ch
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

前往频道在 Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

显示更多
7 164
订阅者
-724 小时
-957
-55330
帖子存档
Repost from Web3Key
Notcoin in going to be Listed,so buying and selling in exchanges will finally start soon!According to the report we presented yesterday,this is likely to happen in the next 10 days.Now the important question!What's your decision after the Notcoin listing?
Anonymous voting

همونطوری که حدس میزدیم برای سیزن جدید اپن لیگ لیست میشه!

یه بک استوری در مورد اپن لیگ هم بگم٬ سیزن جدید اپن لیگ ۱ می شروع میشه که به واسطه اون تیم تون کوین یک سری پروژه های جدید رو معرفی میکنن و یک سری جایزه برای کاربرانی که بیان و روی این پروژه ها فعالیت کنند.

اگر حدسم درست باشه و نات کوین جزو پروژه های اپن لیگ بیاد٬ هایپ دورش بیشتر و بیشتر خواهد شد و تا جولای ادامه خواهد داشت.

با وجود FUD ای که حول نات کوین وجود داره من فکر نکنم دامپ عجیبی رو بعد از لیست شدن تجربه کنه. در نظر داشته باشید که توی همه کنفرانس ها از نات کوین تحت عنوان یک Success Story یاد شده و تیم تون کوین نمیزارن این پروژه زمین بخوره و بیشتر میخوان علمش کنن که بقیه دولاپر ها بیان و روی شبکه تون بسازن! از لحاظ تایمی که لیستینگ رو عقب انداختن کاملا به خاطر مسائل مارکتینگ هست نه فنی.

ارز بعدی توی اکوسیستم $TON که ریسک بالا اما پتانسیل بالایی هم داره ارز $SCALE هست. این ارز٬ ارز پلت فرم رقیب STON.fi یعنی Dedust.io هست اما هنوز به طور صحیح با پلت فرم DeDust آمیخته نشده و الان هم از لحاظ قیمتی توی حمایت قرار داره. Not Financial Advice Do your own research

تلگرام یه مسنجر بود اما الان داره میره به سمت شبکه اجتماعی شدن و توی کنفرانس اخیر پاول درو اشاره کرد که تلگرام یک Social Media Platform هست(/میخواد بشه). الان تتر اومده روی ولت اصلی تلگرام @wallet. این یعنی چی؟ ۷۰۸ ساله سعی میکنن استفاده از کریپتو برای مخارج واقعی رو نرمالایز کنن اما هیچ چیز به غیر از تلگرام نمیتونه اینکارو بکنه! ۱ میلیارد کاربر تو دنیا تلگرام دارن و شما فرض کن هر کشوری بری به راحتی میتونی با تلگرام پول جابجا کنی برای خرید هات! نیازی به اکسچینج فیات نداری. هزاران اپلیکیشن و مینی اپ دارن الان دولاپ میشن روی فضای تلگرام که این کارو اسون تر کنن. هیچوقت استفاده از کریپتو به آسونی الان نبوده. تلگرام خیلی. آسونش کرده و توی ۳-۵ سال آینده برنامشون اینه که به ۱.۸ میلیارد یوزر برسن و فقط تصورش کنید! توی فضای تلگرام بسازید٬ فعالیت کنید٬ بخرید٬ سرمایه گذاری کنید الان ما تازه توی اول یه پروژه بزرگ هستیم که توی زندگی مردم عادی ۳-۴ سال دیگه میاد. مردم عادی رو وارد استفاده روزمره از کریپتو میکنه.

برای مقایسه فقط بدونید که تتر موجود بر روی ترون ۵۷ میلیارد دلار و تتر موجود بر روی اتریوم ۵۱ میلیارد دلار است. شبکه سولانا ۱.۹ میلیارد دلار تتر صادر شده. تلگرام با ۹۰۰ میلیون یوزر چقد تتر توش لازمه؟

30 میلیون دلار تتر جدید بر روی شبکه تون صادر شد و الان تتر موجود بر روی شبکه تون کوین $40,000,002.00 هست.

گمان من اینه نات کوین ۱ می همراه با سیزن جدید اپن لیگ لانچ بشه که یه هایپی بگیره. نات کوین الان خیلی FUD دورش هست و بهترین موقع برای خریده روی ۱۰-۱۰.۵ تون به ازای هر ووچر. Not Financial Advice Do your own research

مثلا یکی از آیتم های خطرناک که توش اتفاق افتاد این بود که اومد Gram DNS رو معرفی کرد بعد قیمت ۵ برابر شد اما کلا تریدینگ والیوم دی ان اس هاش ۷۰ تا تون هم نیست! بعد اصلا وایت پیپر نداره و .. اما حجم زیاد خورده و عجیب اینکه توی اپن لیگ هم هست! به هر حال زیر نظر داشته باشید اما دقت کنید. حجم زیاد نبرید روش

ارز $GRAM در اکو سیستم تون کوین رو زیر نظر داشته باشید. خیلی ریخته. سیستم ماینینگ اش Proof of Work هست پولم توش زیاد هست و جزو ارز های اپن لیگ هست اما ریسکش بالاس شاید اسکم شه. ولی زیر نظر داشته باشیدش.

تا یک ماه برداشت تتر به شبکه تون کوین بدون کارمزد خواهد بود! حواستون باشه اگر تتر رو اوردید رو شبکه تون کوین٬ از مینی اپ @wallet استفاده نکنید چون ممکنه ولتتون بسته شه داستان شه.

تفاوت تتر روی شبکه تون با تتر روی سایر شبکه ها اینه که توی تون میشه کارمزد تراکنش هارو با خود تتر داد و هیچ نیازی به داشتن و خریدن تون کوین نیست. شاید بپرسید این که بده؟ آره بده! اما باید قبول کنیم که تلگرام و تون از هم جدان و تلگرام برای ورود تتر به اپلیکیشن ولت خودش به فکر منافع خودشه نه به فکر افزایش استفاده از تون کوین!

بچه ها اتفاق خاصی نیافتاده که تون کوین بریزه. اما از این شادو استفاده کردن برای جمع کردن تون کوین شل دست ها. چون همه که کنفرا
بچه ها اتفاق خاصی نیافتاده که تون کوین بریزه. اما از این شادو استفاده کردن برای جمع کردن تون کوین شل دست ها. چون همه که کنفرانسو ندیدن فکر میکنن اتفاق عجیبی افتاده و از ترسشون میفروشن.

قیمت تون اینجا چنده 🥲
قیمت تون اینجا چنده 🥲

استیکر ها و اموجی ها ممکنه میم کوین بشن!

استیکر ها در تلگرام قراره توکنایز بشن!

بله توی وبسایت رسمی تتر میتونید ببینید https://tether.to/ru/transparency/?tab=usdt این خیلی خبر خوبیه. هیچوقت ارسال تتر آسون
بله توی وبسایت رسمی تتر میتونید ببینید https://tether.to/ru/transparency/?tab=usdt این خیلی خبر خوبیه. هیچوقت ارسال تتر آسون تر از الان نبوده و یه حجم بسیار خوبی وارد تلگرام و تون کوین خواهد شد! حجم تتر رو قبلا گفتم ۱۰۰ میلیارد دلاره و به نظرتون چقدش میتونه روی شبکه تلگرام باشه؟