ch
Feedback
کال گراف

کال گراف

前往频道在 Telegram

دل‌نگاره های یک گرافیستِ "نرسیده" وبلاگ: http://kaalgraph.ir/ ارتباط با من: @ebnesaeed

显示更多
2 391
订阅者
无数据24 小时
+77
+2330
帖子存档
بدرود سردار و انشاالله بکم لاحقون قریبا. همان پرچمی را که با حاج احمد متوسلیان بر گنبد خرمشهر برافراشتید و‌‌ همان بیرقی را که شهید دلاورمهدی باکری آنرا در کنار دجله و قدمگاه امام حسین (ع) بر زمین زد غیرتمندانه به بارگاه زینب کبری (س) رساندی با خون مطهر تو و همه شهیدان آن بارگاه قدسی عهد می‌بندیم که‌‌ همان پرچم را به‌زودی برفراز قبه الصخره در بیت المقدس شریف به اهتزاز در خواهیم آورد و از آمریکا و اسراییل بانیان اصلی این فتنه و عاملان اصلی همه این جنایات انتقام سختی خواهیم گرفت... (بخشی از پیام سردار نقدی) https://telegram.me/kaalgraph

photo content

روحانی: "برجام" باید به شجره مبارکه تبدیل شود... telegram.me/kaalgraph

photo content

کفی بالموت واعظا... http://kaalgraph.ir/post/139

photo content

فرق است میان کسی که پاشو برا خدا میده و کسی که دستشو به کدخدا میده... https://telegram.me/kaalgraph

photo content

سلام بر علمداری که "دست" داد ولی "دست نداد" http://kaalgraph.ir/post/114

photo content

مولا جان! ما همان ذره های خاکی هستیم که تو پدرشانی! نظر لطفت را که دریغ نیست؛ پس کاسه ای ده که تاب برقی از تشعشع آفتابت را داشته باشد. http://kaalgraph.ir/post/19

photo content

توت کالی هستم بر درختی فرتوت باد را با تن من کاری نیست حسرت روز رسیدن دارم در وجودم از دیر عافیت کرده رسوب از حضیض این اوج تا بلندای سقوط هوس رخت کشیدن دارم بر درختان دگر توتهای شیرین چه غرورآمیزند باد تا می گذرد از برشان عاشقانه به زمین می ریزند مرگشان حاصل سنگینی و شیرین شدن است بر درختی فرتوت توت کالی هستم -از گزند همه آفاق مصون!- پشه ها دور و برم می لولند , بودنم رنگ تجاهل دارد خوب می دانم, لیک با همه تلخی, خود عاقبت طعمه ی شیرین کلاغان هستم! سیدحسن حسینی