انعکاس~ احمد کارآمد
前往频道在 Telegram
368
订阅者
无数据24 小时
-17 天
+230 天
帖子存档
✅ دوازدهمین کارگاه دوره «DPA حکمرانی عمومی»
📚 با موضوع:
«حکمرانی در فضای مجازی»
💎 با ارائه:
استاد احمد کارآمد
مدیر مسئول پایگاه خبری جهت پرس و پژوهشگر فضای مجازی
🎙صوت کامل:
🆔 https://eitaa.com/96329433/290
🎥 فیلم کامل:
🆔 http://dl.shipaa.ir/12-1-dpa-302.mp4
🆔 http://dl.shipaa.ir/12-2-dpa-492.mp4
📖 جزوه کامل:
🆔 https://eitaa.com/96329433/293
📔 خلاصه گرافیکی:
🆔 https://eitaa.com/96329433/295
🏞 اینفوگرافیک تبیینی:
🆔 https://eitaa.com/96329433/296
🆔 https://eitaa.com/96329433/297
📣 صوت تبیینی:
🆔 https://eitaa.com/96329433/299
📽 ویدئو تبیینی:
🆔 https://eitaa.com/96329433/298
⁉️ پاسخگویی به سوالات شما:
🆔 https://eitaa.com/Ali_chenarani313
🔹 شیپا شبکه پیشرفت:
🆔 https://eitaa.com/shipaa
Repost from جهت پرس
📽گزارش تصویری دیدار دکترغلامعلی حدادعادل با خانواده سرلشکر شهید شیرازی
🔺دکتر غلامعلی حدادعادل، اعضای دفتر حفظ و نشر آثار رهبر شهید انقلاب اسلامی همراه با جمعی از اصحاب و اهالی رسانه با حضور در منزل سرلشکر شهید شیرازی، به مقام این شهید والامقام و خانواده معزز ایشان ادای احترام کردند.
#اول_خانواده_شهدا
#جهت_پرس
🆔 @jahatpress 🌐 jahatpress.ir
Repost from ایران من
⬅️توصیهی رهبر انقلاب به مسئولین و مردم ایران!
🟣بازخوانی بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با صدای ناصر طهماسب
#ایران_من 🇮🇷
📷اینستاگرام 🤖ایکس ▶️ یوتیوب 🎬 آپارات 📱 تیکتاک ✉️ایتا
✅ @Ir_iranman
Repost from N/a
🔈 #امیر_خمینی
📣 جلسه اول
* غربت معرفتی امام خمینی (ره)
* عبارت فوقالعاده امام خمینی در معرفی ولایت
* نامدارترین و گمنامترین سرباز فداکار اسلام
* امیرالمؤمنین علی (ع) وجود مطلق است
* ما تجلی و تنزل امیرالمؤمنین (ع) هستیم
* امام خمینی: " حضرت علی (ع) یک نفر نبود، همه عالم بود"
" تمام کمالات ما برای امیرالمؤمنین و تمام رذایل ما برای خودمان است
* معنای عبارت آیتاللهالعظمی
* انسان مطلق کیست؟
نکته بسیار مهم: استماع این فایل به همه توصیه نمیشود
⏰ مدت زمان: ۵۸:٣٣
📅١٣٩٩/٠٣/١۴
#فلسفه #امام_خمینی
Repost from فرزند ایران
🖤خاطرهی حاج منصور ارضی از معمار اقتدار موشکی ایران؛ شهید محمود باقری
💖 جهت مشاهده نسخهی کامل این گفتگو، به آپارات فرزند ایران مراجعه بفرمایید.
🔗آدرس ما در آپارت:
https://www.aparat.com/v/uglk75d
#فرزند_ایران
🇮🇷 @farzandeiran_ir
خوب یا بد، سفید یا سیاه، هر کلام و توییت و نظری که دست رهبر رشید انقلاب رو خالی کند و به ویژه تحمیل بر او یا تسلیم او را تئوریزه کند و به ویژه در پی کوچک شمردن او با مقایسه ایشان با رهبر شهید انقلاب باشد، حتما خیانت به کشور و خنجر زدن به حضرت صاحب الزمان است. به همین صراحت. نه ایشان را منفعل نشان دهیم و نه خودمان زانوی غم بگیریم. هر چه در توان داشتیم، در نقد و هشدار گفتیم و نوشتیم. ولی فقیه راهی دراز و سخت برای حکومت بر این سرزمین دارد. دلش را خوش کنیم نه با تخدیر جامعه، بلکه با آگاهی بخشی و اقدام غیرهیجانی و مدبرانه. جنگ تمام نشده. مرحله جدیدی پیدا کرده که پیچیدهتر است. برای ولی فقیه یار باشیم، نه بار. اگر احتمال اثرگذاری مثبت نمیدهیم، سکوت کنیم. اگر حرف و کلاممان بوی دلسردی و نومیدی میدهد، سکوت کنیم. انشاءالله طهرانیمقدم و حاجیزاده و طهرانچی و موسوی آیت الله سید مجتبی خامنهای باشیم.
Repost from N/a
آنجا مردم را بدبین کردید که ۴۰شبانه روز درگوش آنها خواندید که #آتش_بس_موقت هرگز! ولی پذیرفتید! بعد گفتید تا پول آزاد نشود وحمله به #لبنان متوقف نشود به پاکستان نمیروید ولی رفتید!
آقایان... سیاستمدار خبره یا نباید حرفی را بزند یا اگر زد باید عمل کند.
بالاخره #مردم_مبعوث_شده همیشه تابع نیست.فرمایش هم دارد!
تناقض ببیند دچار تردید می شود!
شما جنگ را برده اید.. شاید مذاکره را هم ببرید... اما طبق معمول مدیریت افکار عمومی را باخته اید!
#رسانه_فشل_است
@khordaad24
که گفتید ستاد راهبری فضای مجازی که پزشکیان راه انداخته، منحل نشده و می تونه مثل قبل به کار خودش ادامه بده؟!
حرف ما رو قبول نمی کنید حداقل حرف رئیس دیوان عالی کشور رو قبول کنید!
ستادی که پزشکیان به صورت غیرقانونی راه انداخت #منحل شد و دیگر هم نمی تواند کارایی قبل را داشته باشد!
Repost from امـیـنالـلّـه
+1
؛
برای اونایی که نمیدونن دقیقا ایران چه چیزی رو زده..
Repost from امـیـنالـلّـه
؛
و بشنوید خبر تأسفباری را از کوسهای در خلیج فارس که خانوادهاش توسط سپاه پاسداران گروگان گرفته شد..
روایت سازی عجیب اصلاحطلبان بعد از انحلال ستاد راهبری فضای مجازی!
دولت رسما مجبور شد ستاد ویژه راهبری فضای مجازی را که غیرقانونی بود منحل کند و تبدیل شد به یک شورای مشورتی برای رئیس جمهور و دیگر این ستاد اختیار تصمیمگیری و صدور مصوبه ندارد و فقط میتواند پیشنهاد ارائه دهد، بعد اصلاح طلبان اعلام پیروزی کردند و روایت کاذب می سازند! 😂
ستاد ویژه راهبری فضای مجازی منحل شد!
الحمدلله ستاد ویژه راهبری فضای مجازی که توسط رئیس جمهور ایجاد شده بود، با توجه به ایرادات قانونی فاحش، #منحل و به یک گروه مشورتی برای شخص رئیس جمهور تبدیل شد!به این موضوع در رای صادره دیوان عدالت اداری نیز اشاره شده است!
👤 احمد کارآمد
🔹 @karamad110
اینکه رهبری فرمودند:"نظام سلطه و در رأس آن امریکا با این ملّت و هویت ممتاز و تسلیمناپذیریش مشکل دارد"رو میشه در همین فضای مجازی عینا دید!
دشمن در پلتفرهایش مثل اینستاگرام و توییتر به طور مداوم هر محتوای تقویت کننده هویت ایرانی رو حتی در حد پرچم به طور کامل حذف می کند!
👤 احمد کارآمد
🔹 @karamad110
حضور پهپاد های هوافضای سپاه در چهارراه نبرد دقایقی قبل از اعلام آغاز پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
👤 احمد کارآمد
🔹 @karamad110
حس می کنم امشب خوشحال ترین افراد از عملیات قدرتمند سردار سیدمجید موسوی در دفاع از لبنان، سردار محمود باقری و سردار زاهدی هستند!
دو مردی که قدرت موشکی ایران و جبهه مقاومت رو نهادینه کردند!
چرا باید ستاد راهبری فضای مجازی منحل شود؟ / ماجرای یک اقدام خلاف قانون اساسی که با فریب افکار عمومی همراه شد!
پزشکیان در 22اردیبهشت،حکمی به همراه یک پیوست مبنی بر ایجاد ستاد راهبری فضای مجازی صادر کرد که با اصول متعدد قانون اساسی و برنامه هفتم مغایرت و تعارض داشت در تاریخ 26 اردیبهشت، چند تن از اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی در برابر این اقدام خلاف قانون به دیوان عدالت اداری شکایت کردند. اولین جلسه ستاد ویژه مورد نظر رئیس جمهور در تاریخ 4 خرداد تشکیل جلسه داد. یعنی شکایت، 10 روز قبل از تشکیل جلسه ستاد ویژه انجام شده بود.
این ادعا که شکایت از بازگشایی اینترنت بود #کذب محض است. چطور از جلسه ای که هنوز تشکیل نشده بود و از دستور کار آن و خروجی آن اطلاعی وجود نداشت می شد شکایت کرد؟ روشن است که شکایت متوجه اصل تشکیل چنین ستادی خارج از اختیارات رئیس جمهور و بی حرمتی به میراث امام شهید بود و ارتباطی به مصوبه 4 خرداد ستاد ویژه نداشت. اما طراحی، سوء استفاده از موضوع بازگشایی اینترنت با عملیات رسانه ای برای جا انداختن یک ستاد غیرقانونی بود. هدف اصلی جایگزین کردن این ستاد بجای شورای عالی فضای مجازی بود، همانطور که خانم سخنگوی دولت اعتراف کرد.
مسئولان دولتی مکرر اعلام کرده بودند محدود کردن اینترنت بین الملل مصوبه شورای عالی امنیت ملی است. می دانید که رئیس این شورا رئیس جمهور است و اکثریت هم با دولت است. گفته می شد این شورا به دلایل تهدیداتی که متوجه امنیت ملی بوده اینترنت بین الملل را مسدود کرده بودند.
اگر تهدیدها بر طرف شده بود، شورا طبق اختیار قانونی می توانست دستور به بازگشایی بدهد و مانعی در برابرش نبود و بدون هیچ تنشی مثل سنوات قبل انجام می شد. سوال اینست که چه دلیلی وجود داشت که کاری که ساز و کار قانونی آن تعیین تکلیف شده بود باید از مسیر دیگری انجام شود؟
چرا این موضوع باید با هیاهوی رسانه های زنجیره ای و بدنام و رسانه های دشمن دنبال شود؟البته خانم سخنگوی دولت، موضوع را رمزگشایی کرد. هدف، ساقط کردن شورای عالی فضای مجازی بود.لذا باید #انحلال_ستاد_راهبری_فضای_مجازی اینقدر مطالبه شود تا جلوی این بدعت خطرناک در کشور گرفته شود!
👤 احمد کارآمد
🔹 @karamad110
چرا دشمن در اینستاگرام و توییتر، پرچم ایران را حذف می کنند
https://x.com/i/status/2062958097253994692
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
