی یعنی این که با کاهش روزانه ارزش پول ملی، جیب مردم را خالی کرد.
هر حکومتی که برای اداره امور و کسب منافع وابستگان، بنای اقتصاد خود را بر هرج و مرج و بی ثباتی اقتصاد کلان بگذارد، بی تردید درگیر هرج و مرج و بی ثباتی در هر حوزه ای می شود.
بزرگترین دشمن حاکمیت، فساد ساختاری است که چون سرطان در همه جا ریشه دوانیده است. در نظام اقتصادی که کارآمدی، کارآیی و نوآوری جای خود را به رانت خواری، مفت خواری و دزدی رسمی داده است، فساد توسط سیاستمردان و دولتمردان حمایت و ترویج می شود تا منافع شخصی و گروهی با تخریب کشور و فلاکت مردم تامین گردد.
تامین منافع شبه دولتی ها و شبه خصوصی های فاسد-رانتی (خصولتی ها و بخش خصوصی وابسته)، نه تنها بر زندگی و معیشت مردم ارجحیت یافته، که حتی با غلبه بر مصالح و منافع ملی، به سبک خاص اقتصاد ایران تبدیل شده است. بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی، سرطان فساد مفت خواری و رانت خواری است که حاکمیت را در مقابل مردم قرار داده است.
با مدیران نامدار ایران همراه شوید
telegram.me/excellentmanagers
و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است
📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o
27 607
شبی خروشچف كه بعد از استالين رهبر شوروی سابق شد، گريم كرد و و تصمیم گرفت که بصورت ناشناس بین مردم برود، تا از دیدگاه مردم نسبت به حکومت آگاه شود.
او پس از مدتی پرسه زدن در شهر تصمیم گرفت که به سينما برود.
قبل از فيلمِ اصلی، يک فيلم خبری به نمايش درآمد و تصوير او را نشان داد.
مردم همه به احترام او ايستادند !
خروشچف كه نشسته بود از علاقه مردم نسبت به خودش ، اشک در چشمانش حلقه زد ...
ناگهان مردی به شانه او زد و گفت:
احمق بلند شو !
ما همه مثل تو فكر می كنيم، چرا می خواهی خودت را به كشتن بدهی ؟!
جمع مدیران نامدار ایران
27 607
Repost from شرکت گردشگری اسپیلت البرز
آخرین فرصت ثبتنام تور سریلانکا ۱۴۰۲ 🕊
✨ همسفران عزیز، اسپیلتالبرز افتخار میکند که در نوروزِ پیشِرو، بار دیگر میزبان شما جهانگردان حرفهای برای سفر به سریلانکا خواهد بود.
🚨 زمان و ظرفیت ثبتنام این تور رو به اتمام است، لطفا برای ثبتنام و ارسال مدارک با کارشناسان ما درتماس باشید.
✅ ظرفیت ثبتنام: ۶ نفر
👤 راهنمای تور: شهاب شریفزاد
🗓 تاریخ سفر: از ۱ فروردین ۱۴۰۲
صفحهی سفر سریلانکا
📌 گوشههایی از تجربهی همسفران سال گذشته سریلانکا در هایلایت صفحه اینستاگرامِ ما
در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی شما هستیم:👇👇
☎️ 021-66902680
📲 09108666902
ارسال پیام در تلگرام: @spiletadmin
برای ارسال پیام در واتساپ کلیک نمایید.
@spiletalborz
27 607
📝📝مسمومیت
✍️عرفان نظرآهاری
♈️مسمومیت فقط آن گاز سمی نیست که در شش های دخترکان در مدارس، سلول به سلول نفوذ می کند؛ مسمومیت فقط آن هوای آلوده نیست که گلوی دختران را می فشارد و دست ها و پاهای بچه ها را کرخت می کند.
♈️مسمومیت این سمی است که از رسانه ملی منتشر می شود. این مردان که با ذهنیت هایی آلوده برای دخترکان شعر سخیف می خوانند و آواز مبتذل سر می دهند و برای این کودکان دبستانی همدمانی از جنس شوهر آرزو می کنند، در روز روشن و پیش روی میلیون ها نفر در حال تجاوز به معصومیتند، در حال تعرض به کودکی اند.
♈️این دخترکان نمی دانند که به چیز می خندند! آنها به فریبی که می خورند، می خندند؛ به آن شوربختی که همچون نقل و نبات بر سرشان خواهند ریخت، به سارقانی که کودکی شان را می دزدند و به بخت سیاه و رخت سیاهی که برایشان می برند و می دوزند، می خندند!
❓اگر نهادی نیست تا از حقوق کودکان در ایران دفاع کند، آیا پدران و مادران هم چشمی ندارند و گوشی ندارند و حنجره ای برای اعتراض و گلویی برای فریاد؟
♈️من دختری ندارم اما اگر داشتم این دو مرد و آن مدیر شبکه را تا به دادگاه نمی کشاندم، از پای نمی نشستم. اکنون اما اعلام می کنم که به عنوان یک شاعر و نویسنده کودکان و نوجوانان از این سم فروشان وقیح شکایت می کنم.
با مدیران نامدار ایران همراه شوید
telegram.me/excellentmanagers
و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است
📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
