ch
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

前往频道在 Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

显示更多
7 185
订阅者
-1324 小时
-1157
-53730
帖子存档
نات کوین یک مسابقه برای ساخت ربات ترید (غیر مینی اپی) درست کرده بود با ۵۰ هزار دلار جایزه (طبیعتا به نات کوین) و حالا شرکت کننده ها برگزار کننده رو راضی نکرده و تصمیم گرفته فقط ۲۵ هزار دلار جایزه بده و هیچکس رو لایق نفر اول ندونه! بعد ۲ برنده دیگه رو فقط آی دی تلگرام شخص برنده رو معرفی کرده نه پروژه ای که برنده شده😂😂😂 حالا جایزه نفر اول کی معلوم میشه؟ تا ابد یکی فرصت داره تلاش کنه تا نفر اول بشه٬‌البته از اونجایی که به گفته خودشون جایزه نفر دوم و سوم رو دادن٬ شما اگر اول نشی هیچی جایزه دریافت نمیکنی و حتی شانس دوم و سوم شدن هم نداری دیگه 😂😂😂😂

رییس جدید و فعلی TON Foundation توی جواب یکی از کاربر ها در توییتر گفته که ۱۰ روز دیگه صبوری کنید. https://x.com/ManuelStotz/status/1899577619588448523 قبل تر ها یکی از ولت های منتسب به این آقا مقدار زیادی تون کوین رو روی ۴.۵ دلار دامپ کرده بود . البته این مقدار رو بعدا از بازار با قیمت پایینتر خرید و برگردوند و اینکه والت مربوطه واقعا متعلق به ایشون بوده هیچوقت توسط کسی تایید یا رد نشد.

چه جالب.

😀‌Don't be afraid guyzz
😀‌Don't be afraid guyzz

语音消息01:30

语音消息02:47

语音消息03:27

语音消息03:45

语音消息02:45

语音消息01:00

ساشا به هممون گفت @notcoin_scam. اما ما باور نکردیم 😂😂😂
ساشا به هممون گفت @notcoin_scam. اما ما باور نکردیم 😂😂😂

سایکل های قبل دزدی روی خود چین های اصلی اتفاق میافتاد ما میدیدیم فلان ارز رشد کرد و به هولدر ها سود میداد، این سایکل دزدی رو روی میم کوین های سولانا و مینی اپ ها کردن. یک مدت محدودیم روی RWA و AI Agent ها. الانم مالیات عایدی کریپتو صفر همه قانونی کش اوت و میرن حال میکنن روی real estate و جت و لامبو ایشالله.

حالا یه سری کانال راه افتادن در حال shill این موضوعن که این انلاک ها اثری نداره و فلان و بهمان. مشکل فقط انلاک نیست. چندین بعد داره اتفاقاتی که افتاده که گفتم دیگه 😀

بعد ادم این کارای مارکتینگی چیپ رو میبینه بیشتر ناراحت میشه 😀

facts: الان یکی از بدترین شرایط تون کوینه. خیلیا قبل این شرایط فهمیدن اگزیت کردن، خیلیا در همین شرایط اگزیت کردن و خیلیا منتظرن یه بالا بزنه اگزیت بزنن. دلایل اگزیت؟ همه موارد فاندمنتالی که حداقل تا ۲۰۲۶ و حداکثر تا ۲۰۲۸ وجود خواهد داشت. نظر من علیرغم همه انتظاراتی که از الت سیزن داریم من فکر میکنم که سایکل تموم شده. با همه سوپرایز هایی که داشت و انتظاراتی که داشتیم و فکر میکردیم اتفاق بیافته و نیافتاد. علتشم اینکه که توی چند ماه گذشته بازار رو خشک کردن انقد اسکم کردن، دزدیدن و نقدینگی خارج کردند. پروژه های تون کوین به کنار حتی pump dot fun و امثال pi network که اومده تاپ ۲۰ تو کمتر از دو هفته 😂(اسکم استخراج با موبایل برای باز هزارم) و حتی میم کوینای سیاست مدارا. قبلا در مورد برخی موارد فاندمنتال تون کوین اینجا گفتم که با حوصله بخونید. نظر استیو رییس سابق تون فاندیشن نا امید نشید. پروژه هارو بیارید بالا و از جیب بخورید تا سایکل بعدی.

خب من اگر میخواستم موج جدیدی درست کنم فکر کنم از اخرین انلاک بزرگ تو august شروع میکردم و تا قبل اکتبر که فاند 1.2 میلیاردی believers‌ ازادسازیش شروع میشد تمومش میکردم.

Luke Belmar هم که چند ماه پیش توی چند تا جلسه AMA بود و سیگنال ورود و لانگ داد به تون کوین و توی جلساتشون با Jack تون کوین مجانی خیرات میکردن، پولشو گرفته و فروخته و بعدش بیخیال ادامه همکاری شده 😁

توضیح: توی یک ساعت مشابه چندین اکانت شبه فیک یک توییت مشابه زدم که تون کوین بر میگرده به ۶ دلار.

ترامپ دستور داده ۲۰۰ هزار بیت کوین نگه دارن. موجودی فعلی دولت امریکا ۱۹۸ هزار بیت کوینه 😂😂😂😂

😀
+3
😀